Itku tuli --> vihkisormusasiaa!
Mulla on niin paha mieli!!
Kaikki muu häissämme on viimeisen päälle, paitsi mun sormus!
Ihan kamalaa, se on kultainen ontto zirkoni-sormus ja kooltaan liian iso. Nyt selvisi vielä, että sitä ei voi edes pienentää. Mä en kestä.. kihlasormuksestakin tippui eka kivi jo, eikä se ole vuottakaan ollut sormessa. Tämä kertoo vain yhden asian, halvalla ei saa hyvää.
Harmittaa myös, että kihlasormukseen ei mahtunut kaivertaa edes kihlapäivää vaan vain vuosi. Lopputulos on se, että en itsekään muista enää kihlapäiväämme.
Onko typerää jos en pidä kuin yhtä sormusta (siis kihla) häissä?
Miestä ei kiinnosta mun sormus-ongelma pätkän vertaa, sillä on vain kiire töissä.
Minua harmittaa se, että ainoa pysyvä mitä häistä valokuvien kanssa jää on nämä sormukset ja ne on han sekundaa!
Kommentit (80)
onnelliseen avioliittoon on se että häissä kaikki on täydellistä = juuri niin kuin morsian haluaa. Varsinkin sormus on ihan ykkösjuttu, jos ei tarpeeksi hyvä niin avioliitto ei kyllä kestä.Kannattaa nyt tosi paljon kiukutella asiasta ja valittaa miehelle oikein kunnolla- siitä se avioliitto lähtee hyvin käyntiin ja eikun paranee.
Avioliitosta ei tosiaan häiden jälkeen jää jäljelle kuin kuvat ja sormus, mistään yhteiselämästä, perheestä ja kumppanuudesta tässä on turha puhua! Ne nyt on ihan huttua sormukseen verrattuna
jos myyt molemmat sekundasormukset takaisin liikkeeseen, ja ostat yhden kunnollisen? Tottakai joudut vähän lisää laittamaan rahaa, mutta todennäköistähän on, että pidät sormusta joka päivä; sen pitää kestää käyttöä. Ontto sormus on pian lommoilla.
Mutta:
En nyt sentään alkaisi häitä siirtämään sormuksen takia, eihän se ole läheskään tärkeintä naimisiin menossa?
t. Vaimo, jolla ei ollut vihkisormusta lainkaan. Eräs vanha mieluinen sormus vaan siirrettiin sormesta toiseen. Uusi ostetaan, jos joskus sopiva löytyy, mutta useampi vuosi jo menty näin.
nyt vaan sanot miehelle että se sormus on uusittava
Eihän kukaan naimisiin ilman sormusta mene. Huono enne jos mies tuosta rupeaa nirsoilemaan
Sehän on itsestään selvyys
että akoille on tärkeetä että rinkula sormessa maksaa ziljoonia. miehelle sillä rinkulalla ei ole mitään merkitystä, mutta ne joutuu maksumieheksi. huhhuh mitä tasa-arvoa taas.
joo, onhan se kiva jos mies rakastaa ja haluaa antaa naiselleen mitä se tahtoo, ja sattuu olemaan niin rikas ettei väliksi hinnalla. mutta jos normaalituloinen mies, niin en mä ainakaan 2500 palkastani haluais ostaa jotain helvetin kallista korua. muija osallistukoon kustannuksiin jos pitää olla överihintanen killutin sormessa. akat on niin rasittavia, hohhoijaa.
Ihan maksoin osan häistämme, jotka olivat ihan keskihintaiset n. 10000€, mutta todellakin piti mieheni maksaa minun kunnollinen vihkisormukseni, joka maksoi n. 1300€ (ei siis mikään kallis edes, mutta minulle mieluisa).
tapansa kullakin...
todellakin mies...keskihintaiset...kunnollinen...hehheee:)
Jos et voi muuta kuin pitää sormukset ja toinen on liian iso, niin laita ne heti kun kirkosta pääsette sormeen siten, että pienempi tulee päälle tulpaksi. Kuvissa ei erota sormusten kokoa, tuskin kiven puutettakaan. Irronneen kiven tilalle voisi liimata väliaikaisesti jonkin lasi/muovikivenkin, askartelukaupoista saa monen kokoisia. Meinaan siis kuvausta varten.
