Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä työskentelette sairaanhoitajat jotka viihdytte työssänne?

Vierailija
18.11.2005 |

Minä yksityisessä hoitokodissa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten psykiatrisella osastolla. Tällä hetkellä tosin äitiyslomalla.

Vierailija
2/9 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis millaisia kuvitelmia sh:n työstä oikein on kun sh:lle tyypillisessä työssä ei viihdytä.. Viittaan tuohon toiseen aloitukseen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän henkilökuntaa, ei saa tehdä sitä mitä haluaisi. Meillä onneksi tilanne toinen, henkilökunttaa on reippaasti. Sijaisia tosin nykyään vaikea saada mutta noin muuten.

T:2

Vierailija
4/9 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään apuja, kun ei ole saatavilla. Teho- ja valvontaosastot ovat mielenkiintoisia paikkoja, niissä ei vain voi työskennellä virka-aikaan...

Vierailija
5/9 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sh:n työstä mutta haluan tehdä työni kunnolla, nykyisillä henkilökuntamäärillä se vaan on aika hankalaa. Tai ehkä sitten olen huono hoitaja kun en haluaisi viittä potilasta samaan aikaan valvoa. Pidän työn vaihtelevaisuudesta ja vastuullisuudesta. Kun vaan saisi osastolle lisää työhönsä sitoutuneita/motivoituneita hoitajia.

Vierailija
6/9 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kun vaan saisi osastolle lisää työhönsä sitoutuneita/motivoituneita hoitajia."

ap

Vierailija
7/9 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kuvittelevat että sairaanhoitajan työ on jotakin eroottistä söpöilyä valkoisessa tyköistuvassa mekossa.

Vierailija
8/9 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

työskentelen yliopistollisen sairaalan kirurgisella vuodeosastolla. meidän potilaat on pääsääntöisesti perusterveitä työikäisiä jotka käyvät leikkauksessa, toipuvat nopeasti ja kotitutvat 1.-2. pop. eli työ on pääsääntöisesti tarkkailua, ohjausta ja neuvontaa, fyysisesti kevyttä ja perushoitoa on hyvin vähän.

työstä ja osastosta tykkään kyllä mutta työajoista ja työmatkastani en! meillä on pieni yksikkö ja vähän hoitajia joten vuorotyötä saa tosissaan tehdä. ja työmatkanikin on liian pitkä, 45-min-tunti julkisilla joten raskaaksi tulee esim. ilta-aamu-yhdistelmät.

Vierailija
9/9 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä ??? Olen itse sh-opiskelija, mutta enpä ole vielä moiseen törmännyt. Kyllä meitä isossa koulussa on moneen lähtöön, mutta enpä ole kenenkään huomannut ajattelevan työtä " eroottiseksi söpöilyksi" . Eiköhän siellä ekalla vuodeosastojaksolla viimeistään havahdu totuuteen. Kyllä on erotiikka kaukana siitä suunista. Sitä paitsi ei niitä mekkoja enää kukaan halua käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme