Itku tuli --> vihkisormusasiaa!
Mulla on niin paha mieli!!
Kaikki muu häissämme on viimeisen päälle, paitsi mun sormus!
Ihan kamalaa, se on kultainen ontto zirkoni-sormus ja kooltaan liian iso. Nyt selvisi vielä, että sitä ei voi edes pienentää. Mä en kestä.. kihlasormuksestakin tippui eka kivi jo, eikä se ole vuottakaan ollut sormessa. Tämä kertoo vain yhden asian, halvalla ei saa hyvää.
Harmittaa myös, että kihlasormukseen ei mahtunut kaivertaa edes kihlapäivää vaan vain vuosi. Lopputulos on se, että en itsekään muista enää kihlapäiväämme.
Onko typerää jos en pidä kuin yhtä sormusta (siis kihla) häissä?
Miestä ei kiinnosta mun sormus-ongelma pätkän vertaa, sillä on vain kiire töissä.
Minua harmittaa se, että ainoa pysyvä mitä häistä valokuvien kanssa jää on nämä sormukset ja ne on han sekundaa!
Kommentit (80)
Älä nyt sure!
Mullekin sormukset on todella tärkeät, ja sainkin onneksi mieleisen jo naimisiin mennessämme.
Mutta eihän siinä ole mitään väärää eikä pahaa, jos ostat ihanan mieleisen "vihkisormuksen" asta myöhemmin!
Onnea liitollenne, yritäs ajatella nyt asiaa järjellä. :)
miksi mennä naimisiin miehen kanssa, jota ei kiinnosta ja joka on vaan töissä!? :D
Rakastan miestäni ja häntä kiinnostaa, ei vaan nämä häät, sormukset yms. Laitoin hänelle nyt viestin, että siirretäänkö vuodella häitä ja olen melko varma, että hän vastaa, että ihan miten haluat.
Nyt on sulla prioriteetit ihan sekaisin...
Nyt on sulla prioriteetit ihan sekaisin...
että akoille on tärkeetä että rinkula sormessa maksaa ziljoonia. miehelle sillä rinkulalla ei ole mitään merkitystä, mutta ne joutuu maksumieheksi. huhhuh mitä tasa-arvoa taas.
joo, onhan se kiva jos mies rakastaa ja haluaa antaa naiselleen mitä se tahtoo, ja sattuu olemaan niin rikas ettei väliksi hinnalla. mutta jos normaalituloinen mies, niin en mä ainakaan 2500 palkastani haluais ostaa jotain helvetin kallista korua. muija osallistukoon kustannuksiin jos pitää olla överihintanen killutin sormessa. akat on niin rasittavia, hohhoijaa.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2012 klo 10:42"]En kehtaa ottaa kallista, kun en itse maksa. Mietin, että sitten kun palaan työelämään (olen kotihoidontulla kotona) ostan itselleni kunnon sormuksen.
[/quote]
Eli sitten perheenne rahoja on mennyt siihen kalliiseen (mieluisaan) ja halvempaan (epämieluisaan) sormukseen. Bonuksena muutaman vuoden paha mieli ja itkeskelyt.
Ongelmahan ei ole nyt sormuksessa vaan siinä, että ap ei halua antaa miehensä maksaa. Kyllä se on ap aivan tavallistakin tavallisempaa, että mies maksaa vaimonsa vihkin. Ja sinähän hoidat lapsia ja kotia jo nyt eli olet kyllä sen kunnon sormuksen myös ansainnut! :)
Siis ihan oikeasti. Minkälainen mies ei viitsi/raaski hankkia kunnollista sormusta? Tai ei edes jaksa perehtyä asiaan? Huhhuh. Vituttaa ap:n puolesta.
Eiköhän nämäkin häät ole tanssittu jo pari vuotta sitten....
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 17:08"]
Eiköhän nämäkin häät ole tanssittu jo pari vuotta sitten....
[/quote]
Eikä tiedä, onko pari edes enää naimisissa keskenään. :D
[quote author="Vierailija" time="16.04.2012 klo 11:54"]
että akoille on tärkeetä että rinkula sormessa maksaa ziljoonia. miehelle sillä rinkulalla ei ole mitään merkitystä, mutta ne joutuu maksumieheksi. huhhuh mitä tasa-arvoa taas.
joo, onhan se kiva jos mies rakastaa ja haluaa antaa naiselleen mitä se tahtoo, ja sattuu olemaan niin rikas ettei väliksi hinnalla. mutta jos normaalituloinen mies, niin en mä ainakaan 2500 palkastani haluais ostaa jotain helvetin kallista korua. muija osallistukoon kustannuksiin jos pitää olla överihintanen killutin sormessa. akat on niin rasittavia, hohhoijaa.
[/quote] Akka, muija, rinkula, killutin. Olet siis suustasi paha, sivistymaton ja kouluttamaton juntti. Ala pelkaa, ei sinun kokaan tarvitse ostaa minkaan hintaista vihkisormusta kenellekaan.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2012 klo 22:44"]
Kun eiks se mene niin et kumpikin ostaa toisilleen sormukset... sä varmaan ostit miehelle jonkun tosi kalliin, kivan ja kestävän?
Muussa tapauksessa sulla ei ole varaa valittaa yhtään mitään. Ei se raha miehilläkään puussa kasva, vaikka ahneet morsiamet niin kuvittelee.
Taidat olla aika juntti??!!?!?!? MIES ostaa naiselle kauniin vihkisormuksen, miehet ei yleensä edes halua vihkisormusta. Vihkisormus on se KORU johon miehen kuuluu panostaa. Nainen maksaa osansa häistä, mutta vihkisormus on se millä mies oikeasti osoittaa rakkauttaan vaimolle-..
Apua. Onneksi minun tuleva mieheni osoittaa oikeasti rakkauttaan ihan päivittäin teoillaan ja sanoillaan.
Joo ilmanmuuta menette nyt yhdessä ostamaan halvan kapean kultaisen sormuksen muutamalla timantilla, sellaisen jota rakastat. Sirot sormukset on niin nättejä. Oma kihla on ihana, mies itse valinnut just tollanen 300-400 maksanut, itse sitten valitsin vihkisormuksen enkä oikeen pidä siitä sittenkään se maksoi 700e raha ei siis ratkaissut. Laita se ruma vihkisormus vaikka keskisormeen jos sitä on nyt sitten pakko käyttää kun tuli ostettua ja hanki uusi.
Mä en oikein tajua, että ihmiset jaksaa pitää häät, jotka maksaa melkoisesti kaikkineen ruokineen, vaatteineen, valokuvineen sun muineen. Jäljelle jää kuitenkin se sormus ja valokuva. Kukaan ei enää viiden vuoden kuluttua muista, millaiset häät kenelläkin oli, ja niiden kanssa hässätään niin hemmetisti.
Elämä on valintoja.
Ja sormessa Sandbergin sormukset.
Ihan maksoin osan häistämme, jotka olivat ihan keskihintaiset n. 10000€, mutta todellakin piti mieheni maksaa minun kunnollinen vihkisormukseni, joka maksoi n. 1300€ (ei siis mikään kallis edes, mutta minulle mieluisa).
Mekin ostimme uuden sormuksen, kun halpa vihkisormus osoittautui huonoksi.
Eikö se ole ihan yleinen tapa, että molemmat ovat yhdessä valitsemassa sormuksia? Miksi et valinnut mieleistäsi. Näin vanhemman, elämää nähneen akan neuvo: älä mene naimisiin = ei tule häitä sellaisen miehen kanssa, joka ei tuon vertaa sinua arvosta eikä kunnioita mielipidettäsi.
Miksi ihmeessä et ottanut sopivan kokoista? Ei kai se olisi enempää maksanut kuin liian iso?
Jos kaikkeen muuhun häähässäkkään on varaa, niin miksi ihmeessä ei muka olisi sormukseen?
Minä sanoin jo alunperin miehelle, että mennään naimisiin, kun olen töissä ja minullakin on rahaa. Halusin kanssa, että kaikki olisi "kunnollista" kun kerran elämässä menen naimisiin. Mieheni on menossa toista kertaa.