Vituttaa ihan hulluna toi mies.
Se jättää aina leivänmurusia kaikki keittiön tasot täyteen ja saa leivän lautaselle vasta ruokapöydän ääreen siirtyessä.
Jos se joskus "siivoaa" keittiön, niin siihen kuuluu vain tiskikoneen tyhjennys ja täyttö. Ei roskien laittamista roskiin eikä tasojen pyyhkimistä puhtaaksi.
Ja vittu minkä lumppukasan se on meidän portaikon kaiteesta tehnyt. Siinä on miljoona puolipaskaista hupparia ja farkkua rivissä, ja kun ei tila enää riitä niin loput laitetaan sohvalle.
Muutenkin toi kuvottaa mua jotenkin erityisen paljon tänään. Oksennus.
Kommentit (11)
teini-ikäisen tasolle se sun miehesi. Kasvatus vähän kesken vielä ;)
Mutta muista Ben Furmanin neuvot: huumori auttaa.
kamala, on hirvee mies ku ihan leivänmuruja jättää!
Relaa hiukan.
Rasittavan kuuloinen äijä, miksei niitä vaatteita voi laittaa pyykkikoriin tai kaappiin? Meillä minäkin viikkaan puhtaat pyykit ja vien ne miehen pöydälle (joka on hänen vaatekaappinsa vieressä) mutta ei, ei vaan saa niitä kaappiin asti. Yleensä siinä vaiheessa kun pyydän häntä laittamaan ne sinne, hän laittaa ne - sinne hyllylle, missä on liinavaatteet, koska se hylly "nyt vaan on siinä niin kätevästi" ja se on myös korkein. Miehen vaatteita olisi siis tämän hyllyn alla ja tangolla henkarilla. Ei pysty.
peilistä näet sen naisen, joka tuon miehen itselleen valitsi...
Rasittavan kuuloinen äijä, miksei niitä vaatteita voi laittaa pyykkikoriin tai kaappiin? Meillä minäkin viikkaan puhtaat pyykit ja vien ne miehen pöydälle (joka on hänen vaatekaappinsa vieressä) mutta ei, ei vaan saa niitä kaappiin asti. Yleensä siinä vaiheessa kun pyydän häntä laittamaan ne sinne, hän laittaa ne - sinne hyllylle, missä on liinavaatteet, koska se hylly "nyt vaan on siinä niin kätevästi" ja se on myös korkein. Miehen vaatteita olisi siis tämän hyllyn alla ja tangolla henkarilla. Ei pysty.
Siirrä ne liinavaatteet siitä pois ja anna miehelles se hylly käyttöön! Ei voi olla noin vitun vaikeeta.
Tuo portaiden kaidekin osuu täysin.
Raivostuttavaa!
Rasittavan kuuloinen äijä, miksei niitä vaatteita voi laittaa pyykkikoriin tai kaappiin? Meillä minäkin viikkaan puhtaat pyykit ja vien ne miehen pöydälle (joka on hänen vaatekaappinsa vieressä) mutta ei, ei vaan saa niitä kaappiin asti. Yleensä siinä vaiheessa kun pyydän häntä laittamaan ne sinne, hän laittaa ne - sinne hyllylle, missä on liinavaatteet, koska se hylly "nyt vaan on siinä niin kätevästi" ja se on myös korkein. Miehen vaatteita olisi siis tämän hyllyn alla ja tangolla henkarilla. Ei pysty.
Siirrä ne liinavaatteet siitä pois ja anna miehelles se hylly käyttöön! Ei voi olla noin vitun vaikeeta.
kun ne liinavaatteet ei mahdu muualle. Tässä kämpässä on säälittävän vähän kaappitilaa, ne miehen käytössä olevat hyllyt on niin matalia, ettei sinne liinavaatteet mahdu. Ja on se nyt kumma, jos ei aikuinen mies osaa laittaa vaatteitaan sinne minne kuuluvat!
Meillä MINÄ olen just tollanen. :/
Lattia, sohva ja tuolit ovat miehen lempivaateripustimia. Itsekään en ole kovin siisti mutta rasittaa kun lapsetkin ovat oppineet tuon vaatteiden levittelyn.
Eiks kukaan muu voi intoutua haukkumaan tuota huonoa miestä mun kanssani??
-ap-