Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minun (miehen) tarinani (pettäminen)

Vierailija
16.04.2012 |

Olen aina ollut ainut vaimolleni ja hän minulle. En edes tii miksi tätä kirjoitan.

Viime eväällä tapahtui jotain, tapasinn naisen joka sai mut aivan sekaisin. Vietettiin aikaa yhdessä niin netissä, kun livenäkin. Hän on paras panoni ikinä. En ole juurikaan tuntenut omantunnontuskia, olen vai mennyt ja pannut ja nauttinut tästä jumalattomasta panosta.

Pikku hiljaa olen hänen kanssaan halunnut viettää enemmän aikaa. Valehdellut rakkaalle vaimolleni. Ja pannut monta kertaa päivässä tätä toista naista.

Pikku hiljaa tunteet nousseet suuremmiksi tätä toista naista kohtaan, en voi elää ilman häntä, mutta en myöskään ilman vaimoani. olen rikki. Jotain päätöstä tehtävä. Naisella ei ole kiire mihinkään, minulla paha olla. Haluan molemmat.

Sanoin tälle toiselle naisele että nyt riittää, mutta hän otti sen leikkinä. Ja taas olemme tapailleet jo useamman kerran päätöksestäni, olen saanut ihanaa seksiä, rakkauden tunnustuksia ja tiedän, että rakastan tätä naista, rakastan vaimoani. Mitä vittua teen?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatuksiasi ja fiiliksiäsi. Kuulostaa siltä, että tarvitsisit puolueetonta keskustelukumppania ja "peiliä", joka ei enempää tuomitse sinua; kärsithän jo omantunnontuskia, jos oikein ymmärsin: http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/DC0158A5AD979807C225748000295138?Open…

Vierailija
22/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti hyvä nainen. Jos oikeasti välität perheestäsi annat hänelle ja lapsillesi mahdollisuuden mieheen, jolle perhe on nro 1.

Sitten vasta satunnaiset panot muiden kanssa, niitä miehiä on paljon ja varmasti vaimosikin olisi onnelisempi jonkun muun kun vieraissa juoksevan miehen kanssa.

Et sinäkään haluaisi että oma puolisosi juoksisi vieraissa ja hänelle muiden paneminen on tärkeämpää kuin sinä ja lapset?

Anna lapsillesi mahdollisuus isään joka välittää heistä ja perheestä enemmän kuin mistään. Ei satuta. Jolle satunnaiset panot eivät merkkaa mitään perheeseen verrattuna. Semmoisen vaimosi ansaitsee. Tulet varmaan tekemään tuon vielä jollekkin toiselle tai tämä panosi sinulle, koska kummallekkaan aviolitto ja perhe eivät ole tärkeä asia. Ole kiltti ja anna vaimosi olla onnellinen. Hän löytää paremman. Lapsesikin paremman isähahmon (semmoisen joka ei petä äitiä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin asiantuntevaa tukea, neuvontaa ja terapiaa on saatavilla, ja vieläpä ilmaiseksi: http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/40D5B401E55B1785C225748000449ACD?Open…

Kerro rehellisesti vaimollesi tilanne ja hyvitä niin paljon kuin voit erityisesti lastesi takia.

Jos päätät sittenkin valita vaimosi. Tunnusta, kadu ja menkää pariterapiaan.

Vierailija
24/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyviä neuvoja.

Pettäjät: petätte vain lapsenne, he jäävät tyhjän päälle. Aikuiset löytävät joskus toisen, mutta lapsensa pettäminen on heitteillejättö. Pettäjät menevät seksin perässä eli lapset jäävät toiseksi. Surullista. Näitä lapsireppanoita on Suomi täysi, itsekkäistä syistä. Rauhoittukaa siis ja pitäkää pöksyt jaloissa.

Vierailija
25/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tarinassa ei mies päätä yhtään mitään! Päätäntävalta on tietenkin vaimolla! Siis kerro nyt heti vaimollesi tästä suhteesta ja anna vaimon tehdä päätös niinkuin kuuluukin.

Oksettaa ajatuskin että tekisit päätöksen jättää toinen nainen ja jatkaa vaimon kanssa. Se olisi yhtä väärin kuin tämän hetkinen tilanne on vaimoasi kohtaan.

Toimi jo tänään! siitä ne asiat selviää usko pois ja elämä voittaa teillä jokaisella.

T. Samanlaisen tarinan kokenut vaimo, jonka mies onneksi jäi kiinni

Vierailija
26/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kändin Mikkoliini täällä kirjottelee! :D

Vierailija
27/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen nainen, vaimot ja kaikkien miehet tietavat.

teeskentelemme kuin emme tietaisi

Vierailija
28/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja antavat sen näkyä. Olisiko silloinkin lasten takia parempi pysyä yhdessä? Millaisen perheen mallin lapsi saa tuollaisessa ahdistuneessa ja riitaisassa ilmapiirissä?

Vierailija
29/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se mies, jolla on monta naista, ei ole yhtään omaa."

Vierailija
30/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joku tuolla jo kirjoittikin hyvin, että jos vaimo on 20 vuotta ollut helmi, niin miksi helvetissä hetken huuman takia hylkäisit sen helmen?

Sulla on vaimosi vaa'assa paljon enemmän kuule painoa kuin panosi. Jätä panosi. Oikeasti jätä, poista numero, matkusta muualle, älä ota yhteyttä. Huuma on vain mielisairaus, josta voi parantua.

Vaimosi varmana aavistaa jo jotain. Ja suree ja ihmettelee, epäilee ja saa kolhuja itsetuntoonsa.

Sinä elät nyt sitä elämää, jota vihaan. Roikotat vaimoasi löysässä hirressä. Raukkis.

Vierailija
31/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siita ei voi parantua.

t. Candy

Vierailija
32/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan jossain määrin ymmärtää sua, että mitä oot kokenut tuon ihanan mutta väärän seksin suhteen.

Siltikin haluan kysyä sulta tuon otsikon lisäksi, että haluaisitko myös saada anteeksi sen, mihin oot "langennut" ja jatkaa kuin uutena miehenä vaimosi kanssa (joka muuten vaikuttaa todella upealta naiselta ja ihmiseltä kertomasi mukaan)? Mä toivon vipittömästi, että allaolevan linkin pariskunnan esimerkki antaisi sulle toivoa ja rohkeutta siihen, että uusi alku on kyllä mahdollinen, vaikka pettämisenkin jälkeen: http://www.koemuutos.fi/suhteemme-eheytyi/#video

Vierailija
33/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänelle riittäisi panot jos muuten ei minua saa. hän on hassu, outo ja ihana. Suuremmoinen nainen

Vaimoni on turvallinen, mutta silti yllättä vielä tänäkin päivänä, kahdenkymmenen vuoden jälkeen. Hänen kanssa seksiä usein ja on erittäin tyydyttävää.

Jos päätyisin tähän toiseen naiseen, elämäni parhaaseen ystävään, se kiihko ja intohimo, huhhhuh. Panettaa ajatuskin niin satuttaisin niin montaa ihmistä (lapset, vaimo, kaverit). Jos jättäisin tämän toisen naisen satuttaisin vain itseäni ja häntä. Olisi niin helppo valinta, vai olisiko, ei todellakaan. Itken taas.

Olemme yrittäneet muutaman kerran lopettaa suhteen, itkin joka ilta, oli niinn ikävä tätä naista. Kumpa olisin tavannut hänet ennen vaimoani. Tahdon häntä. Mutta ajatus ilman vaimoani, vaikeaa...

Olisipa minulla selkärankaa päättää ja pysyä päätöksessä. Mietin tunnustamista

Ainoat keitä sä satuta olisi oma perheesi tai tuo toinen nainen. EI ketään kaveria nyt ihan oikeasti toisten parisuhdevalinnat satuta, eikä sellaisia pidä miettiä.

