Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä kummilasten kuvia esillä?

Vierailija
13.04.2012 |

Olen saanut muutamia koulu- tai päiväkotikuvia enkä ole vielä ehtinyt laittaa niitä uuteen asuntoon esille, eivätkä ihan sellaisenaan enää sovi uuteen sisustukseenkaan.

Ajattelin jos laittaisin ne kuvankäsittelyssä vaikka mustavalkoisiksi, niin olisivat ehkä passelimmat.

Toivottavasti ei vanhemmat pety jos huomaavat että heidän pilttiensä kuvia on menty muokkailemaan :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan sellaisenaan kuin on annettu tuolla hyllyssä kököttää=)

Vierailija
2/10 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole esillä kummilasten eikä mitään muitakaan valokuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai sinne muitten pentujen kuvia tartte laittaa...siis ei ole...

Vierailija
4/10 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat seinällä sellaisissa kehyksissä, joihin mahtuu useampi kuva (vievät suhteessa vähiten tilaa).

Itse en loukkaantuisi oli kuva esillä tai ei. Oli se käsitelty tai ei.

Kerran vierailin vanhemmanpuoleisest tädin luona, hänellä oli kaikkien toisen sisaruksensa lasten kuvat esillä, monenkertaisesti, toisen sisaruksensa lapsista ei yhtään kuvaa. Ja tiedän tasan tarkkaan, että hänelle on lähetetty kuvia näistäkin. Sitä vähän ihmettelin. Ei ne kummankaan sisaruksen lapset mitenkään valokuvauksellisia ole. Samanlaisia suomalaisia pellavapäitä. Eli siitäkään ei voinut johtua.

Omista lapsistani minulla on kummastakin kaksi kvuaa esillä. eli suurinpiirtein saman verran kuin näistä kummilapsista ;) Tai sitten tuplamäärä. Miten sen nyt haluaa laskea.

Vierailija
5/10 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi ovat käyneet ottamassa kuvat mutta kertakaan ei ole meille annettu. Harmillista, laittaisin mielelläni kuvan esille ja vaikka useammankin.

Vierailija
6/10 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa katsella niitä koko ajan. Ei ne niin kauniita ole vaikka rakkaita onkin.

Vierailija
7/10 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi ovat käyneet ottamassa kuvat mutta kertakaan ei ole meille annettu. Harmillista, laittaisin mielelläni kuvan esille ja vaikka useammankin.

Ja sanonut että lainaankin riittää, niin skannaan koneelle ja tulostan itse. ap

Vierailija
8/10 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvien ripustaminen esille on ihan hirveetä mummoilua!!

Vierailija
9/10 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvien ripustaminen esille on ihan hirveetä mummoilua!!

Vierailija
10/10 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kun ei ole saatu. Joka vuosi ovat käyneet ottamassa kuvat mutta kertakaan ei ole meille annettu. Harmillista, laittaisin mielelläni kuvan esille ja vaikka useammankin.

Kun ei niin ei.