Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itku tuli --> vihkisormusasiaa!

Vierailija
16.04.2012 |

Mulla on niin paha mieli!!

Kaikki muu häissämme on viimeisen päälle, paitsi mun sormus!

Ihan kamalaa, se on kultainen ontto zirkoni-sormus ja kooltaan liian iso. Nyt selvisi vielä, että sitä ei voi edes pienentää. Mä en kestä.. kihlasormuksestakin tippui eka kivi jo, eikä se ole vuottakaan ollut sormessa. Tämä kertoo vain yhden asian, halvalla ei saa hyvää.

Harmittaa myös, että kihlasormukseen ei mahtunut kaivertaa edes kihlapäivää vaan vain vuosi. Lopputulos on se, että en itsekään muista enää kihlapäiväämme.

Onko typerää jos en pidä kuin yhtä sormusta (siis kihla) häissä?

Miestä ei kiinnosta mun sormus-ongelma pätkän vertaa, sillä on vain kiire töissä.

Minua harmittaa se, että ainoa pysyvä mitä häistä valokuvien kanssa jää on nämä sormukset ja ne on han sekundaa!

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta asialle voi tehdä myöhemminkin jotain. Mun sormukset -molemmat- on sulatettu anopin vanhoista (ei vihki-) sormuksista, ja ovat todella huonolaatuisia; kolhuja vaikka kuinka paljon. Mieheni on norjalainen, (terveisiä tutuille!) ja ilmoitin hänelle sormuskoon, hankinta jäi täysin hänen vastuulle. Ja anoppihan sen sitten päätti miten tehdään... Nykyisin sormukset eivät oikein mahdu. Haaveilen ostavani itse uudet 10v. hääpäivän kunniaks parin vuoden kuluttua.

No ompa ukko... Kuka nyt haluais anoppinsa vanhat rinkulat omaksi vihkisormuksekseen?onpa pihi ja ajattelematon ukko.

Vierailija
62/80 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyynel.. Itse en pysty käsivamman vuoksi pitämään vihkisormustani lainkaan. Etkö ole menossa naimisiin sen avioliiton solmimisen vuoksi? Vai oikeasti jotkut sormukset on tärkeitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten tuolla jollekki ei mahdu enää sormukset ? Eihän sormet kasva .

Vierailija
64/80 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksatte heh vastaikka kymmenen vuotta vanhaan ketjuun hah

Vierailija
65/80 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut sinulle, jos avioliittosi suurin murhe ovat sormukset!

Vierailija
66/80 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormus on metallia, sen voi tehdä tuohestakin. Se on pelkkä symboli. 

Ihan kamalaa olisi tuhlata rahaa monen sadan sormukseen, siksi itselläni ei edes ole vihkisormusta. Vain kihlasormus, joka ostettiin kaikkein halvin mahdollinen. Koko väärä nykyään niin en juuri käytä eikä hopeisten korujen kanssa sopisikaan 

Vierailija
67/80 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut sinulle, jos avioliittosi suurin murhe ovat sormukset!

Kaikenlaiset ulkoiset jutut kuten häät ja sormukset ovat epäolennaisia juttuja tosiaankin. Ap:lla on varmaan asiat muutoin liitossa hyvin :) Siitä kannattaa olla iloinen ja onnellinen

Vierailija
68/80 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rahat tiukilla niin sitten tyydytään siihen mitä saadaan. Sitä voi aina ostaa kalliimman sormuksen ja käyttää sitä. Itse en ottaisi mitään halpaa kivisormusta vaan ohuen kultaisen renkaan ja täydentäisin myöhemmin kauniilla sormuksella.

Ja sen sanon, että mun vihkisormus on sellainen, jonka itse haluan (silloin kun on taloudellisesti varaa valita tietenkin). Ei sitä mies päätä. Saidan ukon kanssa en edes menisi avioon.

Vierailija
69/80 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli alkuperäiset sormukset onnettomat rinkulat. Mieheni kuoleman jälkeen ostin henkivakuutusrahoilla sellaiset timanttisormukset kuin halusin.

Vierailija
70/80 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meille sormusten hinnalla ollut mitään merkitystä. Oltiin kyllä jo "seurusteltu"naimisiin mennessämme 14 vuotta. Sormuksemme maksoivat yhteensä jotai parikymppiä. Siis 20 eur, selvennyksen vuoksi. Sormusten symbolinen arvo taas on mittaamaton. En ymmärrä ihmisiä, jotka haluavat tuhansien sormuksen. Kertoo ihmisestä jotain muutakin. Sellaista, jota en pysty käsittämään. Eipä minun tarvitsekkaan onneksi. Luulen, että nämä kalliin sormuksen perään naukuvat ovat muutaman vuoden päästä taas sinkkumarkkinoilla.

Vierailija
71/80 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tonnin valkokultainen timanttisormus, ostettu kooltaan naftiksi kuten kultasepänliikkeessä neuvottiin. Ekan raskauden alkumetreistä lähtien jäi liian pieneksi eikä ole sen koomin sormeen mahtunut. Aikani pidin ketjussa kaulassa, nyttemmin jo hävinnyt. Ei ole avio-onni ollut siitä kiinni.

Vierailija
72/80 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta fakta on, ettei ontto sormus kestä, ja zirkonit haalistuvat. Ei ole mitään pahaa siinä, jos haluaa kunnon sormuksen.

Vierailija
73/80 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tonnin valkokultainen timanttisormus, ostettu kooltaan naftiksi kuten kultasepänliikkeessä neuvottiin. Ekan raskauden alkumetreistä lähtien jäi liian pieneksi eikä ole sen koomin sormeen mahtunut. Aikani pidin ketjussa kaulassa, nyttemmin jo hävinnyt. Ei ole avio-onni ollut siitä kiinni.

Ei ole avio-onni kiinni, tuskin kukaan niin luuleekaan. Jotkut vaan tykkäävät koruista, ja se on ok.

Vierailija
74/80 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua voi ostaa itsekin sen sormuksen niin saa mieleisen.

Vierailija
75/80 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua voi ostaa itsekin sen sormuksen niin saa mieleisen.

Apua=Ap...eläköön tekstinsyöttö.

Vierailija
76/80 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Vierailija
77/80 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko huolissanne! Tämä 9 vuotta sitten solmittu liitto on taatusti jo purkautunut. ( ketju 2012)

Vierailija
78/80 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormukset ovat avio-onnen ulkoinen olemus.

Vierailija
79/80 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin yhdessä valitsemassa sormus, niin sain mieleiseni, joka sattui vielä olemaan hintaluokassa edullinen vaikka siinä onkin vaan kahdeksan pienen pientä timanttia upotettuna "Tähtitaivas", kaunis sormus. En olisi ikinä,halunnut sellaista koholla olevaa kiveä, joka tarttuu joka paikkaan. Eikä nuutenkaan ole minua sellaiset.

Vierailija
80/80 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeasti. Minkälainen mies ei viitsi/raaski hankkia kunnollista sormusta? Tai ei edes jaksa perehtyä asiaan? Huhhuh. Vituttaa ap:n puolesta.

Minun mieheni. Paitsi etten itsekkään tiennyt, että miehen pitäisi se maksaa. Nuoria oltiin ja pantiin opintotuet kasaan ja ostettiin halvimmat rinkulat, mitä löydettiin. Käytiin maistraatissa ja juhlittiin kahden istuen rannalla punkkupulloa nauttien.

Joskus 20 vuotta oltuamme naimisissa, ostin itselleni nimettömään uuden sormuksen, kun vanhat oli jo aikoja sitten hävinneet jonnekkin.

Mies ei ole sormusta käyttänyt koko 38 avioliittovuoden aikana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi