Nainen, miten toivoisit, että miehesi ottaisi sinut/ehdottaisi seksiä sinulle?
Oli pakko kysyä, toisen ketjun innoittamana. Minulle toimii parhaiten pelkkä katse ja jännite, sellainen miehen määrätietoinen olemus, että kohta tapahtuu. Olen valmista kauraa kun vähän nuolee kaulaani ja näykkäisee samalla puristaen takapuoltani. Muuta ei tarvita ja kaikista mieluiten ei mitään puhetta, jokin pikkutuhma tuossa kaulan nuolemisvaiheessa kyllä toimii, vaikka ihan vaan se, että haluan sua! Grrr, alko panettamaan :D
Kommentit (15)
että mies tulisi heiluttamaan vehjettään mun naaman eteen ku katon telkkaria.
Ap:n kuvailema tilanne kuulosti hyvältä. Määrätietoista, sopivan "vakavaa" (sellainen hihhih mäpä vähän läpsäisen perseelle -meininki ei oikein sytytä).
Ymmärrän kuitenkin varovaisemman lähestymisen, itse ainakin usein olen tosi haluton ja tuskin itsekään kauhean itsevarmasti ja määrätietoisesti halutonta lähestyisin.
että en ole haluton. Mua vaan ei sytytä pätkääkään jos mies tulee tisseistä tai perseestä puristelemaan kun teen ruokaa tai laitan pyykkiä kuivamaan. Mieheni vain kuvittelee että olen aina haluton, koska en syty hänen yrityksilleen. Mies ei osaa muuta tapaa (kuin yllä mainitun) kun haluaa seksiä.
Olen kertonut hänelle että erilaisella lähestymistavalla irtoaisi useammin. Olen myös rautalangasta vääntänyt millainen on "erilainen lähestymistapa". Ilmeisesti mieheni on tyhmemmästä päästä kun oppi ei mene perille.
Toivottavasti tätä nyt lukee edes yksi mies joka ottaisi vinkeistäni vaarin... Älä mene ehdottamaan vaimolle seksiä kun tämä tekee ruokaa, siivoaa tai tekee muutakaan kotitöitä. Äläkä ainakaan mene kyrvän kanssa hinkuttamaan perseeseen kiinni, se jos mikä vituttaa ihan suunnattomasti.
Jos haluat hieman useammin, odota että vaimo saa istahdettua vähäksi aikaa ja rentoutuu. Pyydä tätä vaikka tulemaan viereen istumaan ja helli varovasti esim. selästä. Älä iske tisseihin tai perseeseen kiinni 3 sekunnissa. Kenenkään himot ei ole niin korkealla etteikö voi odottaa ja samalla helliä vaimoa 15-30 minuuttia. Kyllä sen kehonkielestä huomaa milloin vaimo alkaa olla valmista kauraa seksiin.
Alkuun voi olla että ei irtoa mutta kunhan vaimo huomaa ettei joka helliminen johda automaattisesti seksiehdotuksiin ja kyrvän hinkuttamiseen, niin kumma jos ei seksin määrä ja laatu lisäänny.
lukiko näitä vastauksia kukaan sellainen mies, joka ei kotona saa seksiä? Oletko koittanut yllä mainittuja konsteja?
että noissa on kyse ihan vaan väärästä miehestä. Nuo kuvatut on ihania, jos mies on sellainen, että sitä himoaa ja nuo tulee siltä luontevasti.
Ei se paljon auta, jos sellainen munanvatkaaja tai lässyttäjä yhtäkkiä esittää luolamiestä... Falskius vaan näkyy päälle ja luolamiesmäinen käytös ei-haluttavalta mieheltä... no, ahdisteluahan se on, jopa väkivaltaa.
Kyllä nuo ovat syvemmällä olevaa psykologiaa ja vahvalta ja itsevarmalta mieheltä melkein mikä vaan aloite on kiihottava, vätys taas ei voi tehdä mitään oikein (muuta kuin muuttua ei-vätykseksi, ja siinä prosessissa taas ei pieni seksialoitteiden lista auta mihinkään)
Onneksi eri naisia systyttää eri miehet (vaikka se keskimäärin se alfauros onkin se suosituin). Kaikilla on toivoa.
Ap:n kuvailema tilanne kuulosti hyvältä. Määrätietoista, sopivan "vakavaa" (sellainen hihhih mäpä vähän läpsäisen perseelle -meininki ei oikein sytytä).
Ymmärrän kuitenkin varovaisemman lähestymisen, itse ainakin usein olen tosi haluton ja tuskin itsekään kauhean itsevarmasti ja määrätietoisesti halutonta lähestyisin.
Usein ottaa ja kantaa mut sänkyyn mitään kyselemättä. Rakastan sen rajuja otteita. Ap:n tilanne pikkutuhmuuksineen toimii niinikään loistavasti. ...sellaisesta vaivihkaisesta nysväyksestä en syty.
Usein ottaa ja kantaa mut sänkyyn mitään kyselemättä. Rakastan sen rajuja otteita. Ap:n tilanne pikkutuhmuuksineen toimii niinikään loistavasti. ...sellaisesta vaivihkaisesta nysväyksestä en syty.
miehen itsevarmuus toimii aina! Siis tietäen sen ettei se oo pelkkää panemista vaan silleen kunnioittavasti kuitenkin, että kummallakin on kivaa eikä vaan kaapata sänkyyn ja aleta samantien panemaan. (vaikka joskus sekin kiva)
Olen mieheni toisessa ketjussa haukkunut, nyt kehun. Tällä tavalla minulta saa.
Mies katsoo minua vaativasti, tarttuu minuun ja johdattaa sängylle. Ei käy heti alapäähän käsiksi, mutta esileikin ei silti tarvitse olla mitään ihmeellistä tai kestää pitkään. Tärkeää on, että mies ei käy heti päälle.. Minulla herää halu kosketuksen kautta, mutta miehen ei välttämättä tarvitse koskea minua. Ei mitään munalla tökkimistä tai erektion esittelyä. Kun olen siinä pisteessä, että haluan nähdä ja koskettaa miehen elintä, tiedän kyllä mistä sen löytää.
Esimerkiksi: Tuletko kainaloon, mun tekisi mieli, tekeekö sun? Tai vaikka: Mä haluaisin pussata sun rintojasi. Luontevasti ja avoimesti.
Minulle ei missään tapauksessa sovi kiertely ja kaartelu, esimerkiksi että mies kysyy muka lämmitelläkseen vaikka millainen työpäivä mulla on ollut. Työpäiväpuheet tai säiden päivittelyt on ihan erikseen, seksi on seksiä.
Vihjailusta ja yrittämisestä mulle tulee vain ärtynyt olo.
naida sua
tai
mua panettaa
tai
tuu tänne et mä pääsen panee sua
..kysehän oli siis ehdotuksista;)
Jos mies joskus yllättäis, mut tällä tavalla ni oisin myyty!
Tulis rauhallisesti takaapäin. Toisella kädellä nappais hiuksista tukevan, mutta hellän otteen, toisella vaikka rinnoista tai mahan kohdalta. Vetäis hiukan tukasta, ei niin, että sattuu mutta silleen, että hän olis tilanteen hallitsija. Sitte suutelis kaulaa intohimoisesti hetken aikaa. Siirtyis olkapäitä pitkin hieman alaspäin. Sitte taittais mut etukenoon (kuullostaapa hölmöltä). Suutelis hetken aikaa selkää ja sitte toteis, juur tuon haluan sua ni se ois siinä!
Mulla tapahtu baarissa yks entinen hoito tuli lirkuttelemaan. Olin jossain vaiheessa ennen mieheni ja meidän suhdetta ihastunut tähän. Siitä ei kumminkaan tullut mitään ja se jäi hoitoasteelle. No, tanssiessani tanssilattialla tämä hoito tuli ja nappas kätensä mun vyötärön ympärille ja kuiskas hiljaa korvaan: Haluun sua. Se pelkkä haluun sua kommentti sai mut valehtelematta ihan märäksi. Jollen olisi ollut parisuhteessa, olisin ollut valmista pakkausta tälle miehelle samantien.
Ja osaa. Ja osaa ottaa naisen. Ja nauttii. Ei mitään lälly lääppimistä tai nössöilyä.
Näin esimerkiksi mieheni tekee:
Tulee takaapäin kun seison jossain, esim keittiössä, kietoo kädet mun lanteiden ympärille ja painaatuu mua vasten ja kuiskaa korvaan "panettaa", "haluun sua" tai muuta vastaavaa. Kiusoittelee siinä aikansa ja sen jälkeen jättää tekemään minut asiani loppuun. Menen sitten yleensä sohvalle hänen viereen/kainaloon pussailemaan ja siitä sitten mies ensin hieroo rintojani ja sievästi riisuu vaatteita, ja yleensä kantaa tässä vaiheessa sänkyyn. Tää oli vaan yks esimerkki, miehen aloitteista. Aika harvoin ees tulee semmosia ehdotuksia, ettei alkais panettaan. :P
lukiko näitä vastauksia kukaan sellainen mies, joka ei kotona saa seksiä? Oletko koittanut yllä mainittuja konsteja?