Te, joilla on vuonna 2000 syntynyt Millenium baby!
Nyt siis jo 12 vuotta täyttänyt tai täyttävä tänä vuonna: Milloin on syntynyt ja millainen on? Onko tyttö vai poika?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 2000-luvulla syntynyttä lasketa milleniaaliksi. 80-luvun alun ja 90-luvun puolivälin aikana syntyneet ovat milleniaaleja. Z-sukupolveen kuuluu 2000-luvulla syntyneet.
Mä olen siis milleniaali! Täytyypä laittaa CV:en! Wau!
Niin olet. Tuliko yllätyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 2000-luvulla syntynyttä lasketa milleniaaliksi. 80-luvun alun ja 90-luvun puolivälin aikana syntyneet ovat milleniaaleja. Z-sukupolveen kuuluu 2000-luvulla syntyneet.
Milkennium-babysta tässä kai olikin kyse.
?
Oikein fiksu nuorimies, tyttöystävän luona yökylässä. Viimeinen vuosi opinnoista menossa.
Vierailija kirjoitti:
Oikein fiksu nuorimies, tyttöystävän luona yökylässä. Viimeinen vuosi opinnoista menossa.
Olethan muistanut valistaa poikaa? Ettet huomaa vajaan vuoden päästä olevasi isoäiti tai -isä
No jos ikää 19 ja opinnot suoritettuna, eikö se ole ihan hyvä ikä tulla isäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olethan muistanut valistaa poikaa? Ettet huomaa vajaan vuoden päästä olevasi isoäiti tai -isä
Tänään viimeksi keskustelimme aiheesta. Hänestä tulisi kyllä hyvä isä. Enemmän huolehdin tuosta nuoremmasta siskostaan ja hänen poikaystävästään, ovat kuitenkin nuorempia.
Hyvä poika tuli Millenium -vauvasta. Harrastaa ja opiskelee lukion viimeistä vuotta. On ollut helppo ja hyväkäytöksinen, joskin olihan se murkkuikäkin, niinkuin kuuluu ollakin. Tärkeä kaikille perheessä ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen siis milleniaali! Täytyypä laittaa CV:en! Wau!
Mä olen X-sukupolvea. Laitoin työpaikan ilmoitustaululle.
Minä laitan aina työhakemuksiin että Olen dynaaminen milleniaali, joka rakastaa haasteita ja snappailua. Työhaastatteluun jätän sukat pois ja nilkat paljaaksi niin pitävät 15 v nuorempana kuin olenkaan, luulisin.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteista ja ulkonäöstään tarkka. Kasvoissa oleva luomi on alkanut häiritä, haluaa poistattaa sen. Eilen illalla teki 200 vatsalihasta peräkkäin.
Koulu sujuu hyvin, matikka ja historia lempiaineita.Ovia paiskoo välillä, sanoo vastaan ja seuraavana hetkenä tulee halaamaan.
Ja ihan vastahan minä olin itse samanlainen... - niin, 20 vuotta sitten... :)
Sait lapsen 8 vuotiaana
Meillä on lähisukulaisissa 2 millennium babyä (joista yksi oma tyttäreni). Ollaan tämän toisen äidin kanssa usein vitsailtu, että ovat huonoa vuosikertaa. Molemmat aivan järkyttävän vahinkoalttiita, pää pilvessä kulkevia huithapeleita.
Tytär on viime kevään yo, ja aloittelee yliopisto-opintoja. Koulussa ja muutenkin "paperilla" todella fiksu, mutta hyvin epäkäytännöllinen muuten. Toinen baby hakee vielä sitä itselleen oikeaa alaa, ja lähtee kohta armeijaan miettimään mitä hänestä tulee isona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milkennium-babysta tässä kai olikin kyse.
?
Niin, siis ei ollut milleniaaleista kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteista ja ulkonäöstään tarkka. Kasvoissa oleva luomi on alkanut häiritä, haluaa poistattaa sen. Eilen illalla teki 200 vatsalihasta peräkkäin.
Koulu sujuu hyvin, matikka ja historia lempiaineita.Ovia paiskoo välillä, sanoo vastaan ja seuraavana hetkenä tulee halaamaan.
Ja ihan vastahan minä olin itse samanlainen... - niin, 20 vuotta sitten... :)Sait lapsen 8 vuotiaana
Laskepa uudelleen.
Ihan sääliksi käy noita lapsia.
Minkälainen vanhempi voi olla noin ilkeä lapsilleen? Muistakaa kultainen sääntö! Miltä itsestänne tuntuisi olla tuon vuoden lapsi? Lapsikin on ihminen. Lapsellakin on tunteet
Kuolkaa, uudelleensyntykää ja kokekaa se helvetti, jonka lapsellenne aiheutitte..
Vuonna 2000 syntyneet siis ovat jo yli parikymppisiä. Sitä on todella vaikea ymmärtää näin 38 vuotiaana. Tuntuu että 2000 vuosi oli vasta ihan hetki sitten.
Mulla poika syntynyt joulukuussa 2000. Täyttää siis 21v. Asuu omillaan ja käy töissä ja hakenut opiskelemaan.
Mun parikymppinen millenium-lapseni koisaa tuossa vieressä. Ollaan hotellissa ja nautitaan ettoneista tukevan aamiaisen päälle. Iltapäivällä mennään merenrannalle, illalla syödään ravintolassa ja huomenna takaisin kotiin stadiin.
Fiksu ja ihana nuori tuo, tosin pandemiavuosi on ollut henkisesti rasittava ja unelma-alan koulutukseen pääsy on vielä vaiheessa.
Voi lapsi parkoja! Ihan sääliksi käy minullakin.
Jos lapsi ei kärsi pienenä, niin voi olla isompana...
Ilkeitä vanhempia
Vierailija kirjoitti:
Niin hassua ajatella, että 2000 syntyneet ovat jo 12! Mä miellän ne vielä ihan vauvoiksi, taidan olla jumiTttunut johonkin 2000-luvun alkuun... :D
Minkä ikäinen olet? Jos olet syntynyt 60-luvulla tai aiemmin, niin Toivottavasti olet tehnyt kaikki lapsesi (myös nuorimmat) 90-luvun loppuun mennessä.
Ne ei muuten masterchefissä sano komponentti vaan element. Joopa joo, abi on meidän 2000 syntynyt tyttö. Nyt poikakaverinsa kanssa leffassa.