Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autakaa ymmärtämään äidin itsekuuden...

Vierailija
14.04.2012 |

Tällä viikolla sisko on joudunut onnettomuuden ja on ihan sänkypotilas. Ei saa kävellä eikä istua, murtumia moneissa paikoissa. On ajokielossakin. Ajomatka n. 40 km per suntaa.

Äidillä ensi viikolla synttärit ja hän haluaa että kaikki olisi paikalla. Äiti itse näki missä tilanteessa on sisko. Mutta haluaa kuitenkin, että hänkin tulisi synttäreille. Ihmettelen vaan äidin asennetta. Sisko ei voi kuin olla sängyssä, ei pysty ajaamaan autoakaan.

Yritin keskustella äidin kanssa, mutta turhaan. Suutui minullekin kun sanoin, ettei sisko pystyisi osallistumaan synttäreihin. Asenne oli vaan se, jos ei pysty niin ei tarvitse edes onnittella puhelimessa.

Näin itsekin missä kunnossa sisko on ja on paha olo siskon puolesta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja autollakaan ei saa ajaa rattijuopumusrikkeiden takia. Kyllä semmoinen äitiä ärsyttää niin, että voi olla parempi jättää menemättäkin.

Vierailija
2/7 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko ei ajanut autoa. Oli moottoripyörän kyydissä ja oli selvin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä ilkeä, mutta ilmoitin äidille etten ole tulossa synttäreille.

Vierailija
4/7 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja menisin tyttäreni seuraksi. Tai sitten juhlat olisivat ilman loukkaantunutta henkilöä, mutta en varmaankaan olisi kovin juhlatuulella. Näin varmaan omakin äitini toimisi.

Vierailija
5/7 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kai te tiedätte, että ambulanssilla voi ihmisiä kyyditä paikasta toiseen, vaikka ei saisi istua tai kävellä. En ymmärrä sinun asennettasi: siskon voi aivan hyvin osallistua jopa vaarantamata itseään, mutta nähtävästi ei viitsi.

Tiedän, ap on provo, mutta on hauska kertoa faktoja aina välillä :-)

Vierailija
6/7 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kai te tiedätte, että ambulanssilla voi ihmisiä kyyditä paikasta toiseen, vaikka ei saisi istua tai kävellä. En ymmärrä sinun asennettasi: siskon voi aivan hyvin osallistua jopa vaarantamata itseään, mutta nähtävästi ei viitsi.

varmaan saakin soitettua itselleen hätäkeskuksesta, kun kertoo, että pitäisi päästä äidin synttäreille.

Jos on tuossa kunnossa, ei varmasti ole juhlatuulella vaikka saisi helikopterikyydin ilmaiseksi.

Vierailija
7/7 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ambulanssi voi kuljettaam mutta:

Tiedoksi vaan, edes yksi pieni väärä liike voi aiheuttaa sisäistä verenvuotoa. Ei siskon tilanne oo niin hyvä, että sitä voi kuljettaa pitkin päivää paikasta toiseen.

Suostuisitko itse istua, jos se on vaarallista? Suostuisitko itse makaamaan lattiaalla, kun ihmisiä koko ajan pyörii ympärillä? Suostuisitko itse mennä kellariin makuhuoneeseen juhlien ajaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi