Mitä mä syön tänään? Olen yksin kotona eikä huvittais hirveesti kokata
mutta ei tee pitsaakaan mieli. Kertokaa jotain hyviä, helppoja ja nopeita ruokaohjeita. Jääkaappi on melkein tyhjä, mutta kauppaan ei oo pitkä matka. En tykkää perunasta, muuten kaikki käy.
Kommentit (12)
Löytyy joka kaupasta tuoretortellineja, pari minuuttia keittoa. Sekoita joukkoon pasta ja raasta päälle parmesania. Todella hyvää, menee laittamiseen 5 min.
Olen ollut pari päivää yksin, eikä ole kauheasti tehnyt mieli mässäilläkään. Olen tehnyt juustomunakasta ja sosekeittoa (loput talteen ensi viikon työeväiksi). Tänään pitäisi mennä kauppaan, ideat ovat vähissä minullakin. Ehkä joku salaatti.
Ostin prisman lihatiskiltä valmista ruokaa. Riistalihapullia ja kermaperunoita. Helkkarin kallista, mutta ei noita nyt usein tule osteltua.
rankalaisia, nakkeja ja lihapullia. Päälle löysin Auran ranskismajoneesia. Mätän tänään kun lapset on poissa :D
Munakasta, nuudeleita, pussikeittoa...
taidanpa käydä katsastamassa citymarketin palvelutiskin.
-ap
ateriani: Pakastealtaan pinaattikeitto ja pari keitettyä kananmunaa. Ei jaksa itselle kokata :)
tavanomaisia ruokia, kun olette yksin.
Minä aina herkuttelen silloin :) .
Sinkkuna olen aina yksin. Joskus tietysti herkuttelen, ostan valmista tai kokkaan jotain vaativaa. Yleensä kuitenkin teen ihan tavallista kotiruokaa.
Ensin ajattelin kokasta kana tai tonnikalasalaatin, mut sitten päädyin pakastimesta syömään lihapullia, röstiperunoita ja paistettuja kasviksia.