Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko kuulla, että miehesi pettää sinua?

Vierailija
16.04.2012 |

Ystävä ei ehkä osaa edes epäillä, että mies petää häntä vaikka joskus vitsailee miehen uusilla pikkareilla ja menoilla. Hyväystävä tietää, että näin on, muttei aio kertoa. Kuulkoot muualta, ei varmasti kuitenkaan mieheltään. Perhe vaikuttaa idylliseltä ja rakastavalta ulospäin, mutta vain vaimo ei tiedä totuutta. Mutta entäs sitten, jos asia selviää, vaimo avautuu luottamuksella ystävälleen ja tajuaa, että kaikki muut tiesivät asiasta jo pitkään, mutta kukaan ei halunnut olla se joka kertoo. Monella on paskafiilis vaimon puolesta. Haluatko sinä tietää, että miehesi pettää, mies ei sitä varmasti kerro?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sama toisinpäin, jos olisin joskus niin idiootti että menisin pettämään enkä edes viitsisi kertoa miehelle niin käräyttäisipä joku minut!

vannon rehellisyyden nimiin, en ole ikinä ketään pettänyt joten jos niin joskus tekisin, varmaan kyseessä olisi tilapäinen mielenhäiriö tai psykoosi

eukko 30+

Vierailija
2/26 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama olisiko vakihoito vai kertapano, ja kuinka monta on ollut. Jos pettää on valmis kestämään myös ne seuraukset, minusta olisi pahinta että ennen sitä mies ja asiasta tietävät pitäisivät minua naiivina hölmönä jonka selän takana saa tehdä mitä vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea ajatuskin että puuhaillaan selän takana enkä tiedä mitään, ja ehkä tietävätkään eivät kerro :(

Vierailija
4/26 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin todellakin tietää

Kauhea ajatuskin että puuhaillaan selän takana enkä tiedä mitään, ja ehkä tietävätkään eivät kerro :(

Ystävät olisivat kyllä entisiä, jos salaisivat asian. Tosin hyvä kysymys on sekin, miten kertoa asiasta. Vaikka suoraa puhetta arvostankin, järkevintä olisi tulla kertomaan asiasta hienovaraisesti ja tietysti kahden kesken. Ehkä ymmärtäisin sen, jos joku ei vaan pystyisi sanomaan mutta yrittäisi vähän vihjaista..`?

Vierailija
5/26 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan vain asia minulle selviäisi.

Vierailija
6/26 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti toivoo että pystyisi avautumaan siittä epäilyksestä

Vierailija
7/26 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eroaisi, mutta ottaisin sitten itsellenikin tiettyjä vapauksia.

Mutta ystäviä, jotka eivät olisi kertoneet, en enää katselisi. Kamalinta olisi menettää kaikki yhdellä kertaa, petturi-mies ja petturi-ystävät...

Vierailija
8/26 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan heti ottaa elämääni koskevat valinnat omiin käsiin, ettei minuun ainakaan tartutettaisi mahd. sukupuolitauteja, eikä minua pidettäisi muutenkaan pilkkanan yhtään pidempään.

Vierailija
9/26 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaistoan kyllä itse, kun suhteessa on vaikeampi kausi.Enkä missään tapauksessa halua, että ulkopuoliset kertovat.

Vierailija
10/26 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On törkeää tehdä oletuksia a) toisten parisuhteen pelisäännöistä ja b) toisten sivusuhteista ja niiden syvyydestä.

Jokainen pari päättää keskenään, mikä on pettämistä ja mikä ei. Meillä seksi ei ole pettämistä, yhteiset tulevaisuudensuunnitelmat ovat. Minulle on ihan turha ulkopuolisten tulla selittämään, että mieheni pettää tai itse petän. Eivät he siitä asiasta mitään tiedä!

Samoin en usko, että monikaan näistä tiedonlevittäjistä on ollut kärpäsenä katossa todistamassa sitä pettämistä. Mistä te tiedätte, mitä nämä muka-petturit keskenään tekevät?

Älkää puuttuko toisten asioihin. Siitä ei seuraa mitään hyvää.

Vierailija
11/26 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä itse tekisi, vaikka ymmärrän kyllä pointtisi. Tuossahan voisi hyvinkin käydä niin, että mies ehtisi varautua asiaan, piilottaa kaikki jäljet ja keksiä jonkun tarinan

esim. kateellisesta kaverista, jonka seurauksena ystävä ei uskoisi kertojaa.

Itse haluaisin, että kertomista harkitseva henkilö puhuisi ensin mieheni kanssa ja yrittäisi motivoida tätä itse kertomaan, koska jos mies kertoisi itse, suhteellamme olisi vielä mahdollisuuksia.

Vierailija
12/26 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nimenomaan niin että mies ei tiedä että minä tiedän. Siten saan itsellenikin erinäisiä vapauksia, joista ei tarvitse kertoa :)

Tämä kärjistetty versio asiasta haluan tietää.

Vierailija
13/26 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri naisten kanssa. Kaikki asiasta tiesivät ja pitivät selvänä että vaimokin tietää (koska se pettäminen oli todella räikeetä). Kun vaimo lopulta pystyi todellisuustasolla kohtaamaan asian, hän syytteli ystäviään salailusta. Mielestäni on aivan naurettavaa ensin sulkea silmänsä miehen YÖpoissaoloilta ja sitten haukkua ystävät. Jos haluaa elää kulississa, on hyväksyttävä seuraukset.

Vierailija
14/26 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama vaikka pettäisi. Itsellään varmaan pahin morkkis. Ja monen mies pettää juuri sen ystävättären kanssa.

Myöntäkää pois, että olette varmasti joskus pettänyt jotain ystävää tämän miehen tai poikaystävän kanssa?

Vierailija
15/26 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisin jos ystäväni tietäisi, mutta ei kertoisi.

Vierailija
16/26 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta haluaisin tietää, mutta asialla on toinenkin puoli. Se mitä ei tiedä, ei satuta. Jospa miehellä on vain ohimenevä seikkailu, jonka jälkeen hän haluaa olla minun kanssani? Haluaisitko itse, että oma miehesi saisi tietää kaiken mitä teet?

Vierailija
17/26 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan eipä tapahtunut näin, ei kertonut mies, eivät ystävät. Meillä ei ollut mitään itsestäänselviä merkkejä joihin mäkin olisin herännyt, ei uusia vaatteita tai menoja. Niinpä aika kului ja lopulta vahingossa totuus paljastui. Luottamus meni täysin.

Nyt on entinen mies ja entiset ystävät.

Vierailija
18/26 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan, kun en mitään epäile, en tahdo tietää. Vaikka mies pyörittäisi kymmentä naista lisäkseni. Sen sijaan, kun avaan suuni ystävilleni ja rupean kyselemään, esittämään epäilyksiäni ja pohtimaan miehen motiiveja, silloin tahdon tietää.

Ex mieheni siis jätti minut toisen naisen takia, ja vasta jälkikäteen on muutama käynyt sanomassa, että kyllähän me tiedettiin. No miksei sitten voinut tietojaan sanoa silloin, kun niitä kysyin? Jos taas nykyinen mieheni tällä hetkellä pettäisi, niin en tahtoisi tietää.

Vierailija
19/26 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä ei tiedä, ei satuta.

Piilossa olevat ikävät asiat satuttavat lopulta eniten, hitaasti ja salakavalasti köyhdyttämällä elämää ja viemällä siitä ilon.

Itse haluaisin, että kertomista harkitseva henkilö puhuisi ensin mieheni kanssa ja yrittäisi motivoida tätä itse kertomaan, koska jos mies kertoisi itse, suhteellamme olisi vielä mahdollisuuksia.

Jos mies ei suostuisi, haluaisin että joku muu kertoisi pettämisestä minulle. Suhde päättyisi siihen paikkaan. En haluaisi tuhlata elämääni moisen petturin kanssa.

Vierailija
20/26 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eroaisi, mutta ottaisin sitten itsellenikin tiettyjä vapauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi