Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä tässä elämässä on tärkeintä?

Vierailija
14.04.2012 |

Oon sitä pohtinut. Tietty lapset ja rakkaus niihin mutta riittääkö se? Kun tuntuu etten rakasta miestäni niin kuin voisi. Tuntuu että kaikilla muilla on rakkausliitto. =(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka muut asiat eivät olisikaan ihan niinkuin haluaisi. Tosin uskon avulla nekään eivät edes haittaa niin paljon kuin ilman uskoa, ne ikäänkuin asettuvat oikeisiin mittasuhteisiinsa :)

Vierailija
2/9 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tekee elämästään juuri sellaisen kuin itse haluaa eikä elä muiden odotusten mukaan. Muista, että onnellisuuttasi ei voi tehdä kukaan toinen ihminen ikinä, ainoastaan sinä itse voit vaikuttaa siihen kuinka onnellinen olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan vaan, että omat mietteeni näistä alkoivat nyt melkein nelikymppisenä. Lapsia on, mies on ja kunnon koti ja kaikki äärettömän mukavasti...muttamutta..

Vierailija
4/9 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus kaikissa muodoissaan on elämässä tärkeintä.

Vierailija
5/9 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin saanut naida rahaa jos olisin halunnut.

Vierailija
6/9 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tässä elämässä on tärkeintä?

Mutta ennen kaikkea rakkaus elämään.

Vierailija
7/9 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sitä pohtinut. Tietty lapset ja rakkaus niihin mutta riittääkö se? Kun tuntuu etten rakasta miestäni niin kuin voisi. Tuntuu että kaikilla muilla on rakkausliitto. =(

Olen pahasti alkoholisoitunut ja maksa sökönä, rasvoittunut pahasti. Paljon ei kiinnosta tää paska enää. Kaveri naapurista veti ranteet auki viimeviikolla, ei ole juttu seuraakaan enää.

Vierailija
8/9 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka muut asiat eivät olisikaan ihan niinkuin haluaisi. Tosin uskon avulla nekään eivät edes haittaa niin paljon kuin ilman uskoa, ne ikäänkuin asettuvat oikeisiin mittasuhteisiinsa :)

Ei tullut jumala apuun kun laitoin broidia multiin. Kyllä tuo uskovaisten hommailu on täysin turhaa. Teksivät oikeita töitä, eikä hilluisi niissä lessubileissä.

Vierailija
9/9 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tekee elämästään juuri sellaisen kuin itse haluaa eikä elä muiden odotusten mukaan. Muista, että onnellisuuttasi ei voi tehdä kukaan toinen ihminen ikinä, ainoastaan sinä itse voit vaikuttaa siihen kuinka onnellinen olet.

Ja se perhe-elämä..

Ne vaativat minulta paljon..kaiken vaikken jaksaisi yksin mitenkään vaalia tätä kaikkea ja pitää koossa, mutta perheeni koossapitämiseksi on pakko. Olen itsestäänselvyys, mutta elintärkeä sellainen.

Miten voin vain luovuttaa oman onnellisuuteni tähden?