Mistä sais pari tonnia lainaks?
Olen työtön ja luottotiedot on kyllä kunnossa. Mahtaako mistään saada?? Pankista ei saa, olen jo sieltä kysynyt.
Kommentit (4)
Vastatakseni ap:lle, työttömänä on todella harva paikka mistä lainaa saat. Ja vielä vähemmän paikkoja mistä saat noin isoa lainaa.
mutta kiersin muita pankkeja ja loputlta sain. Vanhemmat kyllä takasivat, mutta summakin oli reilusti isompi kuin sulla.
Meinasi kyllä ensin tulla itku puseroon, kun tajusin, mitä työttömyys tarkoittaa. Olen siis ollut vasta lyhyen ajan työttömänä, en ollut tajunnut asiaa ennen.
Meinasi kyllä ensin tulla itku puseroon, kun tajusin, mitä työttömyys tarkoittaa. Olen siis ollut vasta lyhyen ajan työttömänä, en ollut tajunnut asiaa ennen.
Ei se työttömyys ole pelkkää iloa, kuten katkerat väittävät.
Pitää olla palkkatuloja tai eläke, säännölliset tulot. Korkeakouluopiskelijoillekin myönnetään 90op:ttä täyteen saatuaan tonnin luotolla Visa. Työttömyyskorvauksilla ei saa. Olen kysynyt. Mikä sinänsä on hullua. Minulla on tällä hetkellä oikein hyvä ansiosidonnainen, oma asunto josta ei ole paljon kuluja eikä muuta velkaa. Mutta ei, en saa luotollista korttia.