Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minun (miehen) tarinani (pettäminen)

Vierailija
16.04.2012 |

Olen aina ollut ainut vaimolleni ja hän minulle. En edes tii miksi tätä kirjoitan.

Viime eväällä tapahtui jotain, tapasinn naisen joka sai mut aivan sekaisin. Vietettiin aikaa yhdessä niin netissä, kun livenäkin. Hän on paras panoni ikinä. En ole juurikaan tuntenut omantunnontuskia, olen vai mennyt ja pannut ja nauttinut tästä jumalattomasta panosta.

Pikku hiljaa olen hänen kanssaan halunnut viettää enemmän aikaa. Valehdellut rakkaalle vaimolleni. Ja pannut monta kertaa päivässä tätä toista naista.

Pikku hiljaa tunteet nousseet suuremmiksi tätä toista naista kohtaan, en voi elää ilman häntä, mutta en myöskään ilman vaimoani. olen rikki. Jotain päätöstä tehtävä. Naisella ei ole kiire mihinkään, minulla paha olla. Haluan molemmat.

Sanoin tälle toiselle naisele että nyt riittää, mutta hän otti sen leikkinä. Ja taas olemme tapailleet jo useamman kerran päätöksestäni, olen saanut ihanaa seksiä, rakkauden tunnustuksia ja tiedän, että rakastan tätä naista, rakastan vaimoani. Mitä vittua teen?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei voi saada. Semmosta on elämä.

Vierailija
2/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kinnostaaaaa....Muuten ku että ootpas urpo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja panet.

Vierailija
4/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun sinulle nyt tassa saitin kautta vakavasti, etta paatat nyt ja viisaasti paatat, kuten itse tiedat oikein on.

Vierailija
5/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo valintasi tehnyt ja se on tämä uusi nainen. Nyt tehtävänä on vain vaimon jättäminen.

Et sinä enää pysty valitsemaan vaimoasi. Eläisit koko loppuelämäsi pelossa, että au-paneskelusi paljastuu. Ja sinä päivänä kun se paljastuu, on avioliittosikin loppu.

Vierailija
6/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti molemmat naiset tulevat järkiinsä ja jäät kuin nalli kalliolle.

Vaimosi ei sinua tuon julki tultua halua enää nähdäkään. Kun oikein liverrät, miten ihana pano se toinen on ja miten rakastat.

Ja sille panollesi olet vain joku leikkikalu. Jos käykin niin, että hänen pitäisi vaikka muuttaa kanssasi yhteen, saattaa suhteenne päättyä siihen. Muuten se olisi jo vaatinut sut kokonaan itselleen.

Säälittävää. Voimia kummallekin naiselle.

Vierailija
7/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällö paskiainen ?

Vierailija
8/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä lapsia?

Vierailija
9/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ap harjoitella vielä.

Vierailija
10/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos rakastaisit kohtelisit häntä paremmin.

Vierailija
11/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

“if you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second.”

Vierailija
12/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänelle riittäisi panot jos muuten ei minua saa. hän on hassu, outo ja ihana. Suuremmoinen nainen

Vaimoni on turvallinen, mutta silti yllättä vielä tänäkin päivänä, kahdenkymmenen vuoden jälkeen. Hänen kanssa seksiä usein ja on erittäin tyydyttävää.

Jos päätyisin tähän toiseen naiseen, elämäni parhaaseen ystävään, se kiihko ja intohimo, huhhhuh. Panettaa ajatuskin niin satuttaisin niin montaa ihmistä (lapset, vaimo, kaverit). Jos jättäisin tämän toisen naisen satuttaisin vain itseäni ja häntä. Olisi niin helppo valinta, vai olisiko, ei todellakaan. Itken taas.

Olemme yrittäneet muutaman kerran lopettaa suhteen, itkin joka ilta, oli niinn ikävä tätä naista. Kumpa olisin tavannut hänet ennen vaimoani. Tahdon häntä. Mutta ajatus ilman vaimoani, vaikeaa...

Olisipa minulla selkärankaa päättää ja pysyä päätöksessä. Mietin tunnustamista

Vierailija
13/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot vaimollesi totuuden. Tämä on pahinta mitä mies voi vaimolleen tehdä, joten ero varmasti tulee. Sit voit rauhassa paneskella tämän toisen kanssa, mutta uskonpa ettei se sitten olekkaan niin mahtavaa...

Jos rakastaa aidosti toista, EI PETÄ.

Rukoilen voimia vaimollesi.

Vierailija
14/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä rakasta vaimoasi. Uskottelet vain niin itsellesi, ettet joutuisi tekemään tuota ikävää päätöstä. Mikä on tietysti vain inhimillistä.

Pitkittämällä asiaa pitkität vain väistämätöntä.

Valinta on jo tehty, nyt vain tuomiolle.

Vierailija
15/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minakin rukoilen.

Vierailija
16/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sä voi syödä ja säästää kakkua samaan aikaan!

perkele ku ottaa kaaliin nämä pettämistarinat! kuinkahan paljon vähemmän maailmassa olisi murhetta ja surua, jos porukka olisi uskollisia kumppaneilleen!!

miltäs mahtaisi sinusta tuntua jos naisesi naisi muita äijiä?

Vierailija
17/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokee siitä omantunnontuskia enemmän kun minä.

Vierailija
18/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse se toinen nainen. Olet varmastipohjimmiltasi kunnon mies niin ajattele näin.

Vaimosi voisi vierelleen ja perheelleen saada vielä kunnon miehen joka ei juokse vieraissa, lapsille isän jolle perhe on tärkeämpi kun panot. Vaimosi voisi parhaimmillaan löytää jonkun miehen joka välittäisi niin paljon hänestä ja lapsistasi, ettei yksi nainen sitä kaada. Arvostaisi ja rakastaisi heitä enemmän kun panoja toisen naisen kanssa.

Jos oikeasti välität perheestäni et pakota heitä elämään pettävän, perheen toiseksi(panojen jälkeen) arvoasteikolla asettavan ja huonon isämallin kanssa. Jos totuus paljastuu mieti mitä lapsesikin sinusta ajattelisi. Sinä tahallasi hajotit perheen ja satutit äitiä.

Ota se toinen, älä ole itsekäs. Et ikinä voisi sitoutua vaimoosi ja lapsiisi kun voit pettää ja ajatella vain itseässi.

Vierailija
19/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä rakasta vaimoasi. Uskottelet vain niin itsellesi, ettet joutuisi tekemään tuota ikävää päätöstä.

Ennemmin uskon, että tuossa uudessa suhteessa on vielä rakastumisen huuma ja se, että yhteistä arkea ei ole eletty. Jos vaimo vielä 20 vuoden jälkeen on kiinnostava persoonana ja hyvää seksiä riittää, kyse on helmestä, joka tuskin vaihtamalla paranee, vaikka uutuudenviehätys hetkeksi sokaiseekin.

Ihan tuttu kuvio monelle, ihastuksen haluaisi saada ilman että joutuu luopumaan puolisostaan. Se tuntuu itselle jotenkin ylevältä ja "tämä rakkaus on ylevää ja suurta". Ja kohtalo on sen tarkoittanut ja diipadaa... Ja sitä samaa salassa panemista ja pettämistä se on kuin muillakin.

Tee mitä teet, mutta tuolainen itsesäälinen rypeminen on säälittävää. Sinähän tässä se paska olet.

Vierailija
20/45 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ei ollut uskallusta jättää minua. Minä tein päätöksen saatuani tietää.

Sinä olet samanlainen munanaton mies kuin omakin. Antaako tunteesi (himosi) toista naista kohtaa sinulle oikeuden pettä? EI - ja silti petät. Olet valintasi tehnyt, ethän tunnen edes omantunnon tuskia. Ajattele asiaa vaimosi kannalta!! Hän ansaitsee rinnalleen oikean miehen, joka on sitoutunut silloinkin kun elämä heittelee eteen kiusauksia. Kerro rehellisesti vaimollesi tilanne ja hyvitä niin paljon kuin voit erityisesti lastesi takia.

Jos päätät sittenkin valita vaimosi. Tunnusta, kadu ja menkää pariterapiaan.