Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pari työtilnateestaan valittavaa kaveria on alkanut ottamaan päähän.

Vierailija
29.03.2012 |

Toinen on saikulla ja hänet pitäisi kouluttaa uudelleen kun ei voi enää oman ammattinsa työtään tehdä. Mutta alat joille hän haluaisi vaatisi opiskelua muualla. Hän ei suostu muuttamaan. Ei halua olla enää kotona, mutta ei oel valmis tekemään muutaman vuoden uhrausta sen eteen että saisi uuden ammatin.

Toinen vastaava ei pidä työstään. Valittaa jatkuvasti siitä mitä joutuu tekemään ja odottaa että työsuhde loppuu. Olen monesti ehdottanut uuden ammatin opiskelua. Syy on tasan sama kuin edellisellä, ne mihin tahtoisi opiskella vaatii opiskelua muualla.

Toisella tosin on lapset jotka hieman asettaa omia haasteitaaa, mutta ei mahdottomia, toisella ei ole lapsia.

Tyhjää valittamista jos ei tahdo kuitenkaan tosissaan. Itsekin olen opiskellut uuden ammatin reissaamalla erillä paikkakunnalla.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjää valittamista jos ei tahdo kuitenkaan tosissaan. Itsekin olen opiskellut uuden ammatin reissaamalla erillä paikkakunnalla.

Toivottavasti tuolle ekalle tulee joku hyvä opiskelupaikka eteen vielä!

Tokalle riittää mun mielestä ihan vaan uusi työpaikka, yhden huonon työpaikan vuoksi en kyllä vielä uutta alaa alkaisi opiskelemaan.

Ja sanottakoon, että jos mun pitäisi alkaa opiskelemaan, en tosiaan suostuisi minnekään pitkälle lähtemään opintojen vuoksi, ja juu, syy on siinä, että mulla on kaksi lasta, niitä en lähtisi repimään toiselle paikkakunnalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla