Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on 3 lasta ja olemme ylpeitä siitä

Vierailija
14.04.2012 |

että olemme jaksaneet 3 lasta tehdä. Tähän varmaan moni lapseton tai tarkoituksella ainokaisen äiti älähtää mutta niin se vaan on. Koen olevani aikaansaanut ihminen :D toki elämässäni on muitakin osa-alueita joissa olen menestynyt. Parisuhde toimii, on hyvä koulutus ja työ. Mutta eniten minua ja miestäni tyydyttää se ajatus että jaksetaan kasvattaa 3 lasta...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se muka retostelua kun joku kertoo olevansa ylpeä jaksamisestaan?

Vierailija
22/28 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietty aina on syytä ola ylpeä siitä että lapsia on tehnyt.

Vierailija
24/28 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevansa ylpeä lasten lukumäärästä :D palstahan on kuuluisa siitä että tällaisia jo vähän isompia perheitä halveksitaan ja miksi...no ihan kateudesta!

Vierailija
25/28 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hieno juttu kun joku jaksaa tehdä enemmän kuin sen yhden tai kaksi lasta...itse voin ihan myöntää että enempää en olisi jaksanut. t. 2 lapsen äiti

Vierailija
26/28 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietenkin pystymme panostamaan häneen taloudellisesti enemmän kuin monet. Mutta emme pysty tarjoamaan hänelle sisarusta ja serkuistakin on huutava pula. Itse koen että sisarus olisi tärkeämpi kuin Ticketin haalarit tms.

Nro 16 sulla ei ole mitään syytä olla kateellinen

ole ylpeä siitä että olette sen lapsen saaneet ja jaksatte hänestä kasvattaa kunnon ihmisen!Pointti a vauksessani ei ollut lasten lukumäärä vaan se että olemme jaksaneet! Vielä 10v sitten en olisi itsestäni koskaan uskonut... t.ap

Vierailija
27/28 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin katosi se vanha kansanviisaus: "Se jolla onni on, se onnen kätkeköön."

on yksi asia minkä takia Suomi on niin ankea paikka asua!

Mistään ei saisi olla ylpeä, ei varsinkaan taloudellisesta menestyksestä.

Ei tosin koske minua, heh!

Vierailija
28/28 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen takuulla ylpeä jos joskus saan 3 lasta. Toivotaan enemmänkin, mutta meille on annettu vain 1 ja sen jälkeen vain keskenmenoja :,/ Mutta ymmärrän silti mitä ap tarkoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme