Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olinkohan treffeillä homon kanssa?

Vierailija
12.04.2012 |

Tapasin eilen nettideitin, jonka kanssa olen aiemmin kirjoitellut ja puhunut puhelimessa. Mies on viisikymppinen poikamies, joka ei ole koskaan edes asunut kenenkään naisen kanssa. Treffeillä oli koko ajan vähän vaivautunut tunnelma. Heti alusta alkaen tuntui, että miestä hermostutti aivan kauheasti. Työnsä puolesta hänen pitäisi olla ennemminkin rohkea ja sujuva.

Vasta tänään tajusin, että mies seisoi kummallisesti mutkalla ja käveli jotenkin naismaisesti. En haluaisi tehdä hätäisiä ja tyhmiä johtopäätöksiä, mutta homous selventäisi aika paljon.

Mies haluaisi vielä tavata, mutta rehellisesti sanottuna välillämme ei mielestäni ollut minkäänlaista kipinää.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et ollut homon kanssa treffeillä. Sitäpaitsi homous ei näy päällepäin. Esim. minun veljeni on homo, mutta sekä hän että hänen miesystävänsä ovat kumpikin ihan tavallisia miehiä, heissä ei ole mitään, mikä voisi viitata homouteen.

Mielestäni hänen viestinsä on melko suora ilmaus homoudesta, vaikkei hän sitä sanaa käyttänytkään.

Vierailija
22/22 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailman sivu! Ei siinä ole mitään outoa.

Ja kyllä sen nyt joistakin homoista näkee että ne on homoja. Jotkuthan oikeen haluaa korostaa sitä.

Eli et ollut homon kanssa treffeillä. Sitäpaitsi homous ei näy päällepäin. Esim. minun veljeni on homo, mutta sekä hän että hänen miesystävänsä ovat kumpikin ihan tavallisia miehiä, heissä ei ole mitään, mikä voisi viitata homouteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä