IKÄEROSTA
Mitä mieltä olette siittä jos nainen on miestä pikkasen, vuoden pari vanhempi???!
Eli ei siis niitä et mies on 23 ja nainen 50 vaan ihan pientä ikäeroa tarkoitan. Esim. 25 nainen ja 23 mies
Kommentit (6)
Minua ei haitannut, häntä kylläkin ja se oli myös eromme syy:-/
Toinenkin poikaystävä on ollut nuorempi kuin minä, mies tuolloin 21, minä 23. Nyt ollaan molemmat jo reilusti yli 30 ja vieläkin hyvät ystävät, vaikkei enää yhdessä.
Eli tottakai sopii, harvoinhan se yhteensopiminen todella on iästä kiinni.
Mulla on kolme vuotta nuorempi mies. Seurustelun alussa mieheni oli vielä 19 ja mä täyttänyt jo 23. Nyt mieheni 28.Naimisissa ollaan ja kaksi lasta siunaantunut...
Lapsen syntyessä oli 19v ja mä siis 22v. Hävis sen siliän tien, kun kuuli mun olevan raskaana. EIkä muuten vieläkään lapsi kiinnosta, vaikka tyttö on jo 9v.
Ikäero ei nyt ole näin yleisesti ottaen kovinkaan merkittävä. Ainoastaan silloin, jos mies on juuri jotain 18-20v. Riippuu tietty paljon miehestäkin...
Mutta jos toinen on alaikäinen ja toinen yli parikymppinen, sitten voisin olla vähän skeptinen (riippumatta siitä kumpi on vanhempi). Meillä tuttujen parissa itse asiassa nainen on yleensä ainakin vuoden, jopa viisikin vanhempi kuin mies :D Ja hyvin näyttää toimivan!
Itte olen kihloissa 5 vuotta nuoremman miehen kanssa (mie 28v, mies 23v) ja hyvin menee! Eiköhän se ikä ole pelkkä numero, tärkeintä on kemia ja tunteet! :)
älä kysele tyhmiä. aikuisille ihmisille ei muutama vuosi merkitse yhtään mitään.