Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketään muuta joka VIHAA lastenmusiikkia?

Vierailija
13.04.2012 |

Onko ärsyttävämpää levyä kuin Ipanapa?

Ja vittu noita Fröbelin palikoita, joita lasten on myös pakko kuunnella! ARGH! Vihaan sitä laulajan tampere-ärrää ja niitä melodioita, jotka jää väkisin päähän soimaan päiviksi!

Tää on varmaan väärä palsta hakea sympatiaa, mutta onko kellään muulla samanlaisia tuntemuksia lastenmusasta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fröbelin palikoista jopa tykkään =D

Mutta voi luoja, Ella ja Aleksi...

Olen käynyt nyt pari kertaa lapsen kanssa MLL:n Tanssitan Vauvaa-ryhmässä, ja siellä on pakko kuunnella E&A:n vaakkuvarista ja tarkastaja koirasta, ja ne imee minulta kaiken energian.

Kyllä liikun, mutta koko keskittyminen on kiinni siinä että yritän kestää biisiin loppuun asti..

Pelkkää meteliä, hyi stana.

Vierailija
2/5 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain pitää kuunnella, ni sit mieluummin niitä ku niitä "vanhanajan " lastenlauluja, joita parhaassa tapauksessa moukuu joku 4-vuotias ärrävikainen kersa. Musta taas Paukkumaissi on _kaikkein_ ärsyttävin. Raivostuttavaa hippimeininkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ovat aikuiseenkin makuun. Mahtavan hyviä.

Vierailija
4/5 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ipanapa-levyjä, Mimmejä, Risto Räppääjä-elokuvien soundtrackejä, hevisaurusta. Ei Fröbelin palikat kovin tasokas ole, ihan hauskaa musaa, mutta aika samanlaisia biisejä monet ovat keskenään.

Vierailija
5/5 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä itse laulaa niitä pakollisia hämähämähäkkejä jne.

Mun lapsi tykkää ainakin aikuisten musiikista, Paradie Lost on kova sana, ja ainut musiikki mikä saa nukahtamaan itsekseen on In Flames.

Kuuntelee kyllä Fröbeleitä sukulaisten luona, tykkää musiikista noin yleisestikin, mutta ei ole mikään tarve kuunnella lastenmusiikkia.