Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävi ilmi, että mieheni on "pitänyt päiväkirjaa" riidoistamme ja nauhoittanut niitä

Vierailija
14.04.2012 |

Siis mitä?!? Keskustelimme niitä näitä ja otin puheeksi järkytykseni tapahtuneista perhesurmista. Sanoin, että kyllä moni nainen elää suhteessaan ja perheessään sellaisessa pelossa. Mieheni kysyi, elätkö sinä? Johon vastasin, että vuosia sitten oli hetkiä ja tilanteita, jolloin mies käyttäytyi uhkaavasti ja pelkäsin. Tästä sitten virisi sanaharkka ja yhtäkkiä huomasin, että mieheni nauhoitti sitä kännykällään!!!! Sitten otti puheeksi myös, että on 10 vuoden suhteemme aikana tehnyt muistiinpanoja riidoistamme ym. Siis mitäh!?!!?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suhteessa narsistin (joo naurakaa vaan, mutta narsku se oli) kanssa ja se teki tota kanssa. Sitten pidettiin illanistujaisia, joissa se näytti mulle videoo meidän riidoista. Tarkoitus oli, että näkisin "järkevässä mielentilassa ollessani" miten hullu olen. Yritti siis vakuuttaa että mä olen mielisairas. Hän kärsi suhteessa, jossa minä otin turpaani ja menetin vuosiksi eron jälkeenkin kaiken itseluottamuksen ja koko persoona ja identiteetti piti rakentaa alusta.

Tulipa purkaus. Mutta miehesi touhu ei ole tervettä. Joku tarkoitus siinä on, aikoo käyttää näitä todisteitaan sua vastaan jollain tavalla.

Vierailija
2/13 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään selityksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli printannut kasan meidän välisiä emeilejä. Tarkoituksena oli kanssa osoittaa kuinka hullu olen. Psykiatille niitä kai suunnitteli vievänsä.

Olin suhteessa narsistin (joo naurakaa vaan, mutta narsku se oli) kanssa ja se teki tota kanssa. Sitten pidettiin illanistujaisia, joissa se näytti mulle videoo meidän riidoista. Tarkoitus oli, että näkisin "järkevässä mielentilassa ollessani" miten hullu olen. Yritti siis vakuuttaa että mä olen mielisairas. Hän kärsi suhteessa, jossa minä otin turpaani ja menetin vuosiksi eron jälkeenkin kaiken itseluottamuksen ja koko persoona ja identiteetti piti rakentaa alusta.

Tulipa purkaus. Mutta miehesi touhu ei ole tervettä. Joku tarkoitus siinä on, aikoo käyttää näitä todisteitaan sua vastaan jollain tavalla.

Vierailija
4/13 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset eivät ikinä kirjoita päiväkirjaansa "muistiinpanoja" riitojen yksityiskohdista?

Vierailija
5/13 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin narsistisen ihmisen kanssa naimisissa ja ajattelen jälkeenpäin, että minun olisi pitänyt pitää kirjaa solvauksista.

Koska nyt aina unohdin ne. Jos minulla olisi ollut päiväkirja, olisin voinut irrottautua aiemmin, koska olisin nähnyt (enkä unohtanut) kuinka huonosti minua kohdeltiin.

Vierailija
6/13 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdistamasta väkivallasta.

Myöhemmin haastoin hänet oikeuteen ja muistiinpanoni olivat osa todistuaineistoa.

Mies sai tuomion.

Vierailija
7/13 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan siksi, että ex yleensä jälkikäteen väitti, ettei niin oole tapahtunut ja itsekin aloin epäilemään, että muistanko nyt oikein exän järjetöntä ja kohtuutonta käytöstä.

Lähinnä kirjoitin päiväkirjamaisesti ylös tapahtumia ja omia tuntemuksia.

Nyt eron jälkeen en ole pystynyt lukemaan edes niitä, tulee fyysisesti sairas olo, exän käytös oli niin sairasta.

Eli syitä voi olla monia..

Vierailija
8/13 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset eivät ikinä kirjoita päiväkirjaansa "muistiinpanoja" riitojen yksityiskohdista?

Tässä oli kyse siitä että tekee muistiinpanoja riidoista ihan vaan ja ainoastaan. Päiväkirja johon kirjoittaa kaikesta on aika eri asia. Tän enempää en sulle ala vastailla vaikka varmasti sitä toivot.

ohis

Vierailija
9/13 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulihan se eka mieskin mukaan ;)

Ei ole mun tekstiä tässä tapauksessa, MUTTA

OLISI voinut olla.

Kyllä mä usein ihmettelen naisten ajatuksia. Ilmeisesti joku mun kirjotusten perusteella sit luulee mua mieheks.

AP: ala nyt ihmeessä pitään samanlaisia muistiinpanoja. Ei sitä tiedä missä tilanteessa ne on hyödyllisiä ja pystyt sitten puolustautuun.

Mut älä ikinä vaan miehelle paljasta jos muistiinpanoja teet.

Vierailija
10/13 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nauhoitin ja tein muistiinpanoja riidoista exän kanssa. En kertonut siitä exälle enkä ole koskaan kuunnellut nauhoituksia, jotka ovat jo ajat sitten kadonneet. Suurin osa kaikesta nauhoitetusta on tyhjänpäiväistä rahinaa ja

suhinaa. Ei niitä jaksa kuunnella. Silti omaa mielenrauhaani lisäsi, että minulla tavallaan oli todistaja koko ajan paikalla. Muuten olisin epäillyt itsekin, olenko järjissäni.

Vierailija
11/13 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhoittaminen on myös keino kuunnella uudelleen läpi niitä riitoja ja yrittää poimia naisen sanomisista sitä olennaista viestiä, jota ei ensikuulemalta välttämättä poimi. Yksin tapahtuva uudelleenkuuntelu on vain yksi työkalu yrittää ymmärtää kumppania.

Jos toinen alkaa kuunteluttamaan jotain käytyä keskustelua sinulla, on se vain merkki siitä, että hän yrittää saada sinut ymmärtämään sen keskustelun sanottujen asioiden valossa. Ihmisten tunteet ja sanomiset eivät kovinkaan usein natsaa täydellisesti, eikä varsinkaan naisten. Nauhojen kuunteluttaminen kumppanilla on miehen keino yrittää puhua järkeä naisen päähän mutta naisen itsetunto on vain niin heikko että se ei kestä kuunnella uudelleen niitä nauhoja, koska ne omat sanomiset hävettävät. Nainenhan ei ole, eikä voi olla, koskaan väärässä.

Omasta mielestä silloin kun nauhoja aletaan kuunteluttamaan kumppanilla, on suhde jo menetetty, eikä suhteella koskaan ollutkaan mahdollisuutta säilyä.

Vierailija
12/13 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset miehet joutavat äkkiä mäkeen. Ei tuollaisiin voi luottaa ollenkaan.

Vierailija
13/13 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi nimenomaan keräävänsä näitä "tietoja" todistusaineistoksi. Häh? Siis todistukseksi mihin ja mistä? Tämä sama mies sanoi parisen vuotta sitten usein, että jos joskus otan hänestä eron, hän tulee vaikeuttamaan elämääni kaikin mahdollisin tavoin ja lapsia en saa. Kun otin tämän puheeksi, kun nämä muistiinpanojen tekeminen ja nauhoittaminen tulivat ilmi, mies sanoi, että ei tietenkään kuuna päivänä tekisi mitään, että olen täysin vapaa tekemään, mitä haluan ja hän tukee minua siinä. ?!?!? Olen aika romuna, vaikka yritänkin muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme