¤¤PUOLUKOIDEN¤¤ LaUaNtAiHöPiNäT
Kommentit (52)
täällähän on ollu sutinaa!! Mä oon ollu heräämisestä lähtien isän luona kun mun veli tyttöystävineen, koirineen oli siellä käymässä: syötiin (mä nukuin) höpistiin ja muut kävi pelaamassa sulkapalloa, mä lämmittelin veljen avon kanssa saunaa niille. Sitten pitikin tulla töihin taas...
GOLDA: joo respassa mä töissä... se mun eilinen haluttomuus tulla duuniin ei johtunu väsymyksestä vaan ihan vaan silkasta kiinnostuksen puutteesta. Taatusti väsyneenä sitten haen saikkua. En uskalla tätä lastia uhrata. Ja myöhemmin pyydän kyllä ettei kauheesti tarvis yövuoroa tehdä. Riskit suuremmat mut yleensä helpoin vuoro kun kerkee ottaa rennosti.. kakspiippunen homma...
Mä meinasin etten menis alkuraskaudesta ultraan (täällä tarjotaan vaan rakenneultra rv18-->) mutta tänään alkoi tuntumaan taas ihan " oireettomalle" ainoastaan rinnat turvoksissa mutta muuten pariin päivään ei etomista (nälkä nyt tietty) ja mua alkoi epäilyttämään että onkohan kaikki kunnossa. Varmaan jo ens viikolla kyselen aikaa yksityiselle jos ei ala oireita tulemaan. Nyt kyllä tosin mahaa " repii" taas tuttuun tyyliin... No viimonen päivä ois lääkäri jolloin kuunnellaan sydänääniä...
Joo mutta vähän hommia vissii väliin...
Eikö Hannelen miehellä ollu känny jolla pääs nettiin? kokeilikohan se sillä ihmetellä meitä?? olitkos hansu reissussa viikonlopun???
Mutta nyt meen... punaviininhuuruista valvomista tästä ei tuu kahdesta syystä mutta koitan kestää hereillä ja vähän tota kiristyvää hermoa pitäs rauhotella... mutta palataan...
Vihreessä huoneessa karaoke kisa, jonka Tiina voitti. Ennen nukkumaan käyntiä Perttu selittää ett ihme juttu toi Madonna kun myynyt niin paljon, eikä kertaakaan sen levyt oo ollut farssi.... pertun piti varmaan sanoo floppi....kyllä se on uskomaton tohelo välillä. ei ees ite tajunnut mokanneensa...
Hyvää yönjatkoa Lumiinalle ja Galtsulle töihin ja Pikkupirulle kotisohvalle viininhuuruiset terveiset =) Mulla se sit jäi tosissaan siihen kahteen lasilliseen nänninippailun takia, heh
Dorinda hei hei *vilkutus ja hali* toivotaan ett mies lämpiäs pian. Lupaathan tulla ilmoittelee jos asiat muuttuu parempaan!!
ja nyt sinne iltapesulle kun ohjelmat loppu
öitä!
G
p.s viis sivua iltakeskustelua...ollaanpa oltu ahkeria =) heiiii!!
kans jaksuja työmaalle!
Itse en varmaan malttais olla menemättä yksityiselle ultraan, ois se pieni toukka niin kiva nähdä livenä screeniltä ja tietty mieskin sit jos sen näkis, suhtautuis taas vähän eri tavalla odotukseen =)
ja nyt viimeisen kerran YÖTÄ! =)
G
Kiitti Golda bb raportista:)!Luulen kans et lintsi tippuu, jotenkin en uskoe ttä vain yksi tyttö jätettäisiin kehiin tai että perttu putoisi. Pari nänninnippausta, eli raskaana olet, oon ihan varma siitä.
Miitsu, mene nyt ihmeessä sinne ultraan kun mielesi kuitenkin tekee;) Tämähän on ainutlaatuinen tilaisuus nähdä oma vauva niin pienenä! Ja tietty me halutaan täällä kuulla miltävauvasi näyttää♥
Täällä jotain naudanlihakastiketta yritän väsätä, toivottavasti ei tuu sitkeetä.
-Lumiina kp 3 (voi plaaah)
..kun ollaan viis sivuu saatu tekstiä aikaseksi, vaikka luultavasti ei mitään niin järkevää juttua kovinkaan paljoa.. siis ainakaan omalta kohdaltani. En tiiä voiko tätä munkaan olotilaa kamalan punkunhuuruiseksi kutsua kun pari lasia oon saanu tuhottua nyt viiden jälkeen ja taitaa tältä illalta olla nyt mun osalta viinit juotu. Voiko ihmisellä enää läskimpi olo olla?? oon syöny koko illan ja nyt on sellanen olo et ei ennen ens kesää yhtään mitää herkkuja.. hyi!!
Hyvää yötä Golda! Ja jaksamisia yötyöläisille! Kattelen viel telkkua hetken ja sit varmaan painun pehkuihin itekkin.. mut käyn viel moikkaileen yöeläjiä täälä..:)
Heippa, me taidetaan yhdessä piinailla itsenäisyyspäivän aikoihin :) Mulla on (pitäis olla) ihan parin- kolmen päivän päästä ovis ja jos mies suostuu jättää tässä kuussa kortsut laatikkoon niin sitten piinailen ja piinailen ja piinailen... Periaattessa yrityksen pitäis alkaa vasta seuraavassa kierrossa ;O) Ilmoittele miten on käynyt
GOLDA: minäkin olen testien suurkuluttaja! En ymmärrä miten ihmiset täälläkin voi piinailla vaan ja ootella tätiä, mun on aina vaan PAKKO..
Lumiina ja miitsu koetetaan pysyä hereillä ja jaksaa työvuoron loppuun. Mihin aikaan pääsette pois? Mä pääsen 7.15 ja kahdeksalta oon jo yleensä nukkumassa.
Miitsu: toivottavasti sun toukka voi hyvin siellä masussa. Eikös se ollutkaan niin että ne oireet alkaa pikkuhiljaa väheneen toista kolmannesta lähestyessä? Olis varmaan niin ihanaa nähdä sen pikkuisen siellä muljahtelevan tv-ruudussa ;O)
mä pääsen 7.00, tunti kestää täältä mennä bussilla kotiin, eli kasin pintaan minäkin sitten nukkumassa aamulla. Omko sulla rauhallista siellä? Täällä on, kaikki asukkaat nukkuvat kiltisti.
Miitsu, koskas sä pääset?
Valvotteko huomenna? Minä valvon, sitten tuleekin taukoa taas hetkeksi..
Teidän lohdutuksetkin helpottaa näitä mietteitä, mutta kyllä se täytyy varailla se aika sinne yksityiselle niin tosissaan näkee onkos pikkuisella kaikki kunnossa. Vissii kuitenkin nt-ultra tehdään viikoilla 12-14 eli viel täytyy ootella, vaikka tosin en tiedä oisko se poimun mittaus se syy mennä sinne et kai vois mennä jo aiemminkin. Näkis sen tärkeimmän eli sykkeen... Aamulla täytyy heti alkaa miehelle puhumaan jos vaikka jo ens viikolla pääsis!! :)
missä ootkaan töissä? Mun potilaat aika rauhallisia vaihteeksi (kuten yleensä alkuyöstä), eilen niillä oli levoton yö. Kun on isot huoneet ja yks riehuu niin siitä se soppa vasta syntyykin. Toisaalta kun valvon niin tykkään kyllä et on välillä tekemistä. Muuten rupee liiaksi väsyttää
kaikki muut tais jo käydä nukkumaan
niin ja kyllä mä valvon huomennakin ja sit taas päivävuoroihin.
Miitsu: mitäköhän sun mies sanoo siihen ultraan?! Palaako hän halusta kuulla sen sykkeen?
Jos sitä nyt vaikka menis nukkumaan ku ei telkusta tuu mitää. Jos lueskelis sängys viel vauvalehtee ja sit nukkus.. Ukosta ei oo kuulunu mitää mut pitänee tarkistaa sen aikataulu viel ennen nukkuun menoa.
Galtsu: olitko jossain autistien paikassa töissä, vai muistanko ihan väärin? Kuin paljon siel on asukkaita? Minkä ikästä väkeä?
Miitsu: Toivottavasti toukalla on asiat hyvin. Uskosin. Vaikka mukavahan se on tarkistaa asiat kuntoon.
Lumiina: Missäs olitkaan töissä?
Rauhallista yötä teille kaikille (kolmelle+muille jos joku vielä valvoo)!! Ei teillä oo jälellä enää ku reilu kuus tuntia..;)
Ja samalla hei hei joksikin aikaa. En ehdi millään pysyä pinojen perässä ja olen vähän ajatellut sysätä vauvahaaveet syrjään joksikin aikaa, kun mies on niin vastaan. Käyn välillä lukemassa juttujanne ja kerron toki jos jotain uutta tapahtuu ).(-rintamalla... Hyviä jatkoja ja pikaisia tuplauspäätöksiä ja plussia kaikille! Ja, Hannele, mut voi poistaa listalta, kun kerran vetäydyn passiivijäseneksi...
dorinda