Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Formulat pitäisi kieltää

Vierailija
14.04.2012 |

Ainakin niiden näyttäminen päiväsaikaan/aamulla tv:ssä... Aiheutavat vain perheriitoja :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin pitäisi kieltää olevinaan hauskat sketsiohjelmat, joille kukaan ei naura...

Hyvä Nico Rosberg, uran eka paalupaikka!

Vierailija
2/8 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustaminen sellaisen ihmisen kanssa, jossa kiinnostuksen kohteet eivät kohtaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voisi n

Vierailija
4/8 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olosuhteiden pakosta asun äitini ja hänen miesystävänsä asunnossa (jonka muuten omistan), ja miesystävä katselee jatkuvasti minun ja äitini mielipiteistä välittämättä illalla myöhään tv:tä (pahimmillaan nyrkkeilyä yhteen), ja kun nyt tänään olisin halunnut ajoissa kauppaan (ennen ruuhkia), niin ei, pakko katsoa formuloita ja sitten loukkaannutaan kun ei muka koskaan katsota telkusta mitään...

Vierailija
5/8 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olosuhteiden pakosta asun äitini ja hänen miesystävänsä asunnossa (jonka muuten omistan), ja miesystävä katselee jatkuvasti minun ja äitini mielipiteistä välittämättä illalla myöhään tv:tä (pahimmillaan nyrkkeilyä yhteen), ja kun nyt tänään olisin halunnut ajoissa kauppaan (ennen ruuhkia), niin ei, pakko katsoa formuloita ja sitten loukkaannutaan kun ei muka koskaan katsota telkusta mitään...

Vierailija
6/8 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa...

Vierailija
7/8 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kauppaan ei päästä lähtemään kuin vasta väh vartti siitä. Matkaan menee hetki, ja kaupassa ollaankin jo 11 aikaan, mikä täällä tarkoittaa että suuri osa muustakin kaupungista on kaupassa. Siinä sitten kiva tungoksessa etsiä ruokatarvikkeita, ja minulla kun vielä tulee kaupassa helposti kuuma ja rytmihäiriöitä...

Ja kauppaan pitää mennä autolla, sen verran kaukana. Itse en uskalla ajaa ennen kuin on asennettu rytmihäiriötahdistin, joten ei muuta voi.

Vierailija
8/8 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa...

Ei ole minun mieheni, äiti ei suostu lähtemään ilman, joten ellei ole järkevämpää sanottavaa, painu helvettiin! :(