Te, joilla on vuonna 2000 syntynyt Millenium baby!
Nyt siis jo 12 vuotta täyttänyt tai täyttävä tänä vuonna: Milloin on syntynyt ja millainen on? Onko tyttö vai poika?
Kommentit (70)
Kiltti kuin mikä, aina ollut. Aivan ihana!
Hiljainen ja rauhallinen lukutoukka, tykkää myös piirrellä ja kuunnella Madonnaa. Mennään syksyllä yhdessä Madonnan keikalle ihan me tytöt vaan, miestä ei oteta mukaan :-)
Eniten olen ylpeä siitä, että tyttö lukee jo kirjoja englanniksi. Oli ennen kouluunmenoa kaksi vuotta englantilaisessa päiväkodissa ja sen pohjalta oppinut itse lisää niin että on jo melkein vuoden lukenut kirjoja englanniksi. Ensin Percy Jacksonia ja sitten Harry Potteria. Ei ole tietenkään omaa ansiotani, mutta tytön puolesta olen tosi tyytyväinen.
Vähän jo murkkuikää pukkaa, ei vielä pahasti kuitenkaan. Tykkää hevosista ja pupuista ja muista eläimistä sekä näpertää mielellään käsillään kaikenlaista söpöä.
Koulussa pärjää omalla tahdillaan. Hänellä on todettu lukivaikeus mikä vaikuttaa oppimiseen mutta onneksi ei oppimisen halukkuuteen :)
Harrastaa joukkuevoimistelua.
Meikit pikkuhiljaa kiinnostaa niinkuin pojatkin ja näin se taitaa jo vähän kuuluakin tuohon ikään.
Ihastuksia puolin jos toisin :)
Ihana tyttö, joka on välillä niin pieni välillä niin iso!
Reipas urheilullinen tyttö. Koulu menee hyvin.
Kavereita runsaasti, oikeudenmukaisuus tärkeää.
Haavena näyttelijän tai ammattifutaajan ammatti. :D
Yläastetta jo suunnittelee.
Murrosikä alkanut, onneksi ei vielä kuukautiset, saa olla vielä lapsi hetken.
Avoin minulle, jutellaan kaikesta. Mun rinsessa ja elämäni suola.
22.11.00 valmistettukin vuonna 2000 :)
Meillä 5/2000 syntynyt poika. Mukava ja fiksu poika, joka harrastaa kolmena iltana viikossa ja koulu sujuu hyvin. Esimurkkuoireita on välillä kausittain ja/tai sitten on erosta johtuvaa angstia aina kausittain, tiedä tuosta, kumpaa on. On kuitenkin vallan mainio poika, jolla kengänkoko jo siro 43 ;-)
kuukautisetkin alkaneet. Muuten kiva ja rauhallinen tyttö. Koulussa menee ihan kivasti ja kavereitakin on.
Oon nollanolla lapsi ja luen tätä mahtais tyttöö nolottaa jos kuulis tästä xD
(Oikeesti vanhemmat rajottakaa vähäsen)
Aina ollut vaikea lapsi, mutta rakas. Hieman murkkuikää tulossa. Kavereita vähän, ei harrastuksia. Taitaa olla tuleva syrjäytyjä.
Koulu sujuu hyvin ja urheilua harrastaa. Murkkuikä ei ole vielä alkanut. Poika on hieman ujo, mutta kaverisuhteet menee ok.
koulussakin.
Murrosikä on jo kovasti alkanut.
Just kuin meidän poika, eläimiä meillä ei ole.
Pojat katsovat isänsä kans ruokaohjelmia.
Tosi rohkea. Haluaisi kuulemma näyttelijäksi. Esittää jatkuvasti jotakin.
i]Todella sosiaalinen, sillä on paljon kavereita. Urheilullinen. Hauska ja huumorintajuinen, eläinrakas.
Kyllä sillä on jo murrosiän oireita. Saa välillä ihme mäkätyskohtauksia. Yrittää kiroilla.
ihan kiva ja kiltti kuitenkin, sen kanssa selviää juttelemalla.
Me katsotaan pojan kanssa aina kaikki Master Chef- ohjelmat ja hihkutaan je vedetään yläfemmat, kun joku kilpailija tai tuomari sanoo taas
kerran että
KOMPONENTTI!
[/quote]
Kiltti, mutta aina ongelmissa ylivilkkaduen ja impulssiivisuuden vuoksi. Boheemi, taiteellisesti hyvin lahjakas, luonto-, eläin- ja lapsirakas esimurkku.
Kavereiden tärkeys kasvanut viimeisen vuoden aikana hurjasti, eka tyttöystäväkin oli jo, mutta viime viikolla tuli bänät (vai miten asia nykyään ilmaistaan?)
On jotenkin kovasti iso ja "kypsä" ikäisekseen,
välillä itsekin unohdan että ai niin, sehän on VASTA 11-vuotta. Kavereita on ja koulu sujuu omalla painollaan, ei hirveästi lukemiseen kuluta aikaa mutta kokeista tulee hyviä numeroita. Harrastaa ratsastusta, tanssia ja kuvista.
Sellainen järkevä ja luotettava. Murrosikää kyllä pukkaa, siis fyysisesti (menkat alkaneet, hiukset rasvoittuu, minua pidempi jne) ja henkisestikin,
mutta veikkaan että aika helpolla siitä selvitään:)
Ei 2000-luvulla syntynyttä lasketa milleniaaliksi. 80-luvun alun ja 90-luvun puolivälin aikana syntyneet ovat milleniaaleja. Z-sukupolveen kuuluu 2000-luvulla syntyneet.
Vierailija kirjoitti:
Ei 2000-luvulla syntynyttä lasketa milleniaaliksi. 80-luvun alun ja 90-luvun puolivälin aikana syntyneet ovat milleniaaleja. Z-sukupolveen kuuluu 2000-luvulla syntyneet.
Milkennium-babysta tässä kai olikin kyse.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen siis milleniaali! Täytyypä laittaa CV:en! Wau!
Millaisiakohan vitttumarkoja näistä babyista on tullut nyt 18- vuotiaana?
Ollut oikea unelmalapsi, mutta nyt on jo jonkinaikaa murrosikä tehnyt tehtäviään.
Äänenmurros on jo, finnejä ja mustapäitä ilmaantuu nenään, tukka rasvottuu nopeammin ja äitiänsä pidempikin jo. Uhitteluakin ja kauhulla jo odotankin tulevaa...