Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko liikaa tilata 6.v lapselle vaatteita 150 eurolla?

Vierailija
13.04.2012 |

Kerroin päivällä kahvilla ystävälleni tilanneeni 6.v tytölleni H&M:ltä kesävaatteita n. 150 eurolla.

Mun mielestä tuo ei ole kovin paljon, sillä sai paljon söpöjä kesävaatteita! Tilasin samalla itsellenikin vaatteita, joten yhteislaskuksi tuli reilu 300 e.

Ystävälläni kuiten meinas kahvit mennä väärään kurkkuun. Hän saarnasi, kuinka lapsia ei saa hemmotella pilalle vaatteilla, joku raja pitää olla, ei ole järkeä laittaa kesävaatteisiin noin paljon rahaa jne...

Hermo siinä meinas mennä, eikö jokainen saa käyttää lapseensa rahaa niin paljon kuin haluaa?

Meidän tyttö ei ole pilalle hemmoteltu, ei juuri edes välitä vaatteista, mutta itse haluan pukea itseni ja lapsen kivasti.

No mitä mieltä te olette, onko 150 e liikaa kuusvuotiaan vaatteisiin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin viime kuussa tehdyltä ulkomaanmatkalta 1-vuotiaalle 600 eurolla vaatteita.

Vierailija
2/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan ostaa tolla summalla ihan viikossakin. Ja en ole mikään miljonääri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sait?

Vierailija
4/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset kasvaa niin nopeasti, että tuskin ne viime kesän vaatteet enää mahtuu päälle tai ei ainakaan kaikki.

Ja jos kerran tilaa niin tilaa samalla kertaa vaikka kaikki mitä tarvitsee.

Minäkin tilaa yleensä alkkarit,sukat,shortsit,t-paitoja,hameen,mekon ym ym niin ei tartte joka rievun perässä juosta kaupasta toiseen :)

Vierailija
5/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan samaa mieltä :)

Koko kesää ei siis noilla vaatteilla aiota elää, vaan ostin jo muutamia kivoja juttuja kaapin perälle ostaan kesää.

Tilasin kolme t-paitaa, kesämekon, flip flopit, parit shortsit ja huivin tytölle.

Vierailija
6/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varaa ja tarvetta niin en näe 150 euroa kovin ihmeelliseksi summaksi vaatteista, nehän ovat niin hintavia muutenkin.

Itse en opiskelijana ehkä raaskisi ostella tuolla summalla kesävaatteita, koska löydän niitä edullisesti läheiseltä kirpputorilta (no, joku ne on joutunut kuitenkin ostamaan uutena...) tai osaan ommella niitä itse. Ulkovaatteita tuolla rahalla saisi just ja just takin ja housut, niihin olen valmis laittamaan rahaa kiinni enemmän.

Keskituloiselle ihmiselle 150 euroa vaateostoksista on varmaan ihan tavanomainen hinta. En näe sitä minään hemmotteluna. Kuten kirjoitikin, eivät lapset osaa yleensä edes arvostaa vaatteita hemmotteluna, koska niillä on heille yleensä aika vähän merkitystä.

Vierailija
7/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ostelen lapsille merkkivaatteita, yksi mekko maksaa min. 60e, enkä ole ajatellut siinä olevan mitään ihmeellistä, kun kerran ihan palkkatuloilla ostelen.

Vierailija
8/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuolla 150e saa ees paljon mitään edes H&M.stä.

Itse ostin vaan 50€ hieman täydennystä jo olemasa oleviin vaatteisiin 9v. tytölle ja sillä ei tosiaan saanut kuin muutaman vaatteen.

Kannattaakin aina ostaa kerralla tarvitsemansa,jotta säästää postareissa.