Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskas vkl tulossa, miehen lapset tulee kylään...

Vierailija
13.04.2012 |

Miehen 6.v ja 9.v pojat on tulossa viikonlopuksi. Huhhuh!

Pojat on ihan mukavia, mutta vilkkaita.

Pahinta on, että olen heille kuin ilmaan. Kun komennan heitä esim. hyppimästä sohvalla, niin he eivät ota minua kuuleviin korviin. Mutta kun mieheni komentaa, niin tottelee heti.

Muutenkaan lapset ei kunnioita minua. Ovat kyllä hyvätapaisia, mutta minua eivät moikkaa, ei sano "kiitos", "ole hyvä" jne.

Yritän olla mukava pojille, teen heidän herkkuruokia, yritän keksiä mukavaa tekemistä, mutta mikään ei kelpaa.

Viimeksi kun he olivat kylässä, ehdotin että lähdetään puistoon. Molemmat vastasivat etteivät jaksa eikä halua. Kun mies kysyi, niin pomppasivat heti ylös.

Mitä mun pitäis tehdä, että saisin kontaktia poikiin? Mulla ei ole omia lapsia, ja haluaisin touhuta näiden poikien kanssa kaikkea kivaa, mutta se on vähän vaikeaa, kun heillä ei kiinnosta...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota pojilta mitään palvontaa, mutta kyllä perus kiitos ja ole hyvä pitää osata sanoa. Samoin pitää totella, vaikka muuten ei äitipuolestä tykkäisikään. Ja vielä, minä en ole ankara pojille, enkä ikinä huuda heille. Sen sijaan pyydän heitä nätisti esim. olemaan hyppimättä sohvilla. Nähtävästi tuo on huono keino, koska eivät tottele minua yhtään. Vasta he minua vihaisivat, jos komentelisin heitä.

Jos sinulla ja isällään on eri säännöt, niin miksi sinua täytyy totella?

Vierailija
22/24 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun pitäis miehelle sanoa? Enkö kuulosta poikien mielestä ihan juoruämmältä, jos mies sanoo pojille, että "äitipuoli vaatii että pitää käyttäytyä hyvin" tms.

koska se on sinunkin kotisi. Sinä haluat olla koko ajan heidän kanssaan, kaikkialla. Kerrot, että se on sinun oikeutesi. Sinulla on oikeus saada pelata perheen kanssa lautapelejä, oikeus kuulla kiitos ja ole hyvä ja oikeus siihen, että sinua totellaan. Että sinä olet pomo ja jos ei totella, niin sinähän et sitä kestä, koska se on sinunkin kotisi. Poikien tulee ymmärtää, että heillä ei enää ole isää vaan on sinun miehesi, jota annostelet pojille pieninä annoksina, jos ovat kiltisti ja lukevat ajatuksesi.

Näin minä kirjoituksistasi ymmärsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hän ei vaadi pojiltaan hyvää käytöstä kohtaasi! Annoin ihan konkreettisia neuvoja viestissäni.. Puhu asiasta tietenkin miehellesi kahden kesken! Sano, että hänen on tuettava sinua ja että tunnet itsesi ulkopuoliseksi ja toivoisit, että voisit olla aidosti osa teidän uusperhettänne ja että miehen pitäisi vaatia poikia kohtelemaan sinua kunnioittavasti. Nyt kun heidän isänsä ei sitä vaadi, ei muutosta tapahdu. Eihän tässä nyt mikään juoruämmä-kuvio ole ollenkaan, kun kaipa nyt mies huomaa yhtä lailla poikien käytöksen, tai siis hyvän käytöksen puutteen?!? Eikö mies reagoi mitenkään siihen, että lapset eivät esim. tervehdi sinua? Mielestäni normaalia olisi että mies sanoisi että hei kuulitteko että "Tiina" sanoi teille moi, vastatkaahan nätisti tai jos kiitosta ei meinaa tulla, niin mies muistuttaa että mikäs unohtui jne.

Kyllä teidän ihan tosiaan pitää voida puhua tästä, jos jotain muutosta toivot.

T. 3

Mitä mun pitäis miehelle sanoa? Enkö kuulosta poikien mielestä ihan juoruämmältä, jos mies sanoo pojille, että "äitipuoli vaatii että pitää käyttäytyä hyvin" tms.

Vierailija
24/24 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten olen samaa mieltä kuin monet täällä eli anna miehen ja poikien olla keskenään ilman että tunget väliin. Se aika lapsille on harvinaista aikaa oman isän kanssa, ja sun täytyy hyväksyä se, että et ole heille kovin tärkeä, ainakaan vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi