Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa lähteä työkavereiden kanssa baariin tänään(kään).

Vierailija
13.04.2012 |

Olen vaihtamassa työpaikkaa vastuullisempiin tehtäviin. Työpaikastani olen pitänyt, mutta etenemismahdollisuuksia ei ollut. Työkaveritkin ovat ihan ok työpaikalla, muttei kukaan heistä ole kaveri työpaikan ulkopuolella.

Minua pyydetään jatkuvasti baariin, yhteiseen illanviettoon jne., mutta olen aina onnistunut välttämään ne. En vain jaksa istua missään meluisassa baarissa, enkä jaksa myöskään uhrata vapaailtaani siihen, että istutaan jonkun luona ja juodaan ja turistaan joutavia. Siis näiden ei-kavereiden kanssa.

No, nyt olisi viimeinen hetki lähteä ulos näiden työkavereiden kanssa, kun olen vaihtamassa työpaikkaa. Ja en jaksa! Perjantai-ilta! Ei vaan jaksa, ei millään.

Taas joku hätävalhe, niin voin katsoa rauhassa telkkaria kotona verkkareissani.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta tässä duunipaikassa enkä ole kertaakaan käynyt työajan ulkopuolisissa aktiviteeteissa kuten tiimipäivissä, projektien kick-offeissa tai päättäjäisissä tai baareiluissa. Tekosyynä käytän lapsia. Tosiasiassa minua ei kiinnosta nähdä niitä tyyppejä enää työajan jälkeen ja muutenkin viihdyn paremmin kotona. Asiaan voi vaikutaa se että muut tiimissäni ovat alle kolmikymppisiä poikamiehiä ja minä olen 38-vuotias perheellinen nainen.

Vierailija
2/4 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta tässä duunipaikassa enkä ole kertaakaan käynyt työajan ulkopuolisissa aktiviteeteissa kuten tiimipäivissä, projektien kick-offeissa tai päättäjäisissä tai baareiluissa. Tekosyynä käytän lapsia. Tosiasiassa minua ei kiinnosta nähdä niitä tyyppejä enää työajan jälkeen ja muutenkin viihdyn paremmin kotona. Asiaan voi vaikutaa se että muut tiimissäni ovat alle kolmikymppisiä poikamiehiä ja minä olen 38-vuotias perheellinen nainen.

samaa ikäluokkaa, ehkä noin 5v nuorempia kaikki kuitenkin ja olen ainoa perheellinen (3 lasta). Muut sinkkuja tai juuri ja juuri suhteessa johonkin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menin uutena nykyiseen työhöni, huomasin parin kuukauden päästä, että heillä oli jo ennestään jotkin omat sisäpiirit, joihin ei uusia huolittu. Eikä ole vieläkään huolittu, vaikka olen ollut siellä jo 5 v. Sisäpiirit kokoontuvat lounaalla, työajan ulkopuolella, perjantaisin pitkällä kahvitunnilla, työpaikan pikkujouluissa ja kesäjuhlissa etkoilla ja jatkoilla jne.

Vierailija
4/4 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, ei paljoa kiinnosta noin nuorten kanssa hengaaminen vapaa-ajalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän