Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi olla vanhempiensuojeluviranomainen. Homma on lähtenyt ihan käsistä.

Vierailija
13.04.2012 |

Esimerkkinä se "teini ottaa hatkat riidan jälkeen" -juttu. Faktojahan ei voi tietää, mutta median tietojen perusteella aika rankkaa sotkeentumista ja seuraamusta. Ilmeisesti vanhemmat kuitenkin välittävät lapsestaan niin kovasti, että yrittävät estää tupakanpolton. Seurauksena he saavat vankeutta ja "viaton lapsi" lisää tupakkarahaa. Miten perhe toipuu tuosta vastakkainasettelusta ja syyllistämisestä?

Joku järki näihin hommiin ja pehmeämmät keinot auttaa perheitä ilman virkamieskoneistoa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esikoinen pahimmassa teini-iässään, ja kyllä on tullut monet itkut itkettyä tällä äidillä teinin takia. Nuorisopsykiatrisella kaikki teinin jutut ja valheet otettu täysin todesta, eivätkä usko mitä vanhemmat ja lastensuojelu sanoo. Viimeksikin lähdin sieltä palaverista itkun kanssa, kun selkeä asenne oli se, että minä olen pilannut lapseni elämän.

Ja siis oikeasti meillä on normaali perhe, ei päihdeongelmia, ei mielenterveysongelmia. Käydään töissä ja huolehditaan lapsista, harrastetaan koko perhe yhdessä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän