Miksi täällä mollataan TVOF:n Saaraa, mutta miesartistit jätetään rauhaan?
Esimerkiksi, mä en ymmärrä alkuunkaan sen Kimin suosiota. Läskin Nicolas Cagen näköinen mies, eikä laula edes aina nuotilleen. Kim saa selkeesti kisassa symppisääniä, koska ei ole "virheetön".
En tykkää tollasesta laulukisasta, jossa ulkomusiikilliset jutut painaa liikaa, ja nimenomaan niin, että kaikin puolin edustava artisti saa kuraa niskaan.
Kommentit (8)
Koska naiset haukkuvat ja ovat kateellisia naisille.
Miehet myös haukkuvat naisia toisilleen jos nainen yrittää päästä samaa asemaan, niin lyödään selkään puukotetaan, vedetään matto, keksitään juoruja, mustamaaalataan, you name itse.
Mies on juoruileva kaksinaamainen kaksilahkeinen pelkuri. Tietää että nainen on älykkäämpi ja parempi joten haluaa pitää naiset pois johtopaikoilta ja hyväpalkkaisista duunarityöpaikoista (metalli, ahtaus..)
Suomessa kisoissa pärjäävät Kim Koskisen tyyliset (Jani Wickholm, Koop Arponen, vime vuoden Idols-voittaja Martti), koska he osaavat laulaa mutta ovat muuten sellaisia, joihin on helppo samaistua - perusjätkiä.
Saara on huikean lahjakas naislaulaja, joka on myös kaunis ja ennen kaikkea häpeämättömän itsevarma. Hän herättää liian helposti alemmuudentunnetta lähiöpubien karaokekissoista ja -koirissa, joten häntä tekee mieli vähän inhota tuttuun "mikä sekin luulee olevansa" -tyyliin.
Jostain syystä se että on itsevarma ja kaunis nainen, on vielä vähemmän anteeksiannettavaa kuin jos on vastaava mies.
Suomessa kisoissa pärjäävät Kim Koskisen tyyliset (Jani Wickholm, Koop Arponen, vime vuoden Idols-voittaja Martti), koska he osaavat laulaa mutta ovat muuten sellaisia, joihin on helppo samaistua - perusjätkiä.
Saara on huikean lahjakas naislaulaja, joka on myös kaunis ja ennen kaikkea häpeämättömän itsevarma. Hän herättää liian helposti alemmuudentunnetta lähiöpubien karaokekissoista ja -koirissa, joten häntä tekee mieli vähän inhota tuttuun "mikä sekin luulee olevansa" -tyyliin.
Jostain syystä se että on itsevarma ja kaunis nainen, on vielä vähemmän anteeksiannettavaa kuin jos on vastaava mies.
Juuri tuon takia Saara onkin ainoa, jolla on oikeasti saumaa ulkomaisillekin estradeille - ja sinnehän hän tähtääkin.
Esimerkiksi, mä en ymmärrä alkuunkaan sen Kimin suosiota. Läskin Nicolas Cagen näköinen mies, eikä laula edes aina nuotilleen. Kim saa selkeesti kisassa symppisääniä, koska ei ole "virheetön".
En tykkää tollasesta laulukisasta, jossa ulkomusiikilliset jutut painaa liikaa, ja nimenomaan niin, että kaikin puolin edustava artisti saa kuraa niskaan.
OLEN IHMETELLY IHAN SAMAA
tullut siihen päätökseen, et NAISET on niin kateellisia toiselle naiselle : )
eli ei voida kestää sitä, etttä joku on kaunis, osaa laulaa kuin enkeli, on fiksu, osaa säveltää jne jne
REPPANA MIEHIÄ vaan kannustetaan ja äänestetään!!!!
ja siksi SUomi ei pärjää musiikkimaailmassa ja ksioissa ulkomailla.
Saara on upea ja toivon todellakin, että hän voitta !
tsemppiä hänelle kovasti !
ja te muut av.mammanhörhöt voitte mennä itseenne ja HÄVETKÄÄ!!!!
aina vedota tuohon kateuskorttiin. Totta on, että naiset ovat usein kateellisia toisilleen ja kovin kriittisiä, ikävä kyllä.
Saara herättää keskustelua persoonansa takia, ja kaipa sen voi laskea hyväksikin asiaksi tavallaan. Mä oikeasti tsemppaan aina naisia ja toivon Saarallekin menestystä. Mutta, jokin siinä vain tökkii ja jättää kylmäksi. Ei ole oikein särmää ja hänen laulamisensa tuntuu jotenkin enemmän urheilusuoritukselta kuin herkältä tulkinnalta.
Mutta eivätpä nuo miehet oikein liikauta nekään, mulle on oikeastaan ihan sama kuka voittaa. Jostakusta toivottavasti kuoriutuu uusi, hieno ja koskettava artisti ajan myötä.
mouhoaako täällä itse Saara, sen sisko/ veli vai äiti.
Ei voi kellään olla noin fanaattinen suhatutuminen muuten, ellei ole sukua. Tervemenoa sinne suurille estradeille, Suomeen ei tosiaan istu tuollainen tekopyhä, kireänaamainen jeesuksenmorsian.
mouhoaako täällä itse Saara, sen sisko/ veli vai äiti.
Ei voi kellään olla noin fanaattinen suhatutuminen muuten, ellei ole sukua. Tervemenoa sinne suurille estradeille, Suomeen ei tosiaan istu tuollainen tekopyhä, kireänaamainen jeesuksenmorsian.
Saaran laulu ei tunnu missään eikä herätä mitään iloa minussa. En vaan pidä.