työmarkkinatoimistosta siirretään pois?
Mikä se paikka on, johon työvoimatoimistosta voidaan siirtää, asiakkaaksi toiseen pisteeseen... joku sosiaalijuttu? tietääkö kukaan?
Kommentit (4)
siellä on sossu ja työkkäri samassa, katsotaan, onko ihmisestä mihinkään. Jos ei ole, pääsee pois työkkärin tilastoista.
siellä katsotaan että onko mihinkän ja tehdään yksilöllinen kuntoutussopimus. Valitettavasti se voi olla vähän ojasta allikkoon tilanne jos katsotaan, ettet ole työkykyinen ja joudut "kuntoutettavaksi" jonnekin sosiaaliseen kuntoutuspaikkaan juoppojen ja muiden työelämään kykenemättömiksi tuomittujen kanssa. Lisäksi työkkärillä ei ole enää velvollisuutta tarjota sinulle koulutusta tai mitään palveluja, vaikka haluaisitkin itse hakeutua jonnekin.
En ole onneksi(?) itse vielä joutunut sinne.