Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet haluavat harrastaa seksiä oli hän itse tai puoliso miten huonokuntoinen tahansa?

Vierailija
16.04.2012 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan halua jos hän on itse huonokuntoinen esim. sairas, mutta minulta kyllä vonkaa vaikka olisin tappokrapulassa tai 40 asteen kuumeessa tai mitä vaan. Viimeksi pahassa influenssassa vonkasi niin että saanhan ihan vähän panna, sun ei tarvi muuta kuin maata paikallaan vatsallaan. En tiedä mitä iloa se siitä velton puolikuolleen pökkimisestä sai, ilmeisesti jotain kun niin halusi tehdä.

Vierailija
2/12 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan halua jos hän on itse huonokuntoinen esim. sairas, mutta minulta kyllä vonkaa vaikka olisin tappokrapulassa tai 40 asteen kuumeessa tai mitä vaan. Viimeksi pahassa influenssassa vonkasi niin että saanhan ihan vähän panna, sun ei tarvi muuta kuin maata paikallaan vatsallaan. En tiedä mitä iloa se siitä velton puolikuolleen pökkimisestä sai, ilmeisesti jotain kun niin halusi tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jos panettaa, niin aina pitäisi antaa. En kyllä anna kipeänä. Parhaimpia on ollut esim., kun vanhempani kuoli yllättäen ja miehen mielestä minulle olisi ollut lohduttavaa pikku paneminen. Yäh! Ja sektion jälkeen kun kotiuduin, parin päivän kuluttua piti jo pers pitkällä olla, jotta mies sai takaapäin paneskelle... Yäh! Perusteli sillä, että oli sen verran pitkä aika viime kerrasta, kun loppuraskaudesta lääkäri kielsi seksin. Niin että se ja sama, mikä on vaimon kunto, panoa vain...

Vierailija
4/12 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niillä kädet ja mielikuvitus oikein toimi? Yäks.

Minunki mies varmasti haluaisi, mutta ei aloita mitään itku-potku-vonkaus-konserttia, jos ei pariin päivään saa. Ja hellii ja hoitaa silti ihan yhtä paljon minua :)

Vierailija
5/12 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisiakaan, jotka tuollaiseen suostuu.

Hyvä luoja!

Vierailija
6/12 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri senhetkistä huonoa kuntoa, esim. flunssaa, vai huonoa fyysistä kestävyyttä?

Vierailija
7/12 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/12 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sun itsekunnioitus on? Vai oletko muutenkin masolkisti?

ollenkaan, pidin lähinnä lievästi ärsyttävänä. Ja ajattelin että jos minun oikeasti ei tarvi itse osallitsua mitenkään vaan saan vain makailla niin hoitakoon sitten hommansa, eipä se paljon vaivaakaan. En kyllä aina moiseen suostu, lähinnä olen ihmetellyt miten sellainen on hänestä edes kiihottavaa kun toinen ei mitenkään osallistu hommaan.

t. 2

Vierailija
9/12 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä että tarkoitit sitä ettei oteta toisen huonokuntoisuutta huomioon, vaan silti yritetään tai jopa painostetaan seksiin.

Oma miehenikin on joskus ollut ajattelematon, mutta ymmärtää kyllä antaa olla jos näytän punaista valoa.

Luojan kiitos hän ei ole sellainen jota kiinnostaa panna halutonta, eikä hänkään ymmärrä miehiä jotka kohtelevat naistaan kuin jotain tyhjennysastiaa.

Vierailija
10/12 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin ripuli paskalla ja pantiin vuorotellen monesti päivässä

Vierailija
11/12 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina lupaan.

Vierailija
12/12 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei todellakaan huvita jos hän on esim. kipeä eikä kyllä vonkaa minultakaan kun näkee, että olen oikeasti huonovointinen syystä tai toisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan