mikä olisi asiakaspalveluammatti, jossa voi istua edes puolet päivästä?
kaupan kassa ei käy, jotakin hieman "vaativampaa" pitäisi olla.
tarjoilijan ammatinvaihdos kyseessä
Kommentit (6)
Ei tarvii paljon persettä penkistä nostaa...
puhelinmyyntiäkään en halua, ainakaan mitään lehtiä tai provikkapalkalla. myynti nyt tietenkin sujuu mallikkaasti kun on tämä ammatti jo.
en keksi millä hakusanalla etsiskelisin tuollaisia. lisäks kauhean usein vaaditaan joku MUU tutkinto kuin mikä mulla on.
puhelinmyyntiäkään en halua, ainakaan mitään lehtiä tai provikkapalkalla. myynti nyt tietenkin sujuu mallikkaasti kun on tämä ammatti jo.
en keksi millä hakusanalla etsiskelisin tuollaisia. lisäks kauhean usein vaaditaan joku MUU tutkinto kuin mikä mulla on.
ja nimenomaan siis asaikasneuvoja, asiakaspalvelija tms on se millä ne MOL:n sivuilla on.
Merkonomina minulle tarjottiin paljon tuollaista puhelinneuvontatyötä. Valitsin työpaikan jossa voi istua omassa toimistossa AV:ta selaillen ja välillä vähän puhelimessa puhuen ja muutamia tietokonetöitä tehden. Oli kyllä ihanan leppoisaa! Riittävästi aivojumppaa ja vastuuta, mutta omaan tahtiin tekemistä. Suosittelen! Palkka ei kovin hyvä: 2200e, mutta kyllä sillä elää, etenkin kun työ ei stressaa..
-Sittemmin alaa vaihtanut.
välillä omalla kotisohvalla koko päivä istuen etänä. Välillä sitten toimistolla/asiakkaalla istuen.
Miksi haluat leventää perääsi?
Jos sinulla on varaa työpaikka valita, niin itse ainakin valitsisin sellaisen, missä koko päivä on puolijuoksua/tavaroiden nostelua, niin pysyy kuosissa....:)