Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Henna Kalinainen on jotenkin herttainen

Vierailija
13.04.2012 |

Tyhmä kuin saapashan hän on, mutta jotenkin välillä niin suloinen eikä lainkaan niin itseään täynnä mitä on aiemmin julkisuudesta saanut olettaa. On myös aika sydämellisen oloinen. Toisin kuin hirveä noita Martina.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennasta. Simppelihän hän on, mutta kuitenkin äärettömän kiltin ja hyväsydämisen tuntuinen. Semmoinen hellyyttävä höpönassu :-)

Martina on kyllä noidista kauhein. Se tuli jo aikoinaan BB:ssakin todettua >:(

Vierailija
2/18 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennasta. Simppelihän hän on, mutta kuitenkin äärettömän kiltin ja hyväsydämisen tuntuinen. Semmoinen hellyyttävä höpönassu :-)

Martina on kyllä noidista kauhein. Se tuli jo aikoinaan BB:ssakin todettua >:(

Olen ihan samaa mieltä. Henna vaikuttaa pohjimmiltaan tosi kiltiltä, vakka onkin vähän höppänä ja ajoin dramaattiinen. Mutta olen alkanut tykkäämään hänestä tuossa ohjelmassa. Tosi herttainen ja hauska!:)

Martina taas.. huh.. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille Martinalle maksettu hyvät rahat siitä, että oikein yrittää olla noidista noidin? Kyllähän se sillon BB:n jälkeen jo jotain viittasi siihen suuntaan, että hänet palkattiin sinne aiheuttamaan hämminkiä tai jotain siihen suuntaan...

Vierailija
4/18 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on kuinka bimbo ja bb-"julkkis" niin jotenki ihanan höpsö ja hyväsydämisen tuntuinen. Toinen suosikki on se Susanna Penttilä, ihana kana! :D

Martina vaikuttaa kyllä tosi vastenmieliseltä tyypiltä, samoin se Iida.. vittu sitä vittu tätä.

Järjen äänet siellä ns. viidakossa on se miss miljoona ja Matin heila Susanna.

Vierailija
5/18 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa kellekään julkisesti tunnustaa että katson Viidakon tähtösiä, mutta täällä sen voi tehdä...

Ja joo, Henna on mustakin sellainen herttaisen oloinen. Siellä viidakossahan aika selvästi näkyy, mitkä naiset on niitä vähän fiksumpia ja mitkä ei. Hennan fiksuudesta en tiedä, mutta herttaisuuspisteet saa, ei tosiaan ilkeile eikä kiukuttele kuten niin moni muu.

Vierailija
6/18 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin. Onneksi pääsi eroon siitä Antista, oli huonoa seuraa venäläisine sukujuurineen. Martinalle maksettiin siitä ,että lähti ohjelmaan muutamaksi päiväksi. Oli sovittu etukäteen, että saa lähteä kotiin nopeasti. Siksi piti käsikirjoittaa tuo "draama". Kaikki on valmiiksi sovittua, riidat ja muut, kanailu, meikkaus, kiroilukin. Ei kai sitä kukaan katsoisi muuten.

Vierailija
7/18 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kilahtaako se marttiina lapselleenkin noin totaalisesti jos ei asiat mene niin kuin hän ajatteli?

Vierailija
8/18 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin. Onneksi pääsi eroon siitä Antista, oli huonoa seuraa venäläisine sukujuurineen. Martinalle maksettiin siitä ,että lähti ohjelmaan muutamaksi päiväksi. Oli sovittu etukäteen, että saa lähteä kotiin nopeasti. Siksi piti käsikirjoittaa tuo "draama". Kaikki on valmiiksi sovittua, riidat ja muut, kanailu, meikkaus, kiroilukin. Ei kai sitä kukaan katsoisi muuten.

Mä mietin myös että sovittu juttu että näyttäytyy vain sarjassa niin saadaan katsojia. Marttiinahan ei lue itseään tuohon kanojen joukkoon vaan on omasta mielestään paljon parempi ihminen

Vierailija
9/18 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mahdollisuuksiaan saada töitä jatkossa? Kuka tuollaisen oikuttelevan mielisairaan palkkaisi.

Vierailija
10/18 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipiteeni Hennasta. Ei yhtään ilkeä, eikä sellainen, mitä aiemmin kuvittelin. Pointsit Hennalle. Iida ja MArtina ilkeitä.

Vierailija
11/18 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Henna on tosi keinotekoinen ja rasittava!!

Sen sivuprofiilikin näyttää ihan ankalta: ei leukaa ja järkyttävän suuriksi pumpatut töröhuulet. En voi myöskään unohtaa sitä Hennan hetkellistä kaveerausta Tuksun kanssa... Hennahan oli kaaso, joka lopulta ei taktisesti jaksanutkaan tulla häihin paikalle. Polttareissakin esiintyi omana rasittavana itsenään...

Vierailija
12/18 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo. Toisaalta taas keinolla millä hyvänsä jo ennakkoluulojensa perusteella haluaa musta maalata Marttiinaa otti kyllä joka konfliktin niin että kaikki syy on Martiinan. Aina eka epäily myös kapulatehtävässä että Martiina teki sen itse..plaaplaa

Vierailija
13/18 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti tehdä jo viikko sitten aloitus tästä, mutta en uskaltanut kun ajattelin että mut lynkataan saman tien, mutta siis mun mielipide Hennasta on tehnyt täyskäännöksen !! :) Yksinkertainen toki, mutta niin ihanan höppänä. Nauroin kippurassa eilen kun jumittui sinne mutaan.. :D

Tosin harmi kun Martina putos, se oli niiiiiin ärsyttävän inhottava, mutta ah niin mielenkiintoinen siellä viidakossa :)

Vierailija
14/18 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kuin saapashan hän on, mutta jotenkin välillä niin suloinen eikä lainkaan niin itseään täynnä mitä on aiemmin julkisuudesta saanut olettaa. On myös aika sydämellisen oloinen. Toisin kuin hirveä noita Martina.

aivan päinvastaiseen käsitykseen olen päätynyt kun vähän silmäillyt ohjelmaa.

henna on pahin manipuloija ja tyhmin, ilkein ja rumin porukasta. valivalivalivali.

martinahan noista kaunein ja älykkäin oli.

Vierailija
15/18 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen tykännyt Hennasta oikeastaan aina. BB-aikoina jo pidin sitä herttaisena ja ihmettelin kun hänestä kommentoitiin ainoastaan ulkonäköä ja joskus jotain höpsöjä lausahduksia. Minä ottaisin hänet mielelläni kaveripiiriini. Olisin tosin huolissani hänen kauneusleikkauksista mutta ihmekkös tuo että hänen itsetuntonsa on nollassa kun tosi rajulla kädellä on tyttöä lyöty ulkonäköasioissa.

Silloin BB-aikoina laitoin tänne muutaman samanlaisen aloituksen kuin nyt ap, mutta vastaukset oli silloin tosi ala-arvoisia ja ulkonäkökeskeisiä :(. Mun mielestä on tosi ikävää että toisen ulkonäköä muutenkin arvostellaan, etenkin kun Henna on aina yrittänyt pitää itsestään huolta ja näyttää nätiltä. Kirurgin veistä hän ei olisi tarvinnut. Eikä juuri kukaan muukaan nuori nainen jos ei ole ollut onnettumeedessa tai muuten omaa jonkun selkeän epämuodostuman.

Vierailija
16/18 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin myös että sovittu juttu että näyttäytyy vain sarjassa niin saadaan katsojia. Marttiinahan ei lue itseään tuohon kanojen joukkoon vaan on omasta mielestään paljon parempi ihminen

Mutta onhan se eri tason ihminen, sitähän tääkin (kateus)ketju todistaa.

Jokainen näkee että henna on manipuloija, juoruaja, ilkeä tyhmä ja ruma. marttinalla on elämä.

Vierailija
17/18 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kilahtaako se marttiina lapselleenkin noin totaalisesti jos ei asiat mene niin kuin hän ajatteli?

Sama kävi mielessä.. :(

Martina ei pystynyt tuossa ohjelmassa yhtään hillitsemään itseään.. :(

Vierailija
18/18 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pääsi eroon siitä Antista, oli huonoa seuraa venäläisine sukujuurineen.

Henna on siitä hauska että se on ihan reilusti bimbo ja mistään mitään tietämätön. Antti taas luulee ihan ihan aidosti olevansa joku merkkihenkilö, suuri julkkis ja vielä fiksukin.. ja oikeesti varmaan pösilöin ihminen ketä oon ikinä joutunut tapaamaan.