Onko sun lähipiirissä väkivaltaisia miehiä? potentiaalisia perhesurmaajia?
Kommentit (46)
Hyvin usein naiset - mikä ei tee asioista heidän vikaansa - jopa mahdollistavat kaikenlaista käytöstä. Minä ottaisin hyvin tiukasti puheeksi, niin kauan, että puhetta tulisi tai erottaisi.
ja yritti tappaa mut. ja todellakin pelkään!
ja ei muuten ikinä ollut mitää väkivaltaa suhteessa. jaa mut minä jäinkin henkiin...
Hyvin usein naiset - mikä ei tee asioista heidän vikaansa - jopa mahdollistavat kaikenlaista käytöstä. Minä ottaisin hyvin tiukasti puheeksi, niin kauan, että puhetta tulisi tai erottaisi.
Mies on useimmiten ihan kuin ei kuulisikaan, kun jotain sanon. Joudun monta kertaa kysymään asian perään, että kuulitko mitä kysyin. Mies vaan tekee jotain, katsoo vaikka televisiota niin "keskittyneesti". Ja jos kysyn usein, niin se on sitten jo miehestä taas turhaa jankutusta.
Olen niin pässi kai, että väkisin yritän kuitenkin pysyä yhdessä lasten vuoksi. Ettei vaan kukaan pääse sanomaan, että siinäkin taas turha ero ja tuokaan nainen sitten ole mihinkään tyytyväinen. Mies kyllä seurustelee sitten, kun meillä käy vieraita, oikein puhua pulputtaa...
En YMMÄRRÄ, miksei tällaisessa ketjussa saa puhua naisten väkivaltaisuudesta. Eikö väkivalta ole itsessään se paha asia, ei sen kummemmin eritellen MIESTEN väkivaltaisuus tai NAISTEN? Vaan koko väkivalta!!!
Mulle tulee aivan väistämättä aina selvä kuva typerästä ihmisestä, tai naisesta, sanan ikävimmässä merkityksessä "feminististä", joka koittaa voimakkain defenssimekanismein kynsin hampain painaa unholaan sen tosiseikan, ettei väkivalta ole miesten yksinoikeus. Se tekee keskustelusta ärsyttävää ja epätasa-arvoista sekä totuutta vieroksuvaa, jos koitetaan väkisin vaientaa se, että IHMISET ovat toisinaan väkivaltaisia.
On totta, että naisten harjoittama väkivalta on erilaista kuin miesten ja nainen varmaankin harvemmin surmaa kuin mies. Silti on typeryyttä ja naurettavuutta vaieta naisten osuudesta. Itse muistan viime vuosilta tutkimuksen, jonka mukaan molemmat sukupuolet syyllistyvät yhtä usein parisuhdeväkivaltaan.
Tämäntyyppisen teon voi tehdä mies tai nainen. Mutta useammin sen tekee mies.
T. nainen, joka on käyttäytynyt fyysisesti väkivaltaisesti ja on siitä h*****tin häpeissään ja harmissaan. Vaikka siihen ajoikin miehen harjoittama henkinen väkivalta joka on myös mielestäni yhtä paha asia kuin lievä fyysinen väkivalta.