Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sapettaa

Vierailija
15.04.2012 |

Joo...saa matkat jäädä varaamatta.Oon kyllästynyt lukeen näitä valituksia matkustavista lapsiperheistä ja kuinka kamalia ne on. Vituttaa... kyllä kaikenmaailman juopot saa öristä koneissa mutta lapset ne on niin kamalia just joo!! Järjestäkää muksulentoja niin mekin uskalletaan lähtee matkaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan välitä mitä muut mussuttavat :). Itse olen matkustanut useasti lasten kanssa ja aion myös jatkaa, aivan samaa mitä muut sitten ajattelee mun "kauheista kakaroista" :D. Onneksi kohdemaiden paikalliset ovat aina pitäneet lapsista!

Vierailija
2/3 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaa :D minä ainakin matkustan 5kk ikäisen lapseni kanssa ja aion jatkossakin matkustella.. kyllä normaali täysijärkinen ihminen ymmärtää ja suvaitsee sen että lapsista mahdollisesti lähtee ääntä ja että saattavat ne jopa joskus itkeäkkin... jos ei kestä lapsia tai niistä lähtevää mahdollista "melusaastetta" niin olkoon matkustamatta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa, mä ymmärrän vauvojen itkut sun muut, mutta en sitä, että lasten annetaan seistä penkeillä, vetää tukasta edessä istuvaa, rynkyttää penkkiä, juosta käytävillä kiljuen, tai pahimmassa tapauksessa saat seisovan lapsen oksennukset päällesi.

tosin voisi olla kyllä ihana lapseton lento, ja myös kännitön lento :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan