Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meneeköhän tämä nyt ihan oikein

Vierailija
13.04.2012 |

vuosi sitten kävimme ex mieheni kanssa sopimassa lasten elatusmaksuista ja huoltajuudesta. lapset jäivät siis miehelleni. sosiaalivirkailija ei kuitenkaan kummankaan tuloja ja menoja katsonut vaan otettiin pelkästään huomioon että minä jään työttömäksi ja siitä työttömyysrahasta maksan 122€ elatusmaksuja joka kk. noh sittenpä rupesi exäni kertoilemaan kun on viemässä tyttöystäväänsä hotellimatkalle tallinnaan ja sitten viettäävät syksyllä viikon lapissa. sitten tulee autoon monsterirenkaat mitkä maksaa mansikoita ja 3 autoa heillä millä ajella. ja laittaavat pihamaata ja milloin mitäkin turhaa pitää ostaa ja elellä leveästi muutenkin. sitten kuitenkin lapset kulkeevat rikkinäisissä ja pienissä vaatteissa. monesti mainihin että lapset tarviivat sitä ja tätä mutta ei koskaan niitä ole näkyny. äitini ja minä ollaan lapsille hommattu kenkää, talvipukua ja vaatetta kasapäin mitkä vielä tuppaa häviämään sinne heidän isänsä luokse. tyttäreni ei saanut edes luistimia talveksi kouluun joten koulu joutu lainaamaan hänelle luistimet. tytön silmälasit kävin minä korjauttamassa ku isänsä oli vaan teipannut ne että pysyyvät jotenkin ees kasassa mutta ei viittinyt vaan korjauttaa niitä. joten minun oli pakko. nytkin tyttöni sanoi et pienet on äiti kumpparit mutta isä ei osta joten voisinko minä ostaa. hermoja raastaa tämmöinen ja tuntuu ettei ihan oikein tämä mene.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa ne lapset otettaisiin huostaan jollekin, joka oikeasti voisi heistä pitää huolta ja kasvattaa, kun te ette kyllä kaiken tämän perusteella siihen pysty.

Vierailija
22/25 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidin ja exästä vielä siihen päälle. ja luotin siihen että exäkin pitää lapsista hulen kun ne niin koovasti halus itellään pitää mutta tais vaan se raha olla mielessä. ja edelleen pidän lapsistani huolta mutta en minäkään kaikkeen yksin pysty.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarkoittaa? ap

Vierailija
24/25 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tarkoittaa sitä että oikeuteen asti on mentävä sitä puimaan ja exään ei ole enään välit kunnossa.saakohan siihen jotain oikeusapua? ap

Vierailija
25/25 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule niin se vain on, että isälle on biologiset lapset ja nimenomaan ne av-mamman kanssa tehdyt numero yksi. Nyt ja aina. Joten kuvailemasi tilanne ei ole palstalogiikan mukaan mahdollinen. Sori vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme