Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mokasin treffeillä :(

Vierailija
13.04.2012 |

menin sanomaan vanhingossa nuoruuden bilettämisestäni, mies ei selvästi tykännyt. Miksi olen idiootti? Olen ollut tosi villi, nykyään normaaali nainen. Menin lipsauttamaan extacyn käytöstä(hei haloo, 15v sitten!), kun mies kerta kysyi. Olisiko pitänyt valehdella? Tuntuu että kaikki on pilalla, ja onkin :( Nää oli tokat treffit, seksiä ei ole vielä ollut, koska mies selkeesti OLI tositarkoituksella liikkeellä. Mutta tuo tais olla liikaa. Kylläpä hävettää. Suudeltiinb kyllä lopuksi, mutta tuntui et mies ei enää halunnut mua, saastaista naista.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kaikella halusin vain tuoda esiin sen, että huumekokeilut eivät ole mikään itsestään selvä nuoruuden vaihe, ainakaan meillä 30+ ikäisillä.

Vaikka en mikään kiihkoilija asian suhteen olekaan, olen kanssasi kyllä samaa mieltä. On aika vaarallista olettaa, että huumekokeilut olisivat jotenkin aivan normaali juttu teini-iässä.

Vierailija
42/58 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tätä lukiessa tulee fiilis tynnyrissä kasvaneiden valtakunnasta. Jos äijä todellakin sai slaagin jostain 15 v. sitten essokokeilusta niin sillä on luultavasti muitakin spedejä ajatusmalleja.

Varsinkin tuo alkoholi=hyvä, kaikki muut päihteet=paha-arvotus on yksiselitteisesti tajutonta älyllistä epärehellisyyttä. Kaikilla noista mömmöistä on hyvät ja huonot puolensa.

-mies, 35 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi kokeilisi huumeita heittäisin sen ulos ja käskisin mennä asumaan narkkareiden kanssa.

Vierailija
44/58 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi kokeilisi huumeita heittäisin sen ulos ja käskisin mennä asumaan narkkareiden kanssa.

on taatusti pitkämielinen ja harkitseva lapsikin :D

Vierailija
45/58 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en hyväksy huumeita käyttäviä, enkä minkään "heinän" pössyttelijöitä, lääkkeiden napostelijoita jne! Humalahakuista juomistakaan en katso enää aikuistuttuani senkään vertaa kuin teininä.

Mieheni on samanlainen. Ei pyhimyksiä olla: molemmat olemme aloittaneet varhain toisella kymmenellä tupakoinnin, emme ole sauhutelleet enää vuosiin. Alkoholia käytämme, minä nautin likööreistä ja punaviinistä, mieheni calvadoksesta ja punaviinistä jne. Ollaan 70-luvun lapsia.

Mutta, jos tuo sinun mainitsemasi asia on jo tosiaan noinkin "vanha" kokeilu, niin aika jyrkkää, jos tuomitaan loppuiäksi "narkkariksi" tms. saastaiseksi.

Erehtyminen on onhimillistä, ja jokainen tehdään virheitä, mjutta niistä pitaa ottaa opiksi ;-D

ps.ennen oli sanonta, että kaikkea pitää kokeilla paitsi homoseksiä ja kansantanhua!

Vierailija
46/58 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syntynyt Helsingissä v. 79 ja asunut ulkomailla n. puolet iästäni. Kaverini ovat suomalaisia ja ulkomaalaisia. Olen kokeillut ainoastaan kannabistuotteita, mutta olen kaveripiirissäni tosi harvinainen tässä suhteessa. Siis että olen kokeillut VAIN pilveä. Joskus just parikymppisenä extasy, kokaiini, ym _kokeilut_ olivat tosi yleisiä. Siis en oikeastaan nyt itseni lisäksi keksi heti ketään toista, joka ei olisi koskaan edes kokeillut jotain synteettistä huumetta bileitten yhteydessä. Kukaan ystävistäni ei ole narkki, vaan normaali työssäkäyvä vastuullinen aikuinen, ja harva varmaan enää huumeisiin koskeekaan, paitsi ehkä eräät muusikkopiireissä vaikuttavat. Ihmettelen että joku tällaista ihmettelee tänä päivänä!

Vierailija
47/58 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä av:lla huumemyönteistä porukkaa!!!Minkä ikäisiä te puolustelijat olette?

täti! Se että joku on joskus kokeillut tai käyttänyt pidempään ei tee hänestä huumemyönteistä vaan realistisen.Vaikka kuinka huumeiden olemassa olo kiellettäisiin ja niistä tehtäisiin laittomia niin silti niitä on olemassa.

Huumeet ovat alunperin tarkoitettu lääkkeeksi,mutta hylätty myöhemmin liiallisten haittavaikutusten vuoksi joten mietipä sitä seuraavan kerran kun haet apteekista yskänlääkettä!

T. sir ephedrin

Vierailija
48/58 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet täällä ovat tuominneet miehen jo tiukkapipoksi ym., vaikka miehestä itsestään ei ole sanottu muuta kuin "mies ei selvästi tykännyt". Tämäkin on vain kirjottaneen oma näkemys asiasta.

Ensinnäkin, mies saattoi vain yllättyä/hämmentyä, jos ei ollut kokeillut huumeita nuoruudessaan, eikä siitä sen enempää.

Toiseksi, vaikka mies olisi kovasti vastaan huumeita, hän varmaan osaa omassa aikuisessa päässään miettiä, että siitä kokeilusta oli jo aikaa ja sen voi katsoa "sormien läpi". Ehkä hän haluaa siitä huolimatta tutustua sinuun paremmin.

Jos ei, niin suhde ei olisi muutenkaan toiminut, kuten täällä sanottiinkin jo.

Mikset sinä voi kysyä miestä treffeille? Tai jos asia painaa niin paljon mieltäsi, niin soitat miehelle ja sanot, että tämä jäi painamaan mieltäsi ja haluaisit kovasti tutustua mieheen paremmin.

Vierailija
49/58 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästössä pyörien, ja tein, pitkälle kulkien hänen kanssaan päivien ketjuun astuen

tutustua tuttuun tuttuun tuttuun nuttuun uudestaan

puhuu puu

Vierailija
50/58 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sen pitäis ratkaista, mitä ihminen on nyt. Ja tämä "puolustelija" on 36.

Ei.

Jos on menneisyydessä ollut narkkari, pedofiili murhaaja, niin tuskin sitä koskaan annettaisiin olla vaikka kuinka olisi nykyään pappi tai opettaja.

Itse ainakin karttaisin mahdollista huumeiden käyttäjää. Jos se kynnys ylittyi menneisyydessä, saattaa se ylittyä tulevaisuudessakin.

Vierailija
51/58 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies joko hyväksyy tai ei. Miksi hän kysyi huumeista? Ihme juttu kysyä toisilla treffeillä...

Seuraavan kerran kun joku kysyy oletko kokeillut huumeita, vastaa: "OLen 100% huumeita vastaan enkä ole koskaan käyttänyt niitä.". Minun mielestäni kokeilu ei ole sama kun käyttäminen.

.....

Vierailija
52/58 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

deittailun alkumetreillä. Jos olet seurustellut puoli vuotta ja sitten kerrot jonkun nuoruuden mokan, mies tuntee sinut jo ja osaa asettaa asian oikeaan mittakaavaan. Jos sen sijaan möläytät jonkun huumejutun heti, mies luultavasti ajattelee, että olet ehkä käyttänyt enemmänkin jne. Itse olisin erittäin varuillani, jos tuore treffailukumppani kertoisi huumekokeilustaan. Saattaisi homma kyllä siihen jopa kaatuakin.

Vierailija
53/58 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet ovat oikeasti punainen vaate suurelle osalle ihmisistä. Sinulle ilmeisesti eivät (ainakaan nuorena) olleet joten tässä tapauksessa arvosi eivät käyneet yhteen treffikamusi kanssa. Ihan hyvä, jos juttu loppui jo nyt, sillä todennäköisesti teillä olisi ollut toisillenne vähän liikaa muitakin luurankoja kaapissa.

Jos oma deittini kertoisi kokeilleensa extacya niin kyllä itsekin vakavasti harkitsisin tapailun lopettamista siihen paikkaan. Todennäköisesti lopettaisinkin. Sellaisiakin naisia on vielä nimittäin olemassa, jotka ovat aina olleet henkisesti tarpeeksi vahvoja vastustaakseen ryhmäpainetta ja bilehuumeita.

Oikeasti oli kyllä vähän huono idea lipsauttaa näin aikaisessa vaiheessa moinen tieto. Mutta toisaalta jos mies itse kysyi, niin silloin teit oikein kun olit heti rehellinen. Siitä sulle pisteet kotiin.

Vierailija
54/58 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kannattaa miettiä, että tulkitsitko miehen reaktion oikein. Voihan hän itse olla vaikka entinen käyttäjä tai riippuvaisen läheinen. Ei voi tietää mitä on taustalla.

Kannattaa tarkastella miehen suhatutumista monimutkaisempiin yhteiskunnallisiin kysymyksiin, kuten juuri nautintoaineiden/päihteiden käyttö ja säätely, uskonto, ihmisoikeuskysymykset jne. Eli tutustu ihmiseen, jos et ole varma mitä hänen reaktionsa merkitsi ja jos mies sinua oikeasti vielä kiinnostaa.

Jos miehelle todella on ongelma jokin menneisyyden extacykokeilu, niin aika kireältä tyypiltä vaikuttaa. Raskasta olisi elää moisen yleisen paheksujan kanssa.

Vierailija
55/58 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuosta miehen käytöksestä nyt saa junttia?

Kyllä tulevalta kumppanilta pitää olla mahdollista vaatia tiettyjä elämänarvoja, ei siinä ole mitään junttia. Ihan sama juttu kuin jos vihreitä äänestävä maailmanparantaja-luonnonsuojelija ei lähde enää miehen kanssa toisille treffeille, kun tämä lipsautti harrastaneensa nuorena poikana metsästystä. Hyvä vain etteivät päätyneet yhteen.

Sitä paitsi, päihteettömyys on sivistynyttä. Kohtuukäyttö on sivistynyttä. Bilehuumeiden kokeilu on jotain muuta. Kyllä näiden vaihtoehtojen välillä tehty valinta jotain naisesta kertoo.

Vierailija
56/58 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä av:lla huumemyönteistä porukkaa!!! Minkä ikäisiä te puolustelijat olette?

Paljon mm. kannabista ja ekstaasia pahempaa. Joten viinasiepot pitäkää louskutuksenne aisoissa.

Itse en käytä mitään huumeita, alkoholi mukaan luettuna.

Vierailija
57/58 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan Helsingistä 34v enkä ole koskaan kokeillut minkäänlaisia huumeita. Yksi ystäväni kokeili ja tätä nykyä on kuollut.

Vierailija
58/58 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis todellakin aivan normaali työssäkäyvä AMK:n käynyt nainen. En käytä edes alkoholia nykyään, siis humalassa en ole koskaan, viiniä otan kuussa ehkä lasillisen. Miten sivistys määritellään?

Ehkä mies on liian hyvä minulle? Mikäli näin on, niin antaa olla. Ei ole maailman ainut kakslahkeinen :) Ainakin olin rehellinen, jos ei muuta. Olisi ollut helppoa sanoa: en ole koskaan kokeillut, mutta en valehtele.

Nuorena kokeilin ekstaasia, koska se oli hemmetin hauskaa! Olis kannattanut varmaan monen muunkin niin maailmankuva avartuisi hieman...

t.ap