Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan ollut Lontoossa The Lion King-musikaalissa?

Vierailija
16.04.2012 |

Miltä alueelta kannattaisi ottaa paikat?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut Lontoossa ainakin nytkin kolme kertaa. Vuonna 2010 kun kävin siellä, olin Leijonakuningas musikaalia katsomassa. Alkuun kieltäydyin siitä musikaalista, mutta menin kumminkin vanhempien matkaan. Vanhemmat vain hieman pakottivat, mutta kun näin sen musikaalin, oli se kyllä hieno esitys.

Vierailija
2/10 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin harkitaan samaa!! Olen ajatellut ottaa paikat ihan halvimmat sieltä tokalta parvelta takaa (olikohan grand circle?). Ovat jo muutenkin niin kauhean kalliit.

Nuorin 6v. Nähdäänköhän me mitään tuolta...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:01"]Mekin harkitaan samaa!! Olen ajatellut ottaa paikat ihan halvimmat sieltä tokalta parvelta takaa (olikohan grand circle?). Ovat jo muutenkin niin kauhean kalliit.

Nuorin 6v. Nähdäänköhän me mitään tuolta...?
[/quote]

Uskon, että näette.

Jossain, muistaakseni The Lion Kingin omilla nettisivuilla on kartta, jossa paikkaa klikkaamalla näkee sen, minkälainen näkymä siitä ko. paikalta on näyttämölle.

Vierailija
4/10 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin jossain aika keskellä alhaalla ja siitä näki tosi hyvin. Teatterikiikareitahan on joka istuimen kohdalla (ainakin pari vuotta sitten oli). Itse en Lion Kingistä tykännyt läheskään yhtä paljon kuin Matildasta, joka oli aivan loistava kaikin tavoin! Upea teksti, mahtavat näyttelijät ja istuttiin eka rivillä niin että suklaakakku vaan roiskui naamalle. U-P-E-A!!!

Vierailija
5/10 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ja suosittelen. Lapseni oli tuolloin n. 6v ja olimme aika ylhäällä. Näki suht hyvin, mutta paremminkin olisi voinut näkyä.
Tyttäreni on nyt 9v ja haluaisi uudelleen Leijonakuningasta katsomaan seuraavalla Lontoon matkallamme toukokuussa.

Vierailija
6/10 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin menemättä, oli TODELLA suuri pettymys. Ehkä siinä tapauksessa voisin suositella, jos olet Leijonakuninkaan himofanittaja. Juoni on raavittu kokoon todella köykäisesti, lähinnä show on niiden elokuvan laulujen esittämistä. Kävin katsomassa tuttavani kanssa, joka ei meinannut pysyä kärryillä, kun ei ole elokuvaa nähnyt.

Wicked oli paljon parempi, sen olen käynyt katsomassa peräti kahdesti. :)

Mielestäni paikkojen sijainti ei ole kovinkaan oleellinen seikka. Toki edessä olevat (kalliimmat) paikat ovat paremmat ja halvemmissa taas huonompi näkyvyys. Jos haluat pelata varman päälle niin ota ne keskihintaiset.

(Itse varaan liput aina edellisenä päivänä Ticketmasterin kautta, olen saanut huippupaikkoja todella halvalla. Toki silloin on aina olemassa riski, että esitys on loppuumyyty.)

Vierailija
7/10 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkojakin kyselin siis lähinnä heidän näkökulmastaan. LyceumTheatressa näyttää olevan paikat kolmella tasolla. Näkeekö esim 6 vuotias hyvin keskimmäiseltä alueelta (olisikohan ollut royal circle)

Vierailija
8/10 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli mahtava elämys!

Suosittelen paikkoja ekalta parvelta, keskeltä ja tokalta riviltä.

Myös keskellä salia istuessa on paikat varmaan oikein hyvät.

Vierailija
9/10 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa paikat joko Royal Circle keskeltä ja suht edestä, muttei ykkösriviltä. Tai Stalls, keskeltä, riviltä kolme alkaen salin keskiosaa kohti.

Tuo Lion King on upea. Luovalla tavalla yhdistetty uudenaikaista nukketeatteritekniikkaa ja perinteistä näytelmätyötä. 2:lle: musikaalissa olennaista ei ole juoni, vaan musiikki, lavasteet, puvut. Musikaali on enemmän show kuin teatteriesitys. Jos haluatte juonta, menkää katsomaan näytelmää. :)

Nuo musikaalit on hyviä siksikin, kun ne sopii myös kieltä taitamattomalle.

Witch ei ola 6-vuotiaan musikaali. Ja siinä jos missä putoaa kärryiltä, ellei ole lukenut kirjaa. Ja se kirjakaan ei todellakaan ole alle 10-vuotiaiden luettavaa, teini-ikäisille aikaisintaan sopii. Oikeastaan se on seksikohtauksiensa vuoksi enemmän aikuisten kirja.

Mutta ihanaa musikaalimatkaa teille, ap!

Vierailija
10/10 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei! kannattaako leijonakuningas musikaaliin ostaa liput etukäteen netistä vai paikanpäältä? jos ostaa paikanpäältä niin meneekö kauan aikaa jonottamisessa? tarvisin nopeaa tähän vastauksen! :)