minun (miehen) tarinani (pettäminen)
Olen aina ollut ainut vaimolleni ja hän minulle. En edes tii miksi tätä kirjoitan.
Viime eväällä tapahtui jotain, tapasinn naisen joka sai mut aivan sekaisin. Vietettiin aikaa yhdessä niin netissä, kun livenäkin. Hän on paras panoni ikinä. En ole juurikaan tuntenut omantunnontuskia, olen vai mennyt ja pannut ja nauttinut tästä jumalattomasta panosta.
Pikku hiljaa olen hänen kanssaan halunnut viettää enemmän aikaa. Valehdellut rakkaalle vaimolleni. Ja pannut monta kertaa päivässä tätä toista naista.
Pikku hiljaa tunteet nousseet suuremmiksi tätä toista naista kohtaan, en voi elää ilman häntä, mutta en myöskään ilman vaimoani. olen rikki. Jotain päätöstä tehtävä. Naisella ei ole kiire mihinkään, minulla paha olla. Haluan molemmat.
Sanoin tälle toiselle naisele että nyt riittää, mutta hän otti sen leikkinä. Ja taas olemme tapailleet jo useamman kerran päätöksestäni, olen saanut ihanaa seksiä, rakkauden tunnustuksia ja tiedän, että rakastan tätä naista, rakastan vaimoani. Mitä vittua teen?
Kommentit (45)
ja ole rehellinen vaimollesi.Paremmin sun vaimosi voi jos hän sen saa tietää sinulta.Törkeetä pettää toista..ajattelepas jos itse joutuisit vastaavaan tilanteeseen,että vaimosi pähkäilisi samanlaisia asioita.......ja panisi toista miestä.
Yritetty "ovelasti" kirjoittaa miehen huonoa tekstiä. Selkeästi naisen kirjoittama ja melkoisen huono provo vielä.
Tällä palstalla jotkut "nuhtelevat" tai lähes tuomitsevat sinut. Voisin kuvitella, että se ei tunnu kovin hyvältä, mutta varmaan he kuitenkin tarkoittavat hyvää ja yrittävät ehkä herätellä sun omatuntoa.
Jos omatuntosi kolkuttaa sinua pettämisestä, niin eikö se ole pelkästään tervettä? Muutenhan olisit ihan tunnoton tai paatunut.
Mutta: mistä oikein voisi saada voiman muuttaa tilanne ja valita oikein? Ainakin itse kuvittelisin, että olisi mahtavaa, jos raskas salailun taakka putoaisi sydämeltä ja saisi anteeksi sen, missä on mokannut ja vieläpä saisi vaimonsa aivan kuin takaisin. Miltä kuulostaa - toivoisitko sinä itsellesi tällaista?
Pelkäätkö, että tulet hylätyksi ja vaimosi jättää sinut, jos olet hänelle rehellinen? Jos itse olisin tilanteessasi, toivoisin ehkä, että kunpa voisi olla rehellinen ja myöntää väärät tekonsa, mutta samalla luottaa, että saa anteeksi ja ei tule sittenkään hylätyksi! Joku on kutsunut tätä "totuuden, armon ja voiman" yhdistelmäksi: Joku näkee sinut täysin kaunistelematta juuri sellaisena kuin olet, myös väärät tekosi ja ajatuksesi (totuus), MUTTA siitäkään huolimatta ei hylkää sinua, vaan rakastaa sinua ja antaa sinulle anteeksi (armo), jotta voit saada voimaa päästä eroon vääristä valinnoista ja aloittaa uudestaan puhtaalta pöydältä (voima).
Hyvä mies! - siis sinä, joka aloitit tuskaisella viestilläsi tämän ketjun: Sinä olet arvokas ja rakas ihminen. Uskon todella, että se pitää paikkansa - teoistasi huolimatta. Se ei anna lupaa tehdä väärin, vaan se kertoo, että sinunkin pysyvä ihmisarvosi on eri asia kuin tekosi. Toivoa on ja on mahdollista muuttaa asiat parempaan päin! Jos sinua siis vähänkään liikautti tällaisen muutoksen mahdollisuus, niin toivon vilpittömästi, että tarttuisit tilaisuuteen ja tutustuisit allaoleviin linkkeihin, jotka valitsin huolella sinun tilannettasi ajatellen. Suosittelen lämpimästi ja toivon sinulle ja perheellesi kaikkea hyvää! http://www.koemuutos.fi/uskon-perusta/
http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
http://www.sinuntahtesi.com/rakkaus.html
pettääkö ne useesti?
miks ap puhuu panosta ja sit rakastaa kovasti? jos rakastaa ei käytä sanaa pano...
keksi parempi!
Oliko oikein vaiva keksiä että mihinkä kohtaan sujauttaa pieni kirjoitusvirhe?
Harjoitusta vielä niin kyllä sieltä vielä uskottavakin provo irtoaa! ;D