Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

työmarkkinatoimistosta siirretään pois?

Vierailija
14.04.2012 |

Mikä se paikka on, johon työvoimatoimistosta voidaan siirtää, asiakkaaksi toiseen pisteeseen... joku sosiaalijuttu? tietääkö kukaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole onneksi(?) itse vielä joutunut sinne.

Vierailija
2/4 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala paikka, mitä olen kuullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on sossu ja työkkäri samassa, katsotaan, onko ihmisestä mihinkään. Jos ei ole, pääsee pois työkkärin tilastoista.

Vierailija
4/4 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä katsotaan että onko mihinkän ja tehdään yksilöllinen kuntoutussopimus. Valitettavasti se voi olla vähän ojasta allikkoon tilanne jos katsotaan, ettet ole työkykyinen ja joudut "kuntoutettavaksi" jonnekin sosiaaliseen kuntoutuspaikkaan juoppojen ja muiden työelämään kykenemättömiksi tuomittujen kanssa. Lisäksi työkkärillä ei ole enää velvollisuutta tarjota sinulle koulutusta tai mitään palveluja, vaikka haluaisitkin itse hakeutua jonnekin.