Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun pyyhit pissalla, niin

Vierailija
13.04.2012 |

pyyhitkö edestä vai takaa?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli takakautta, suunta edestä taaksepäin.

Kyllähän niitä bakteereja kulkeutuu eri tavoin, mutta ei pidä niitä itse kuljetella. Ihmettelen, että tässä ketjussa on muka kirjoittajia, joilla ei koskaan ole ollut esimerkiksi hiivatulehdusta.

tulee helposti naisille ihan vain seksistä, kun vääriä bakteereja pääsee emättimeen. Eikös sekin ole bakteerien itse kuljettelua ja siten vältettävää?

Eikös se ole kuitenkin vähän eri asia, että luopuuko seksistä vai vaihtaako vaan pyyhkimisen suuntaa.

Vierailija
42/53 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsena olen oppinut tavan pyyhkiä takaa eteenpäin. Järki sanoi ettei ole fiksua mutta toiseen suuntaan pyyhmininen tuntui ikävältä.

Sain 18v ikäisenä VTI-tulehduskierteen ja kontrollien jälkeen opin pyyhkimään edestä taaksepäin. Mun kierre oli selkeä honeymoontauti, uusi suhde ja aina kun oltiin takaapäin ilman että menin pissalle sain taudin. Mutta ennenkuin tämä mulle selvisi opin pyyhkimään "oikeaoppisesti" Nyt olisi aika vaikea kuvitella vetävänsä paskaa pimppaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli takakautta, suunta edestä taaksepäin.

Kyllähän niitä bakteereja kulkeutuu eri tavoin, mutta ei pidä niitä itse kuljetella. Ihmettelen, että tässä ketjussa on muka kirjoittajia, joilla ei koskaan ole ollut esimerkiksi hiivatulehdusta.

tulee helposti naisille ihan vain seksistä, kun vääriä bakteereja pääsee emättimeen. Eikös sekin ole bakteerien itse kuljettelua ja siten vältettävää?

Eikös se ole kuitenkin vähän eri asia, että luopuuko seksistä vai vaihtaako vaan pyyhkimisen suuntaa.

Jotkut ei lopeta tupakointiakaan sen takia, kun ilmansaasteistakin tulee keuhkosairauksia.

Mutta todellisuudessa täytyy kyllä olla aika heikkolahjainen, jos ei pysty oppimaan uutta tapaa pyyhkiä alapäätään.

Vierailija
44/53 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuuttahan se on jos ei viitsi nostaa

peräänsä sen vertaa, että pyyhkisi takaa.

Vierailija
45/53 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt sitä takaapäin pyyhkimistä

Vierailija
46/53 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka joskus aiemmin pyyhin takapuolelta myös pissalla käynnit.

Vierailija
47/53 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän ainakin pölyjen pyyhkimiseen tolua, sellaista käyttövalmista. Eikös pissa jää haisemaan, jos sillä pyyhkii? Vai onko tää jotain uutta ekologista juttua taas?

Vierailija
48/53 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vatsaan päin vaikkei saisi, muut keinot vaan täysin luonnottomia.

Vierailija
49/53 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meinasinkin juuri kysyä, että tarkoitettiinko pyyhkimissuuntaa vai kumpaa kautta pyyhkimisen suorittaa. Siis takaa eteen, vaikka siitä aina varoitellaan, mutta en pyyhi sieltä pyllynreiästä saakka. Ja tosiaan käsi etukautta jalkojen välistä sinne pyyhkimään

Vierailija
50/53 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taaksepäin tietysti!

Vierailija
51/53 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi takaa, edestä taaksepäin.

Vierailija
52/53 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli takapuolesta eteen päin. En vain koske paperilla rumppreiän puolelle ollenkaan.

Vierailija
53/53 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa pyyhkiä aloittaen takaa. Peräaukon bakteereja ei pidä työntää lähelle virtsaputkea ja emätintä. Virtsan siirtymisestä taaksepäin ei taas ole haittaa, koska virtsa on steriiliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi