¤¤PUOLUKOIDEN¤¤ LaUaNtAiHöPiNäT
Kommentit (52)
töissä oon jo varmaan 20.30 ja pääsen n tunnin pääsät aikaisintaan. Sitten voinkin käydä säännöllisesti kattomassa tätä puolukoiden yöelämän viettoa, mikäli täällä käytte..
Kivaa että on parempi mieli nyt vauva-asiassa. Kaipa sua itteäkin helpottaa. Silloin ku mä lopetin pillerit nii tuntui paremmalta siinäkin mielessä että " lapsettomuus" ei enää ollut itseaiheutettua (jollain tavalla). Toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan :O)
Voi että noi miehet osaa olla ärsyttäviä. Mä en yksinkertaisesti tajua miten tästä vauva-asiastakin pitää tehdä niin monimutkainen ja hankala. Vauvat ovat LUONNOLLINEN osa suhdetta ja kuuluvat tähän maailmanmenoon. Miehen kaverit ku patistaa mun miestä (sen veli ja paras kaveri, jotka tietoisia mun vauvakuumeesta) nyt kestämään tään tilanteen. V**** ku ottaa päähän!! Miten niin että se joutuu KESTÄMÄÄN, KÄRSIIKÖ MIEHET MUKA. Tuntuu niin pahalta, ihan mä olisin joku raskas riipus sen kaulassa. Ajatella!!
No niin, mä lähen tästä kahvittelemaan tonne mäkkäriin ennen töihinlähtöä, tulen kohta muuten hulluksi..
Minä täälä taas.. Huomaa vissiin et mua kiinnostaa kaikki muu paljon enemmän ku tehtävien tekeminen ku koko ajan täälä jotain turhaa höpisen..=)
Mut oon kai ollu jo tarpeeksi ahkera tänään ja saan alkaa illan neulomisurakan..;)
katsooko kukaan tuota ohjelmaa joka tulee nyt kolmosella 20-21? Siinä on tosi kurittomia lapsia.. Miten joku voi jättää lasten kasvatuksen noin pahalle mallille?? Sanoin muuten tänään miehelle et haluisin et tällä pallolla ois ees joku hyvin kasvatettu lapsi et mun täytyis nyt päästä kasvattaan yksi mallikansalainen..;) Mut ei menny tämäkään juttu läpi miehellä..:(
nyt jatkamaan neulomista ja telkun kattelua. ei tuo punkku nyt meinaa maistua. mut eihän sitä pakko oo juoda.=)
[color=red]Päikkäreiltä heräsin 17.44 ja sit tuli mieleen, ett punkkua ja suklaata. no äkkiä kauppaan. Tuossa olkkarinpöydällä nyt romanttisesti pari kynttilää ja suolakeksejä ja juustoja ja mitä mä teen...tuun koneelle, kun oon niin koukussa koko tähän hommaan...
kaks lasia ajattelin ottaa tuota viintä ja onhan tuossa lasillinen glögiäkin, ilman mitään kossu sekoituksia...
onko muut juhlatuulella?? en vielä lukenut kaikkia viestejä
G
tykkäätkö katella selviytyjiä, tänäänhän alkaa uus seikkailu. Siinä yhdeksän maissa on varmaan vetäydyttävä tuohon telkkarin eteen kattelee sitä, on ihan mun suosikki ohjelmia... luin lehdestä, ett siinä tulee kuulemma suhde yhdelle kilpailijalle ja sille juontajalle, jännää katella miten rupeevat flirttailee toisilleen, hih =)
Mustakin tuntuu ett toi glögi maistuu paljon paremmalta... taitaa jäädä viini juomatta, mut huomenna on sit aamuun mentävä töihin, ett eipä sitä vois paljoo ottaakaan, vähän lämmikkeeks vaan. Onneks siinä on kierre korkki.
Galtsu aloitti jo hyvin tuon miehen mollaamisen...tuntuu ett ite on nyt niin jumissa ettei osaa sanoo juuta eikä jaata, mut Galtsun tekstiin yhdyn kyllä ihan täysin, miten se voikaan olla niin HELVETIN hankalaa kuvitella, ett tässä taloudessa ois meidän kahden lisäks joku kolmas, pieni tuhiseva pikkuihminen...
taitaa ässäilytkin jäädä näin romanttisena iltana väliin, kun vissiin joku pirun hiiva iskenyt...tai sit runsas v-vuoto viittaa raskauteen. luultavammin kuitenkin tädin tuloon....
G
aina mulla on väärä ajoitus täällä ololla...
Jos rupee huomaamaan vähänkin jotain raskausoireen tyyppistä, niin ei tee kyllä yhtään enää viiniä mieli... nyt itseasiassa nännit aikasta kipeet, mut tää on taas tätä kuvitelmaa, toivetta...
kai se on testit otettava sit mukaan ruottin maalle, niin ei oo niin hirvee piina...
nyt selviytyjiä kattelee...tuunpa mainostauoilla kurkkii...koukussa kun oon..
G
..kyllä minä täälä tiiviisti pinoudun..=) nyt alan kattoon kans selviytyjiä..
Katellaan mainoskatkolla puolukoiden tilannetta..;)
tuossa selviytyjissä. Ei siis sillai jännittävä, mutta erilainen ku koskaan ennen. Oon kattonu kaikki muut selviytyjät paitsi sen mikä tuli viimeksi jossa oli kaikista selviytyjistä kilpailijoita. Tuntuu et oo koukussa kaikkiin selviytyjiin ja seikkailuihin mitä tv näyttää.. suomen robinsonia joka nyt tulee en oo kylläkään kovin tiiviisti seurannu..
Mut nyt taas jatkuu..
musta on jo pitkään tuntunut siltä että muiden lasten hoitaminen ei kyllä vauvakuumeeseen enää auta, oli sittenvaikka kuinka koliikkivauva hoidettavana..
GOLDA: minä nyt olin niin tohkeissani silloin että aika rajulta toi mun teksti kyllävaikuttaa, nyt on jo rauhallisempi olo. Minäkin ajon seurailla teijän juttuja aina ku kerkiin ;O)
Pitkää te (GOLDA ja Pikkupiru) hauskaa siellä TV:n ja hyvän naposteltavan ääressä. Mulle kyllä viini maistuis.. mutta tyydyn tähän kahviin ku kerta töissä ollaan.
Niin ja sinne Ruotsiin (jos oikein muistan) kannattaa varmaan ottaakin pari testiä mukaan, ne on niin pieniä että voi pitää huomaamattomasti käsilaukussakin eikä tartte kauheesti piinailla jos iskee testi-himo :O) Toivottavasti saat kaksi viivaa sieltä esille.
Näkyillään.
sillo to ennenku lähetään testata eka kerran, jos menkkoja ei kuulu. ihan huvikseen ja varmuuden vuoksi. ei jotenkin osaa säästää noita testejä,kun niitä on niin helppo tilata lisää... vaikka eihän sillo ees välttämättä näy mitään, kun mulla kierto kuitenkin 30-32, viimeeks kyllä 38...
se on toi julie, kenen kans tuo juontaja rupee seukkailee...
nyt jatkuu...
G
Jo monena päivänä olen aloitellut kirjoittamaan, mutta sitten on tullut tunne, ettei ole mitään sanottavaa. Eipä nytkään mitään ihmeitä, pelkkää omaa napaa luultavastikin, mutta kun vietän viikonloppua yksin ja on sellainen rento hetki...
Täällä on teitä uusia niin paljon, että lienee hieman kerrottava taustoista alkuun, että tulee perusteet puolukoinnille tutuiksi. Eli palstailun olen aloittanut vasta jokunen kuukausi sitten, mutta takana on yksipuolista vauvakuumetta liki kolmen vuoden ajalta. Alusta asti oli selvää, että ennen häitä ei vauvaa edes yritetä, mutta kun ei häiden jälkeenkään tuntunut yritys alkavan, niin lähdin tänne palstalle purkamaan harmistustani miestä kohtaan. Sitten se mies tuossa syyskuun lopulla viimein myönsi, että kyllähän hän jo siinä iässä alkaa olla, että voisi olla vauvan aika. Nyt siis tuplailuvaiheessa oltu viime kuun alusta ja itsenäisyyspäivän alla taas piinaillaan. Toivottavasti tämän viikon puuhailut tuottavat tulosta.
Viikolla kuulin yhden ystäväni olevan raskaana. Sitä uutista olin jo osannut odottaa, mutta silti se tuntui kovalta iskulta. Onneksi tuli tekstiviestinä, kasvotusten olisi voinut olla liian rankka paikka. Nyt saatoin yön yli tasata mieltäni ja muistutella itselleni, ettei heidän onnensa minulta ole pois ja onhan meilläkin sentään nyt yritetty jo. Olisikin ihanaa olla yhtä aikaa mammavapaalla ja jutella vauvajuttuja. Seuraava aamuna saatoin sitten hyvillä mielin onnitella. Ja tässä ihan lähipäivinä odotellaan vauvaa yhdelle ystävälle syntyväksi - vauvat väkisinkin mielessä...
Tänään päivällä kävin jouluostoksilla saaliina hirmuinen säkillinen joulukoristeita ja tuossa äsken aloittelin viikkosiivoustakin. Kellon lähetessä iltakymmentä päätin kuitenkin jättää loput huomiselle ja keskittyä BB:n käänteisiin.
Tuo viinin ääressä palstailu kuulostaa hauskalta. Mä taas kierron tässä vaiheessa tyydyn pelkkään mehulinjaan kynttilän valossa :) ja yritän henkisesti ohjata simppoja oikeaan suuntaan.
Nyt kuitenkin tv:n ääreen...
toivoin ett toi Chriss ois tippunut. Toi FBI:n agentti joka kiipes siihen sianrasva paaluun, oli aika herkullinen...=)
Hyvä kun miehet ja naiset eri joukkueissa, niin rupee äijät käymään ihan kuumana naisiin. se amazon seikkailu, kun ne tais olla ekaa kertaa miehet vs. naiset oli mun mielestä yks parhaita ja siitä on jäänyt ne kilpailijatkin tosi selvästi mieleen. kaikki muut oon kattonut, paitsi sen ensimmäisen. moneskohan tää jo onkaan, varmaan 8. ??
Ja köpsä on siis tyhmä, typerä, jotain sen suuntaista. Mikkelissä päin käytetään sitä melkosen paljon.
Hirmu tv putki taas, kun kohta alkaa BB...kaikki realitysarjat myös mun mieleen =) Suomen Robinsonia en oo kyllä minäkään kattonut, ed. kyllä katoin.
Nyt iltapesulle. Maha täynnä sinistä suklaata, valkohomejuustoa, ruohosipuli tuorejuustoa ja suolakeksejä, ällöttää !!
G
Kp on nyt 31/29-35, odotan vaan menkkoja kokoajan vaikka en sitä raskauttakaan pahakseni panisi, vaan mahikset on kyllä niin minimissä tällä kertaa.
Minäpä olin kyllä eilen reipas kun oli pakkaspäivä niin ajattelin että vaihdampa lakanat ja tuuletan peitot jne... No hetken mielijohteesta nakkasin sitten matotkin pihalle ja kun lapset oli päikkäreillä niin luutusin lattiat ja sitten kun mies tuli töistä niin se kantoi kamat sisään. Olipa niin raikasta. Sitten uskaltauduin sauna siiderin juomaan ja lähdin äidin mukaan kylälle lähi baariin muutamalle drinksulle. Ajattelin ottaa vain pari ja lähtä käveleen kotiin, mutta kokoajan joku tarjoili paukkuja niin eihän sitä ilmaisesta viinasta voi kieltäytyä. =) No olin sitten vähän jälkeen yhden kotona. Mikähän siinä on että tulee aina semmoinen innostus lähtä baariin ottamaan muutama ja vähän tanssimaan, mutta sitten kun sinne menee niin ei siellä oikein viihdy. Mieluiten ottaa kotona sen muutaman jne...
Ja kun tulin kotiin ja menin nukkuun niin olihan IHANAN raikas peti. =)
Meidän kuopus (pian 11kk) on nyt alkanut käveleen ihan pitkiä matkoja ilman tukea! Ulkona paksut kamat päällä ei vielä onnistu.
Huomenna mennään sitten kärkkäiseltä ostamaan ulos niitä valo juttuja ja siellä on sitten illalla ilotulituskin.
Mukavaa viikonlopun jatkoa puolukoille!!
Nyt on selviytyjistä selvitty..=) Tuleeko sieltä vielä jotain katsomisen arvosta? Yksin oon vielä kotona.. Mut en usko et ukko kamalan kauaa on kaljottelemassa joukkueen kans.. tai sit on..=) mut ei haittaa, viihdyn hyvin kutimien ja puolukoiden parissa..;) Ois nauhalla keskiviikon csi ku menin nukkuun jo kaheksalta.. eli sen vois katsoo tässä jossain vaiheessa.
Mites Goldalla töissä? Onko potilaat kiltisti? ;)
Golda: meillä taitaa olla samanlaiset iltaeväät tänään.. Oon täss syöny illan mittaan fazerin mariannesuklaata, tuoretta patonkia ja valkosipulilevitettä.. juomana on menny punkkua. =) nyt vois kyllä vähä rajottaa ainaki tätä syömistä.. ukkoki kyseli et joko viinipullo on tyhjä.. no ei ihan vielä..;) no puolillaan, eli senki lipittämisen vois nyt lopettaa.
Mää kans katoin sen edellisen suomen robinsonin.
Nyt katteleen vaikka sitä csi:ta ku subbari ei näy enkä siis nää bb:a mut säännöllisesti tarkastelen pinoa..=)
Täällä sitä yövuorossa pitkästä aikaa! Kiva kun muutkin ootte hereillä, ei tarvi yksin olla;)
Voi Golda kun oisitkin raskaana! Mikä kp sulla nyt onkaan (oon kysynyt tätä varmaan jo monta kertaa, mut en muista)
Paljonko muuten joit sitä greippi mehua? Varmaan ihan hedelmänäkin greippi ajaa saman asian?
Galtsu, joo tiedän kans ton miesten idioottiasenteen vauvoihin, jotenkin ne kuvittelee että vauva on joku välttämätön paha joka sekstailusta seuraa, vaikka lapsihan on arvokas lahja eikä mikään kuppa tai muu epämiellyttävä seksin seuraus.
Mä en myöskään voi mistään aikatauluista miehelle puhua, ei toimi meillä yhtään, taitais nostaa kytkintä siinä vaiheessa. Meillä on vähän tälläinen puhumaton tyyli, ilman ehkäisyä ollaan, mutta silti tiedetään mitä voi tapahtua. Tosin vältellään ovis päivänä ässäilyä (=tylsää)
keskiviikon csi oli tylsä...
Lumiina: join lasillisen tuota ihmejuomaa... BB:ssä siivoilevat just, lintsi piilotti jääkaappiin kaikki fairyt ja perttu veti herneen nenään kun oli tiskausvuorossa...
Nyt vasta kp19...
ja jatkuu...
G
Perttu ja Terhi on vähän nokkapokkasilla koko ajan... vit...vat toisilleen milloin mistäkin... Ei oo oikein mitään tapahtunut muuta vielä... Mitäs luulet kuka tippuu huomenna??...veikkaan lintsiä...pertulla niin iso fani klubi, ovat ottaneet nokkiinsa kun lintsi käänti takkinsa pertulle...hauskaa viihdettä!
En oo sit vieläkään ehtinyt iltapesuille...noi mainostauot niin lyhyet...
MItes Galtsu, miten menee, osaako potilaat olla soittamatta kelloa =)??
G
mut katompa loppuun ku alotin eikä muutakaan tuu..
Meillä on käynyt vähän samalla tavalla, kuin kerroit. Mies on luvannut, että tuplailu aloitetaan jonakin tiettynä aikana, mutta sitten kun aika on lähestynyt, mies ei olekaan pitänyt lupaustaan. Alunperin meillä piti alkaa tuplaus tämän vuoden tammikuussa, sitten kesällä ja viimeksi syyskuussa. Joka kerta olemme riidelleet, ja minä olen itkenyt vaikka kuinka monta päivää. Enää en halua mieheltä mitään lupauksia enkä sovittuja päivämääriä, koska ne eivät kuitenkaan pidä. Olenkin ajatellut, että jatketaan tätä arkea samanlaisena niin pitkään, kuin mies ottaa vauva-asian itse puheeksi. Meillä kyllä puhutaan muuten vauvoista, mutta nykyisin en puhu itse enää ollenkaan oman vauvan hankkimisesta.
Lapsia olen hoitanut paljon, koska siskoillani on pieniä lapsia. Mieskin tulee heidän kanssaan hyvin toimeen. Tuntuu vain, että tällä hetkellä muiden lasten hoitaminen ei enää riitä.
Kävin tänään vähän shoppailemassa. Se vähän helpotti pahaa mieltä. Täällä on monessa kaupassa alennusmyynti, ja löysinkin edullisesti joululahjoja. Miehelle ei kuitenkaan löytynyt vielä mitään.
Hain kirjastosta ison kasan käsityölehtiä. Taidankin nyt mennä sohvalle niitä tutkimaan. Niissä näytti olevan kivoja vauvanvaateohjeita.