Mun mielestä pahinta mitä sä olet tehnyt on tuo pettäminen. Ihminen voi rakastua toiseen, ja sellaista elämä on. Pettää ei ole pakko.

Ja muista, että sulla ei ole mitään oikeutta itkeä vaimollesi mitään SUN pahaa oloasi siinä kohtaa kun te eroatte, tai alatte käydä tilannettanne läpi. SInä olet tämän sopan keittänyt, ja sun tehtäväsi on kantaa perheesi hajoamisen aiheuttama tuska vaimosi ja lastesi kanssa, mahdollisimman hyvin heitä tukien, ei toisinpäin.

Vierailija
34/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nainen on sellainen ettei halua parisuhdetta, tai ennen minua halunnut"

hänelle riittäisi panot jos muuten ei minua saa. hän on hassu, outo ja ihana. Suuremmoinen nainen

Vaimoni on turvallinen, mutta silti yllättä vielä tänäkin päivänä, kahdenkymmenen vuoden jälkeen. Hänen kanssa seksiä usein ja on erittäin tyydyttävää.

Jos päätyisin tähän toiseen naiseen, elämäni parhaaseen ystävään, se kiihko ja intohimo, huhhhuh. Panettaa ajatuskin niin satuttaisin niin montaa ihmistä (lapset, vaimo, kaverit). Jos jättäisin tämän toisen naisen satuttaisin vain itseäni ja häntä. Olisi niin helppo valinta, vai olisiko, ei todellakaan. Itken taas.

Olemme yrittäneet muutaman kerran lopettaa suhteen, itkin joka ilta, oli niinn ikävä tätä naista. Kumpa olisin tavannut hänet ennen vaimoani. Tahdon häntä. Mutta ajatus ilman vaimoani, vaikeaa...

Olisipa minulla selkärankaa päättää ja pysyä päätöksessä. Mietin tunnustamista

jotenkin tulee mieleen, että ehkä hän nauttii keveästä, vaivattomasta, ristiriidattomasta elämästä, aina uudesta huumasta? Entä sitten kun arki tulee vastaan, etkä enää kohahdutakaan häntä? Tai jos rupeat kyllästyttämään häntä?

Vierailija
35/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

“if you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second.”

Ihastuminen on biologinen mekanismi, jonka on tarkoituskin aktivoitua monta kertaa elämän aikana. Ei se mekanismi tiedä, elämmekö sitoutuneessa parisuhteessa vai olemmeko sinkkuja, joten puolisoaan rakastava ihminen voi hyvin ihastua toiseen.

Rakkaus puolestaan on jotakin, joka voi kehittyä vasta siinä sitoutuneessa parisuhteessa, jossa kaikki jaetaan (arkea ja vastoinkäymisiä myöten) ja toisen vuoksi ollaan valmiita tinkimään omasta edusta. Sitä on rakastaminen. Ihastumisen euforiahöyryillä ei ole sen kanssa mitään tekemistä. Eli siis:

Ap ei rakasta vaimoaan (koska on ajatellut vain omaa etuaan) eikä tätä uutta naista (koska ei ole vielä hänen kanssaan edes siinä pisteessä että tulisi kysymykseen joutua valitsemaan oman ja toisen edun väliltä). Toiseen hän on ihastunut, ja vaimoon varmaankin kiintynyt pitkän yhdessäolon ja yhteisten muistojen vuoksi.

Ap, tärkeintä mitä sinun kannattaa nyt miettiä, on se, miten voisit vihdoin oppia oikeasti rakastamaan toista ihmistä. Olkoon se sitten vaimosi, tämä toinen nainen, tai joku ihan muu. Muuten sinulle käy jatkossakin niin, että aina tulee se toinen, joka juuri sillä hetkellä tuntuu makoisammalta, ja hypit suhteesta toiseen kiinnittymättä mihinkään kunnolla. Jos et tällaista elämää halua, sinulla on paljon työtä tehtävänä itsesi kanssa.

Useimmat ihmiset eivät lopulta ole tuolla metodilla onnellisia, vaan kuvio päättyy siihen että mikään ja kukaan ei tunnu enää miltään, ja alkaa toivoa että olisi rakentanut kestävän ja rakastavan, pitkän suhteen ensimmäisen vaimonsa kanssa. Jotkut vain eivät siinä onnistu, koska siihen tarvitaan muutakin kuin lyhytnäköistä oman edun ajattelua.

Vierailija
36/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko pino jakoon!

t. yks toinen Candy

(siis se mielisairaushuumaCandy)

Vierailija
37/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päätyisin tähän toiseen naiseen, elämäni parhaaseen ystävään, se kiihko ja intohimo, huhhhuh. Panettaa ajatuskin niin satuttaisin niin montaa ihmistä (lapset, vaimo, kaverit).

He eivät vain tiedä sitä vielä. Tämä ei kuitenkaan tee tehtyä tekemättömäksi. Tuskan siemenet on kylvetty ja on vain ajan kysymys milloin ne itävät.

Toinen kysymys on se, mitä niistä siemenistä itää. Siihen voit omilla teoillasi vielä vaikuttaa. Jos haluat mahdollisuuden saada vielä hyvä ja rakastava suhde vaimoosi, kerrot teoistasi hänelle itse. Tämä ei takaa että vaimosi kykenee jatkamaan suhdetta kanssasi, mutta jos pystytte asiat selvittämään ja jatkamaan uudenlaisen rehellisyyden tiellä, suhteellanne voi vielä olla toivoa. Missään muussa tapauksessa toivoa ei ole, vaan parhaimmillaankin suhteenne jää etäiseksi ja rikkinäiseksi, koska tämä sinulle erittäin merkityksellinen asia, jota et voi vaimollesi kertoa, jää ikuisesti verhoksi välillenne. Joudut valehtelemaan ja teeskentelemään omalle vaimollesi! Itse en sellaista suhdetta kelpuuttaisi.

Vierailija
38/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehka joku syvan mystinen. tai sitten vakkarisossumme.

Vierailija
39/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin mieheni pihalle tavaroineen ja mies otti ja muutti naikkosensa kanssa yhteen. Onnea rakastuneilla kesti muutaman viikon, kun jo arki ja riidat astivat mukaan kuvioihin. Uusi nainen ei sitten ihan ollutkaan sitä, mitä mieheni oli kuvitellut salaisten tapaamisten aikana. Arjessa naisesta paljastui itserakas ja itsekäs ihminen, jonka maailman keskipiste oli nainen itse. Lisäksi loistavan meikatun kuoren alta paljastui vähemmän viehkeä hahmo. Kuukauden kuluttua suhde oli ohi.

Mies menetti perheensä, emme juurikaan ole tekemisissä ja lapset eivät halua tavata isäänsä.

Mies itkee ja anelee takaisin, mutta takaisin ei ole paluuta.

Sitä saa mitä tilaa, onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
40/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tämä uusi nainen on? Onko hänellä puolisoa tai perhettä?

Minkäikäisiä omat lapsesi ovat?

Kannattaa ottaa huomioon, että uutuuden huuma haihtuu aina, ja arki astuu tilalle jossain välissä. Oletko valmis aloittamaan kaiken alusta, esimerkiksi jos uusi nainen (hyvin todennäköisesti) haluaa perustaa perheen?

Itselläni oli samantapainen tilanne, rakastuin toiseen mieheen kymmenen yhteisen vuoden jälkeen. Meillä ei ollut lapsia. Punnitsin pitkään eri vaihtoehtoja, mutta lopulta erosimme, enkä koskaan kertonut ex-miehelleni todellista syytä.

Nyt olen tämän toisen miehen kanssa ja ihan hyvissä väleissä ex-mieheni kanssa, jolla myös on uusi vaimo ja vauva tulossa. Toivon vieväni salaisuuden nykyisen suhteen alusta mukanani hautaan. Sen kanssa ei aina ole helppoa elää, mutta koen, että se on ansaittu rangaistukseni pettämisestä.