Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koti kaaoksessa ja appivanhemmat tulossa

Vierailija
13.04.2012 |

Mun appivanhemmat ovat tulossa huomenna ja ei ollenkaan innostaisi. Olen kotona 8 kk todella liikkuvaisen vintiön kanssa, lisäksi päällä kauhea flunssa meillä molemmilla. Koti kauheassa kaaoksessa, kun vuoroin minä, vuoroin lapsi, vuoroin mies on ollut kipeänä lähes kaksi kuukautta (flunssa X 2, okennustauti X 2, vauvarokko, rs-virus). Pitäis siivota koko kakskerroksinen koti tänään päivällä yksin ja pihalta roudata syksyn romut pois.

Appiukko on vielä sellainen arvostelija, että oksat pois. Katsoo kieroon pienintäkin sotkua. Lisäksi äijällä on mukava tapa ilostuttaa naisia kahvipöydässä vahtimalla jokaista suupalaa. Joka helevetin kerta joudun kuuntelemaan, kun varoittelee vaimoansa ja tytärtänsä lihomisesta. Viime kerralla sitten jo rohkeni varoitella miestäni ja minuakin. Ei olla lihavia, mutta minulla on jäänyt raskauskiloja lääkityksestäni johtuen.

Huh, ei mitkään hauskat fiilikset nyt. Kehtaisko vain ottaa huomenna jalat alleen? Jättää lapsi isän hoiviin kotiin ja painua vaikka leffaan. Ei tarttis vieressä jännittää kelpaako kodin siisteystaso, tarjoamukset ja oma vartalo. Mies toki on sanonut, ettei halua puuttua muidenvälisiin asioihin! Tarpeeksi rankkaa muutenkin lapsen kanssa flunssassa, varsinkin kun arkisin mies ei ehdi osallistua lapsen hoitoon lähes ollenkaan. Iltavellin antaa silloin tällöin, mutta se siitä. Pitäis tässä sitten vielä ehtiä siivoamaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minulla on paskamainen appiukko. Ideoita, miten tuota vanhaa kääkkää vähän näpäyttäisi?

Vierailija
2/3 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos arvostelua tulee, pane tiukasti kerralla jauhot suuhun ja jatka muista aiheista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluat varmaan tukea poikasi ja minun avioliiton onnea ja lapsenlapsesi hyvää lapsuutta? Oliko äskeinen kommenttisi mielestäsi tukeva ja ystävällinen? Hämmästyttävää, että kuvittelet sinulla olevan jonkinlaisen arvosteluoikeuden suhteessa minuun. Ole kuule kiitollinen lapsenlapsestasi, poikasi onnesta ja ennen kaikkea kohtele minua kunnioittavasti! Vai onko sinusta tullut niin vanhuudenhöperö, etteoi voi enää vaatia käytöstapoja?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi