Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vaatekokoa luulet minun käyttävän, kun olen 170cm/72-73kg?

Vierailija
05.04.2012 |

Mitä vaatekokoa luulette minun käyttävän?

Millaiset mitat arvelette mulla olevan?

Arvauksia!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän kokoa 38-40. Pituutta 175 ja painoa 70. Sä käytät ehkä kokoa 42 ellet sitten ole tiukkaa lihasta.

olla koko 42, riippuu miten mallissa on tilaa hartioille (minulla on leveät hartiat), ja miten pitkät hihat. Hartioiden takia pitää usein ottaa isompi pusero tai takki.

Housuissa 42 on liian iso.

Ap

Vierailija
2/25 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin ton painonen.

t: Pari senttiä lyhyempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pari cm lyhyempi ja painan 66 kg ja käytän kokoa 38-40, joten sä käytät kokoa 42

Vierailija
4/25 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

69-71kg välillä ja käytän kokoa 40, eli luultavasti sulla sama koko tai sit 42.

Vierailija
5/25 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlyn Auto-Low Bootcut-farkut kokoa 40, joita käytin viimeksi eilen.

Ostin vasta Espritin farkut kokoa 29".

Ap

Vierailija
6/25 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutt aits eolen 170cm ja painan 69 kg ja pidän 40 numeron vaatteita ja vituttaa olla näin läski nykyään. En vain saa itseäni niskasta kiinni ja laihdutettua.

Vierailija
7/25 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnanympärys joku 80 cm ja lantio voisi olla joku 97 cm

Vierailija
8/25 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaatekokoa luulette minun käyttävän?

Millaiset mitat arvelette mulla olevan?

Arvauksia!

Vierailija
9/25 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu siitä halutako että vaatteet istuu vartalon myötäisesti vai että ovat vähän löysiä.

eli m 38/40 jos haluat että vaatteet istuu. topit yms kokoa s.

L 42/44 jos löysiä vaatteita

Vierailija
10/25 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ottaa huomioon jo katukuvasta niin tosi iso osa käyttää liian pieniä vaatteita joten riippuen sun tyylistä mä toivon ettet käytä pienempiä kuin 42-44.

Toivottavasti ainakin housut on sopivat eikä niinkuin monella kolme numeroa liian pienet,matala vyötärö jne.

Vierailija
11/25 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet vaatteet on yläosastaan M-kokoa, siis perustrikoopaidat, alaosia en ole vaivautunut ostamaan uusia, kun ei mene kunnolla vieläkään koko 42. Ja mun sentit on noin 91-73-100.

Vierailija
12/25 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutt aits eolen 170cm ja painan 69 kg ja pidän 40 numeron vaatteita ja vituttaa olla näin läski nykyään. En vain saa itseäni niskasta kiinni ja laihdutettua.

tyytyväinen noin 68-69 kilon painoon. Nyt on pikkusen löysää mahan kohdalla, ja yritän saada sitä vähän vähemmäksi.

Kun olen ollut noin 65 -kiloinen, alkaa nimittely rimpulaksi, ja jotkut ihmiset ovat kysyneet olenko sairastellut...

Ap

Vierailija
13/25 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 175 cm / 59 kg ja vaatekaapissani roikkuu vaatteita joiden koko vaihtelee 36-40 ja S-L välillä. Oikeasti, eri valmistajien mitoitukset on täysin erilaisia ja esim. Espritin farkut on aika suuria mitoitukseltaan.

Keskimäärin olen itse kokoa 36-38, joten arvelen sinun kooksi 42.

Vierailija
14/25 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on näköjään aika saman kokoinen kuin minä (177 cm/69 kg). Mulla on pitkät ja hoikat jalat, voisin olla ihan hyvin sen 5 cm lyhyempi iahn vaan sillä, että kinttuja olisi tuon veran vähemmän. Siksi 69-kiloisenakin on aika paljon ylimääräistä vyötäröllä

Espritin farkuissa muuten vyötärön koko on noin kaksi tuumaa pienempi kuin normaalifarkuissa...

Vierailija
15/25 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oikein sulloutuu venyvään kankaaseen

Vierailija
16/25 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt on repsahtanut koko paska ja se ärsyttää. Toki tässä on sekin, että olen muuttanut urheilua enemmän kuntosaliin aerobisen rinnalle ja lihasmassaa on kasvanut tänä talvena, joten t-paitojen hihat kiristää ja vanhoista housuista reidet kinnaa. Mutta on sitä läskiäkin tullut tähän lihasten päälle.

Ärsyttää oma velttous ja se, että on sellainen perso ruoalle.

tyytyväinen noin 68-69 kilon painoon. Nyt on pikkusen löysää mahan kohdalla, ja yritän saada sitä vähän vähemmäksi.

Kun olen ollut noin 65 -kiloinen, alkaa nimittely rimpulaksi, ja jotkut ihmiset ovat kysyneet olenko sairastellut...

Ap

Vierailija
17/25 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse samankokoisena käytän noita kokoja vähän merkistä riippuen. Rinnoista ja pepusta kinnaa jos on väärä malli, mutta vyötäröllä reilusti tilaa.

Vierailija
18/25 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 - 42

Rinnanympärys joku 80 cm ja lantio voisi olla joku 97 cm

yläosat oltava yleensä isompia, sillä muuten kiristää hartioista, ja hihat on liian lyhyet.

Paidat ja takit kokoa 40 tai 42, riippuu mallista, kuinka napakat hartoista.

Tarkistin mitat just. Rinnanympärys noin 98 cm ilman rintsikoita, rinnan alta 82, vyötärö 75 cm, lantion mitta ylhäältä noin 94 cm ja alhaalta, noin haarovälin kohdalta 101 cm.

Ap

Vierailija
19/25 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitoista

Itse olen 175 cm / 59 kg ja vaatekaapissani roikkuu vaatteita joiden koko vaihtelee 36-40 ja S-L välillä. Oikeasti, eri valmistajien mitoitukset on täysin erilaisia ja esim. Espritin farkut on aika suuria mitoitukseltaan.

Keskimäärin olen itse kokoa 36-38, joten arvelen sinun kooksi 42.

Olen huomannut, että eri merkkien ja vaatemallien välillä on todella suuria eroja. Toisen merkin vaatteet vaan sopii ja istuu paremmin päälle.

Onlyn farkuissa koko 40 sopii mulle, jos mun paino on noin 68-kilossa, niin sitten 38. Inwearin vaatteissa M-koko.

Vaikka laihduttaisin en ikinä mahtuisi kokoon 36.

Ap

Vierailija
20/25 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap.n innoittamana tein sen.

rinnanympärys (mää oon lauta ja tankki)93

rinnan alta 82

vyötärö (kun en vedä yhtään sisään vaan annan mahan röllöttää) 77

lantio 97 (yritin etsiä sen leveimmän kohdan tuosta perseen päältä)

reisi 56

Siis apua. Kiitos ap tästä ketjusta. Nyt alko laihdutuskuuri. Ei auta edes lässyttää itselleen, että lihastu juu. Kyllä tää on pelkkää inhoittavaa ihraa.

Tsemppiä kaikille kevätpudottajille. Se alkoi tänään ja nyt.

Mutta nyt on repsahtanut koko paska ja se ärsyttää. Toki tässä on sekin, että olen muuttanut urheilua enemmän kuntosaliin aerobisen rinnalle ja lihasmassaa on kasvanut tänä talvena, joten t-paitojen hihat kiristää ja vanhoista housuista reidet kinnaa. Mutta on sitä läskiäkin tullut tähän lihasten päälle.

Ärsyttää oma velttous ja se, että on sellainen perso ruoalle.

Ap