Jatkossa voisit harkita pitää sormuksia kaulassa ketjussa, jos eivät sormissa pysy.
Osta joku yksinkertaisen kestävä ja tyylikäs, sellaisen saa halvallakin. Ei sinun tarvitse sitä "rihkamasormusta" palauttaa, voit pitää sen pukukoruna, varmasti sillekin joskus tulee käyttöä ja voit muistella näitä aikoja :-)
No kyllä se sormus saa maksaa vaikka tonninkin, mutta harmittaa kun tuhlasin jo pukuun 2000e, vaikka olin ajatellut n.1000e pukua. Mulla ongelma on siinä, että en ole tottunut, että mies maksaa aina kaiken.
Mies laittoi viestin mulle, että hankitaan juuri sellainen sormus kun haluat, mutta häitä ei peruta..
Oletko unelmoinut täydellisestä naimisiinmenosta häineen ja tietynlaisine sormuksineen vai mistä on kyse?
Jos nyt ei ole rahaa ostaa täydellistä sormusta, niin yksinkertainen ratkaisu on hankkia sellainen sormus minkä pystyy. Hankit sitten sen hienon siinä vaiheessa kun rahatilanne on parempi.
Ja tietenkin voit pitää häissä vain yhtä sormusta sormessasi, mitä typerää siinä on?
...onneksi minä en ole menossa naimisiin ap:n kanssa.
Ei elämä.
Niinku Suomen lippu vaikka...jääkiekon suomi-ruotsi-ottelussa. Mitä välii. Eihän jääkiekossa ole tärkeintä suomen lippu, vai mitä ? vaan jääkiekko. Miksi sellasta kangaspalaa pitää heilutella ?
Mutta kummasti se sykähdyttää kun se lippu tankoon nousee.
Hyvät ukkelit, toopelit ja muut tanelit, joiden yläpää ei toimi niinkuin pitäisi:
Kauniin vihkisormuksen ostaminen vaimolle ja muutenkin vaimon arvostaminen pienillä symboleilla on asioita josta AINA SAATTE JOKA SENTIN TAKAISIN KORKOJEN KANSSA. Se sormus on semmonen jota vaimo katsoo joka päivä kädessään, ja se on siinä kaunis ja sopiva (kuten minun) tai sit joku että tulee mieleen ainoastaan että ukko pääsi halvalla. Jäi sit rahaa johonkin tarpeellisempaan vai !
Älkää ruvetko niin luuseriksi ettei ole varaa sellaseen sormukseen joka on vaimolle mieleen.
..tällä pissis-rouvalla ei ole ollut ongelmia elämässään..
..tällä pissis-rouvalla ei ole ollut ongelmia elämässään..
onnelliseen avioliittoon on se että häissä kaikki on täydellistä = juuri niin kuin morsian haluaa. Varsinkin sormus on ihan ykkösjuttu, jos ei tarpeeksi hyvä niin avioliitto ei kyllä kestä.Kannattaa nyt tosi paljon kiukutella asiasta ja valittaa miehelle oikein kunnolla- siitä se avioliitto lähtee hyvin käyntiin ja eikun paranee. Avioliitosta ei tosiaan häiden jälkeen jää jäljelle kuin kuvat ja sormus, mistään yhteiselämästä, perheestä ja kumppanuudesta tässä on turha puhua! Ne nyt on ihan huttua sormukseen verrattuna
Eihän miehet ole näin tyhmiä kuin tämä naikkonen! Mikä olikaan ÄO-määräsi?
elämästänne. Jos ei ukkosi arvosta sinua sen vertaa että ostaa kunnon sormuksen, älkää hyvät ihmiset menkö naimisiin ollenkaan. Itse en olisi kyllä suotunut vihille ilman kunnon sormusta (siinä 8 timanttia). Haloo? Onko teillä edes vara mennä naimisiin?
että akoille on tärkeetä että rinkula sormessa maksaa ziljoonia. miehelle sillä rinkulalla ei ole mitään merkitystä, mutta ne joutuu maksumieheksi. huhhuh mitä tasa-arvoa taas.
joo, onhan se kiva jos mies rakastaa ja haluaa antaa naiselleen mitä se tahtoo, ja sattuu olemaan niin rikas ettei väliksi hinnalla. mutta jos normaalituloinen mies, niin en mä ainakaan 2500 palkastani haluais ostaa jotain helvetin kallista korua. muija osallistukoon kustannuksiin jos pitää olla överihintanen killutin sormessa. akat on niin rasittavia, hohhoijaa.
Ihan maksoin osan häistämme, jotka olivat ihan keskihintaiset n. 10000€, mutta todellakin piti mieheni maksaa minun kunnollinen vihkisormukseni, joka maksoi n. 1300€ (ei siis mikään kallis edes, mutta minulle mieluisa).tapansa kullakin...
todellakin mies...keskihintaiset...kunnollinen...hehheee:)
Niin ihan oli keskihintaiset häät, sormukseni oli kunnollinen, muttei mitenkään sikakallis.. Että kertoisitko mitä tarkoitit?
Mutta asialle voi tehdä myöhemminkin jotain. Mun sormukset -molemmat- on sulatettu anopin vanhoista (ei vihki-) sormuksista, ja ovat todella huonolaatuisia; kolhuja vaikka kuinka paljon. Mieheni on norjalainen, (terveisiä tutuille!) ja ilmoitin hänelle sormuskoon, hankinta jäi täysin hänen vastuulle. Ja anoppihan sen sitten päätti miten tehdään... Nykyisin sormukset eivät oikein mahdu. Haaveilen ostavani itse uudet 10v. hääpäivän kunniaks parin vuoden kuluttua.
Mun häät maksoi 130 mummon markkaa. Sormusta ei ollut. Ostin mieluisen sitten noin 10 v häiden jälkeen.
Onnellisesti naimisissa jo parikymmentä vuotta.
Kannattaa tosiaan miettiä se arvojärjestys kohdilleen ennen naimisiin menoa. Jos sormus on tärkein, niin osta sormus ja unohda mies.
Ehkä hankin sellaisen jos joskus sellainen vimma iskee. Tai sitten elän sormuksettomana koko loppuikäni.
joku tyytyy sadan euron hääbudjettiin ja on siihen ihan tyytyväinen, joku toinen haluaa ne täydelliset häät/sormukset/puvun jne. Meitä on niin moneen junaan!!!
Minulle tärkeintä häissä oli, että miehelle ostetetaan klassinen, ajaton, laadukas räätälin tekemä mittatilauspuku (musta) jota sitten varmaan pitää joka pukujulissa päällä seuraavat kaksikymmentä vuotta! Ja että minulle ostetetaan just sellainen vihkisormus, kun haluan, hintaa olikin sitten 2500 euroa. Mutta itse sen maksoin, kun oli säästössä häitä varten rahaa... Samoin maksoin oman hääpukuni 900 euroa, ja kampauksen, meikit, kengät jne. Mies maksoi oman pukunsa. Häistä on nyt kahdeksan vuotta, ja tuo miehen pukua on mies pitänyt jo kolmissa hautajaisissa, neljissä häissä, ristiäisissä useassa, ripillä pääsyssä myös useassa plus varmaan sadoissa työkeikeikoissa. Ja se musta puku edelleen istuu mieheni päällä kuin hansikas, on aina yhtä tyylikäs siinä, ja malli tosi hyvän näköinen!! Kun ei tehty mitään trendipukua vaan klassinen puku.
Ihmiset tykkää satsata eri juttuihin, joillekin se voi olla se vihkisormus, se kun on tarkoitus hankkia kerran elämässä, ja sen jälkeen aika harva suomalainen nainen saa mieheltään mitään arvokasta korua! Miksi mies/nainen ei voisi edes kerran elämässään panostaa oikeasti siihen juttuun mihin haluaa?? Elämässä on ihan sallittua totetuttaa unelmia!
Itselläni on nätti vihkisormus, jossa yksi kivi. Maksoi markka-aikaan n.1300mk ja hyvin on kestänyt jo 15v. Paljonko ap sun maksoi? Kannattaa ostaa sellainen joka on kooltaan pieni ja siro niin ehkä edullisempi mutta "täyttä tavaraa" kuitenkin.