Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuisiko sinusta kurjalta?

Vierailija
12.04.2012 |

Jos lapsesi olisi "yksin maailmassa". Hänellä ei olisi yhtäkään sisarusta, ei yhtäkään serkkua, jopa pikkuserkkuja vain yksi! Lisäksi minä ja mieheni emme kumpikaan ole koskaan olleet mitenkään suosittuja kaveripiirissä, joten pelkään, ettei meidän lapsemmekaan niitä ystäviä niin helpolla löydä. Minusta tämä tuntuu pelottavan ikävältä asialta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuisi, mutta aina voi vaikuttaa harrastuksilla jne.

Vierailija
2/4 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sisarukset, serkut tai pikkuserkutkaan vaikuttavat siihen, miten lapsi saa kavereita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverien saantiin vaikuta, mutta sukulaiset ovat kuitenkin jotenkin aina olemassa. Itse olen hyvin sukurakkaasta suvusta ja vielä esim. vanhemmillani oli paljon serkkuja kummallakin ja heidän perheidensä kanssa vietettiin aikaa. Suku on vain sen jälkeen muutamassa polvessa lähes kuollut ja mun on vaikea pitää normaalina ja hyvänä asiana sitä, että sukulaisia ei ole.

ap

Vierailija
4/4 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se sisarusten, eikä varsinkaan serkkujen ym. olemassaolo takaa sitä, että lapsi ei jäisi yksin. Ja toisaalta olemalla aktiivisia, harrastamalla monipuolisesti jne. lapsi voi saada paljon kavereita ja tuttavapiiriä, joista osa todennäköisesti jää ystäviksi pitemmäksikin aikaa.