Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pärjäisin rahallisesti

Vierailija
05.04.2012 |

Jos mieheni jättäisi minut? Ja mitä kannattaisi alkaa tekemään?

Meillä on neljä kouluikäistä lasta, joiden kanssa olen kotona. Minulla on pientä tuloa (pienempää kuin jokin siivoojan tms palkka), jota hommaa en voisi/ pystyisi käytännön syistä tekemään jos eroaisimme. Mies on hyvin palkattu, ei mitään huipputasoa, mutta pärjäämme ihan ok kun emme ole tuhlaavaisia. oma koulutukseni on opistotasoa, kyseisen alan töitä en ole koskaan tehnyt, kun opiskelujen jälkeen hankimme lapsia ja jäin niiden kanssa kotiin.

Kysymys on hypoteettinen. Emme ole eroamassa, mutta mietin asiaa toisinaan, kun en ole kodin ulkopuolella töissä. Olen ihan tyytyväinen tähän tilanteeseen ja nautin kotona olosta. Mieheni kanssa on sovittu, että hän saa luoda uraa, kun kerran nauttii siitä, ja minä hoidan taustoja kotona, kun pidän siitä. Välillä kuitenkin mieltäni vaivaa, elämästä kun ei koskaan voi ihan varmaksi tietää... Tuntuu hölmöltä lähteä tästä töihin ihan vaan siksi jos jotain sattuisi, etukäteen varmistelemaan kun kaikki kuitenkin on nyt ja oletettavasti tulevaisuudessakin hyvin, ja kotona todella riittää hommaa kun miehen työ vie paljon aikaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaaehtoista eläkettä koko ajan?

Vierailija
2/4 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerryttää turvaa. Kannattavampaa on säästää ja sijoittaa viisaasti, josta riittää jaettavaa jos ero tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät miehestäsi huolta, teet hyvää ruokaa, annat hyvää miehesi mieleistä seksiä (paljon), yllätät vaikka joskus tuomalla sille esim.olutta ja et rajoita sen menemistä kavereiden kanssa. Takaan että varmasti pysyy kotona ja on tyytyväinen olo teidän yhteiseen elämään ja rakastaa sinua paljon!

Vierailija
4/4 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eron sattuessa miehen on autettava myös sinun elatustasi rahallisesti. Syynä kun et ole yhteisen sopimuksenne vuoksi voinut hankkia työpaikkaa yhdessäolonne aikana.

Tämä ainakin auttaisi aluksi.