Haluatko kuulla, että miehesi pettää sinua?
Ystävä ei ehkä osaa edes epäillä, että mies petää häntä vaikka joskus vitsailee miehen uusilla pikkareilla ja menoilla. Hyväystävä tietää, että näin on, muttei aio kertoa. Kuulkoot muualta, ei varmasti kuitenkaan mieheltään. Perhe vaikuttaa idylliseltä ja rakastavalta ulospäin, mutta vain vaimo ei tiedä totuutta. Mutta entäs sitten, jos asia selviää, vaimo avautuu luottamuksella ystävälleen ja tajuaa, että kaikki muut tiesivät asiasta jo pitkään, mutta kukaan ei halunnut olla se joka kertoo. Monella on paskafiilis vaimon puolesta. Haluatko sinä tietää, että miehesi pettää, mies ei sitä varmasti kerro?
Kommentit (26)
Toisaalta haluaisin tietää, mutta asialla on toinenkin puoli. Se mitä ei tiedä, ei satuta. Jospa miehellä on vain ohimenevä seikkailu, jonka jälkeen hän haluaa olla minun kanssani? Haluaisitko itse, että oma miehesi saisi tietää kaiken mitä teet?
haluaisin tietää. Ja mä en tee mitään sellaista, mitä mieheni ei saisi tietää.
Sitä mitä ei tiedä, ei satuta. Niin se vaan on. Mieheni kanssa on sopimus, että ei kertoisi. Tiedän, että arvaisin. Mieheni on herkkä ja tunnen hänet hyvin. Entisessä suhteessanikin tiesin ja pidin suuni kiinni, kunnes erosimme. Sitten avauduimme. Se oli ihan puhdistavaa, kun olimme molemmat pettäneet vuosia.
Minusta pettäminen ei ole ihan kauhean suuri asia, mutta en haluaisi tietää.
Jos paljastuisi että mieheni pettää ja ystävät ovat tienneet mutteivat ole kertoneet - luottamus menisi miehen lisäksi myös ystäviin.
En halua elää valheessa.
[/quote]
haluaisin tietää. Ja mä en tee mitään sellaista, mitä mieheni ei saisi tietää.
[/quote]
Samoin täällä. Pitäisi miettiä sanan pettäminen merkitystä, eikö se ole jollain tavalla satuttamista. Jos sovitaan, että saa pettää, niin siihen on löydettävä muu sana. Pettäminen on negatiivista käytöstä toista kohtaa, henkistä pahoinpitelykin, ehkä.
silloin loukkaantuisin järjettömästi, jos mun ystävät eivät olisi sitä kertoneet. Eri asia, jos on kertapano eikä kukaan kuin ehkä yksi ihminen tiedä sitä. Sitä en varmaan haluaisi tietää, jos ei enää koskaan toistuisi.