Ovulaatiotestejä tehneet, auttaisitteko?
Olen nyt testaillut muutamana päivänä, sillä minulla ei ole hajuakaan ovuloinko ylipäänsä. Testit ovat olleet selkeästi negatiivisia.
Kysyisinkin, muuttuuko testi ns. yllättäen selvästi positiiviseksi, eli testiviiva samanvahvuiseksi tai vahvemmaksi kuin kontrolliviiva vai tapahtuuko muutos pikku hiljaa (ei viivaa lainkaan, heikko viiva, vähän vahvempi viiva, jne...)?
Kommentit (10)
epävarmuus vaan jäytää koko ajan tulkinnasta. Osta clearbluen digital testejä, ne kertoo satavarmasti oikean hetken! Testattu on ja turhaan meni aikaa ja hermoja viivahämmästelyyn...
mutta mulle ne oli kans aina yhtä utopiaa. Onko väri nyt TÄSMÄLLEEN yhtä tumma kuin kontrolliviiva vai ei, onko se tummempi, teinkö väärään aikaan, pitäisikö näitä tehdä nyt 2 päivässä... En koskaan saanut niistä selvyyttä, joten sori, en osaa auttaa.
voisiko jättää joka toinen päivä väliin, kun testejä kuluu niin valtavasti.
mulla on siis tosi pitkä ja epäsäännöllinen kierto. :( en tarvitsisi tietoa tarkasta ovispäivästä, vaan lähinnä siitä, tapahtuuko mitään ovulaatiota edes.
ap
Jos testaat joka toinen päivä ja ovis tapahtuu päivänä, jona et testaa, ei se enää seuraavana päivänä näy. Ei välttämättä näy edes, jos testaat vain kerran päivässä. Kahdesti päivässähän olisi se ihanne.
ainakin viiva vahvistuu pikkuhiljaa. Ja kun viiva alkaa olemaan melko vahva saata testata samana päivänä toisen kerran. Esim tässä kierrossa aamupäivällä melko vahva ja illalla plussa. Seuraavana päivänä selkeä ovis. Joskus olen tehnyt niin, että testaan esim kp 10 jos ihan selvä nega (ei juuri näkyvää viivaa) testaan kp 12 seuraavan kerran. Olen myös tuota clear blueta käyttänyt mutta niitä on pakko testata joka pv kun ei voi tuloksesta päätellä onko ovisplussa tunnin päästä vai viikon.
Halvemmalla ja helpommalla pääset kun harrastat seksiä joka päivä.
vaan jotta saisin tietää tapahtuuko mitään ovulaatiota ylipäänsä.
Kiitokset kaikille vastaajille. Ehkä jatkan kuitenkin halpatestien kanssa ainakin siihen saakka, että testi näyttää jotain merkkiä lähestyvästä ovulaatiosta. Voisihan sitä vaikka sitten ostaa niitä hintavampia digitaalisiakin testejä ja tarkistaa ovulaation tarkemman ajankohdan niillä (tai sen, tapahtuiko ovis lopulta).
Huh, melkoista rakettitiedettä tämä lisääntyminen... :)
ap
Typerä neuvo, eihän AP saa seksiä harrastamalla tietää, ovuloiko vai ei
Halvemmalla ja helpommalla pääset kun harrastat seksiä joka päivä.
Kun alkaa putkahdella jälkikasvua... ei pidä olla niin nopeasti tuomitseva.
Mutta joo, ongelmaan oli tämän ratkaisuehdotuksen kohdalla ymmärretty väärin...
Eikö digitaalinen tule halvemmaksi kuin vinot pinot kertakäyttötestejä? En tiedä.
ovistestejä olisi tehnyt?