Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paljonko teillä kuluu hedelmiä?

Vierailija
14.04.2012 |

Ostin tänään normisatsin: 1,5kg omenaa, 2kg banaania, 1kg kiiwejä ja 0,5kg viinirypäleitä. riittää max keskiviikkoon.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 hedelmää vuorokaudessa?

Vierailija
2/12 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten taas marjoja menee rasia päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä isokaan määrä riitä kuin pari päivää. Itse syön appelsiineja varmaan viisi päivässä.

Vierailija
4/12 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön yleensä 2 omenaa päivässä, mahdollisesti jotain muutakin. Lapset syö 2-3 hedelmää pvä. Kilomääriä en osaa sanoa.

Vierailija
5/12 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ½kg pvässä on se suositus hevi-osaston saamiselle.

2 hedelmää vuorokaudessa?

Vierailija
6/12 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 hedelmää vuorokaudessa?


Siis ylä- vai alaraja?

Tyttö saattaa syödä rasiallisen (500g) kiiwejä päivässä+ ompun+ porkkanoita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

....yleensä iltapalalla.

marjoja lisäksi, yleensä aamulla tai lounaseväänä jogurtin seassa.



ei sitä puoli kiloa päivässä hevi-osastolta todellakaan ole tarkoitus pelkästään sokerina syödä!

Vierailija
8/12 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muille ollaan allergisia :( Olisi ihanaa syödä omenoita vaikka millä mitalla mutta kun kurkku alkaa turvota yhdestä jos toisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heviosaston tuotteita kotiin.



Hedelmiä menee niin paljon kun jaksaa kotiin kantaa.



Mut salaateista meillä "tapellaan" En edes osaa tehdä niin isoa salaattia, et joku ei jäis mankumaan, et ei saanut tarpeeksi. Meidän salaattikulho on 4 litrainen ja aina kukkuamyöten täynnä. Joka aterialla se tyhjenee viimeistä murua myöten. Tämä siis perus vihersalaatti. (salaattia, kurkkua, tomaattia joskus paprikaa yms. Lisäksi raasteita yms. Tänään meni 2 litraa porkkanaraastetta tuon salaatin lisäksi.

Meitä 2 aikuista, 2 teiniä, 1 kohta teini ja taapero.

Vierailija
10/12 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä jokainen syö max. yhden hedelmän päivässä. Vihanneksia ja marjoja enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 hedelmää ja lisäksi vihannekset on suositus.



Vierailija
12/12 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi aikuista ja kolme alle kouluikäistä lasta perheessä.