Onko muita, jotka nauttivat kaverisynttäreiden yms. juhlien järjestämisestä?
Luin tuota ketjua "Miksi joku ei järjestä kaverisynttäreitä?". Siinä moni sanoi, että kokee synttärit liian stressaaviksi ja 5-6 vierasta on tarpeeksi.
Itse järjestän lapsilleni aina kaverisynttärit ja he kutsuvat lähemmäs 10 vierasta. Enimmillään lapsia on ollut juhlimassa 15 ja siihen muutama aikuinen päälle. Teen itse tarjottavat ja suurimman osan koristeluista. Usein on joku teema. Toivon, että lapseni eivät halua mitään HopLop-synttäreitä, koska sitten emme saisi suunnitella ja toteuttaa hauskoja juttuja itse. Olen kokopäivätyössä, mutta jostain aikaa on aina löytynyt. Tykkään kyllä myös laittaa esim. joulua ja kutsua omia ystäviä syömään sekä teen paljon käsitöitä. Työni ei liity käsitöihin, ruokaan tai leivontaan mitenkään enkä myöskään ole mikään blogisti.
Onko täällä muita ihan tavallisia tapauksia, jotka rakastavat juhlien järjestämistä? Vai olenko ihan outo lintu, jonka kuuluisi oikeastaan olla jollain arkartelupalstalla? Pari kaveria on joskus ihmetellyt miten jaksan värkätä. Ihmettelin kysymystä, koska sehän on vaan niin kivaa.
Kommentit (4)
:D Selkeästikin olen ainoa. Tai sitten muut kaltaiseni eivät tuhlaa aikaansa tällä pastalla.
Kutsun esim. usein ihmisiä meille syömään, koska musta on kiva laittaa ruokaa ja suunnitella illallinen.
Lastenkutsuissa muakin vähän hirvittää, jos vieraita on liikaa ja tilanne riistäytyy käsistä. 10 lasta on mulle aika maksimi kerrallaan. Mutta joo, suunnittelu ja tekeminen on kyllä kivaa.
olis voinut olla mun näppikseltä :)
Edelliselle, ei juhlat riistäydy käsistä, kun on hyvin suunniteltu ohjelma :)
olin joka kuukausi 1-3 kertaa auttamassa sukulaistni, ystävieni ja harrastuskavereiden lasten synttäreillä. Yleensä vastasin tarjoiluista, koristeluista ja ohjelmasta kokonaan. Tämän tein siis ihan ilosta ja ilmaiseksi.
Nykyään kun teen töitä lasten parissa, niin on mukavaa, kun joku toinen järjestää ne synttärit ja muut juhlat. tulee hieman vaihtelua omaan elämään, ettei ole koko ajan ammattiroolissa.