Onko sinulla dosetti?
Kommentit (10)
mutta en jaksa käyttäää sitä. Turhaa vaivaa onneks pää vielä toimii niin tarvi mitään doseteita.
En syö mitään lääkkeitä säännöllisesti. Nyt siinä onnellisessa tilanteessa, että ehkä pari kertaa vuodessa särkylääke menee.
Helpompi siihen jakaa neljän viikon lääkkeet valmiiksi kuin ottaa monesta purkista joka päivä. Siitä on myös helppo tarkistaa jos ei muista onko tänään ottanut. Syöpää sairastan.
helpottaa kummasti päivää. Joskus kyllä unohdan ottaa lääkkeen mutta siitä ei ole haittaa. Näänpähän sunnuntaina aina minä päivinä olen unohtanut ottaa lääkkeen. Sunnuntaina siis täytän dosetin se on sellainen kirkkaan punainen hieno. Mulla on myös vitamiinit dosetissa ja lapsen vitamiinit toisessa dosetissa. Helppo tarkkailla että d-vitamiini menee.
Tai ei mulla, mutta kuopuksella. Musta se on kätevä ottaa mukaan esim. yökylään tai leirille tms, vaikka käytössä onkin vaan yksi lääke.
Kahden viikon lääkkeet aina kerrallaan. ap.
vaikka otan lääkettä vain yhdestä purkista. Mulla on vaan niin laho pää etten koskaan muistanut että olinko lääkkeen ottanut vai en. Dosetti ratkaisi sen ongelman :) aina voi katsoa onko esim torstain lokero tyhjä vai onko lääke ottamatta.
D-vitamiinin ja kalaöljyn muistan kyllä ottaa aamiaisella.
vaikka otan lääkettä vain yhdestä purkista. Mulla on vaan niin laho pää etten koskaan muistanut että olinko lääkkeen ottanut vai en. Dosetti ratkaisi sen ongelman :) aina voi katsoa onko esim torstain lokero tyhjä vai onko lääke ottamatta.
Kun vielä eri päivinä pitää ottaa eri määrä lääkettä, dosetti on siitä kätevä että saa annosteltua viikon lääkkeet kerralla ohjeen mukaan.
ja toivottavasti en koskaan tarvitsekaan.